chapt 25

1.1K 135 22
                                    


კიდევ ერთხელ დავხედე ლიფტის ღილაკს, რომ გადამემოწმებინა მართლა ბოლო სართულზე ვიყავით თუ არა.

-ეს რა არის? -ვკითხე ჰარის შეშინებულმა, მან კი ლიფტიდან გამომაგდო.

ჰარი წინ წამიძღვა ცარიელ დერეფანში, ბოლოს კი დიდ რკინის კარს მივუახლოვდით. ყველა ოთახში სადაც შევდიდოდით სხვადასხვა ხმები ისმოდა. ზოგჯერ უბრალოდ საუბრის, ზოგჯერ ყვირილის ან კივილის.

ჩემი გული სასტიკად ძგერდა. ზეინი აქ წამოყვანას მიპირებდა?

ერთ კარს მივადექით, ჰარიმ გასაღები ამოიღო ჯიბიდან და კარი გააღო.

-ჰარი აქ რატომ ვართ? -შიშისგან დავიყვირე.

მან კარი გააღო და დავინახე მამაკაცი მაჯებით თავსზემოთ მიბმული, რომელსაც ისეთი შეხედულება ჰქონდა, თითქოს ყველა ძვალი გასტეხვოდა. გატეხილი ჩანდა, წინ მამაკაცი ედგა, შავი შარვალი ეცვა და მაისურის გარეშე იყო, მიბმულ კაცს ამათრახებდა.

კაცი შემოტრიალდა და თვალები გაუფართოვდა. -სტაილს, აქ რას აკეთებ? -იკითხა სანამ, შუბლიდან ოფლს მოიწმენდდა. კაცის მარცხენა მხარეს მაგიდა იდგა, სადაც უამრავი ხელსაწყო ეწყო, რომლებიც სისხლით იყო დაფარული.

თავი სისხლიანი კაცისკენ გავატრიალე, რომელიც მიბმული იყო კედელზე. ჭრილობებიდან სისხლი სდიოდა.

-ჰეი ფელიქს, ეს ვინ არის? -იკითხა ჰარიმ და გაბრაზებულმა შეხედა კაცს.

-ეს ერთ-ერთი კაცია იმ დღეს კლუბიდან. კოლტონი მგონი. არ ვიცი. -ჩამოკიდებული მამაკაცისკენ მიანიშნა.

-ერთ-ერთი მსროლელებიდან? მე უბრალოდ გესტუმრეთ ამელიასთან ერთად. დღეს გაქცევა სცადა. -თქვა ჰარიმ, რამაც ყელი გამიშრო.

-გაქცევა არა? ეს მესამე დონით ისჯება. -ფელიქსმა მისი შავი თვალებით მე შემომხედა

-რ-რა არის მესამე დონე? -ნელა ვიკითხე

ფელიქსმა კაცზე მანიშნა, რომელიც კედელზე ეკიდა, მუხლები დამისუსტდა. უნდა მაწამონ?

მალიგნანტი [h.s]Where stories live. Discover now