chapt 23

1.1K 130 56
                                    

ლიფტის კარი ზეინის უკან მოიხურა. ბურთი, რომელიც ყელში მქონდა ძლიერად გადავყლაპე. ის ჰარის ეტყვის, რომ მე დანა მქონდა და ჰარი სავარაუდოდ მომკლავს.

-რატომ გაქვს ჯიბის დანა ამელია? -კიდევ ერთხელ მკითხა უფრო სერიოზულად.
-გთხოვ ჰარის არ უთხრა.-უეცრად ვთქვი.

თვალები გაუფართოვდა და უკან დაიხია. ზეინი ყოველთვის უფრო მეტად კარგი ჩანდა ვიდრე სხვა ყველა.

-რას გეგმავ? რომ მოკლა? -ხმას აუწია და ვიგრძენი ლიფტი ამოძრავდა.
-არა, არა მსგავს არაფერს ვაპირებ, უბრალოდ თავის დაცვის მიზნით. -ვთქვი.
-თავი რისგან უნდა დაიცვა? სტაილსისგან? -თქვა. რატომ ვეუბნები ჩემს გეგმებს ვიღაც უცხოს?

-არ აქვს მნიშვნელობა, უბრალოდ მარტო დამტოვე.
-ამელია რაში გჭირდება ჰარისგან თავის დაცვა? შენ ხომ მისი ასისტენტი ხარ. -მკითხა.

-ზეინ უბრალოდ მარტო დამტოვე და ამაზე მას არ უთხრა.
-ამელია... როგორ მიიღე ეს სამსახური, როგორ გახდი მისი ასისტენტი? -ეჭვით იკითხა და მომიახლოვდა.

შევეცადე ყველგან გამეხედა მისი თვალების გარდა, მაგრამ მან ამის საშუალაბე არ მომცა. მუცელში ისეთი შეგრძნება მქონდა, თითქოს აღარაფერი გამაჩნდა შიგნიდან. აუცილებლად უნდა გავიდე აქედან.

-ამელია ან ახლავე მეტყვი ან ყველაფერს ჰარის ვეტყვი. საიდან იშოვე ეს სამსახური? -უფრო დაჟინებით მკითხამ

თავი ნელა დავხარე და დავაქნიე.
-ჰარიმ... სკოლიდან მომიტაცა. არ ვიცი რამდენი ხნის წინ, რადგან აქ დროის შეგრძნება დავკარგე.
-მან შენ მოგიტაცა! ეს არის მიზეზი რატომ აკეთებ ყველა სისულელეს, რასაც გეტყვის და არავის ელაპარაკები ან უყურებ. მან ეს ბარკოდი იმის გამო გაგიკეთა, რომ ვერ გაქცეულიყავი არა? -საუბარი დაიწყო და უკან დაიხია.
-დიახ, დიახ, ამიტომ მაქვს ბარკოდიც .
-მას ოდესმე დაურტყია? -უცებ იკითხა.-ვგულისხმობ, რომ შენ ხომ დანა იყიდე თავის დასაცავად. -გააგრძელა სანამ პასუხს გავცემდი.
-არა, არა მას ჩემთის არ დაურტყამს, ჯერჯერობით, მაგრამ ვფიქრობ ის ამას გააკეთებს, თუ ზღვარს გადავკვეთ. ეს არის მიზეზი თუ რატომ არ უნდა უთხრა მას არაფერი ზეინ, ის მე მომკლავს. -შევევედრე.

მალიგნანტი [h.s]Where stories live. Discover now