Chapt. 14

1.2K 141 15
                                    

-იცი როგორი ცუდია ჯანმრთელობისთვის მხოლოდ არაჯანსაღი საკვები და არანაირი ხილი ან ბოსტნეული? ვერ შეინარჩუნებ იმ კუნთებს და ფიგურას, რაც გაქვს თუ ისევ მსგავს საკვებს შეჭამ.-ახსნა დავუწყე და თვალები გადავატრიალე.

-ჩემს კუნთებსა და ფიგურას არა? -გავიგონე, როგორ ჩაიღიმა საუბრის დროს ჩემს უკან. ეს არ უნდა მეთქვა.

-იცი რაც ვიგულისხმე. -თვალები გადავატრიალე.

-და შენზე რას მეტყვი? -მიკითხა.
გავტრიალდი და მას შევხედე. კართან იდგა შავი ადიდადის შარვლითა და როგორც ყოველთვის მაისურის გარეშე.

-ჩემზე რას გეტყვი? -ვიკითხე და იატაკიდან ყურადღება მასზე გადავიტანე.

-ვიცი რომ მაღლა ხილისა და სხვა სისუელელეებზე ხელი არ მიგიწვდებათ. ამიტომ, როგორ ინარჩუნებ შენს ფიგურას? -მკითხა დამცინავად.

-არ ვიცი. ბევრ არაჯანსაღ საკვებს არ ვჭამ. უბრალოდ კვერცხი და კრეკერი მიყვარს, ასევე ბევრს დავრბოდი.-ვთქვი.
მან წარბები აზიდა და დაბნეულმა შემომხედა.

-კვერცხი და კრეკერები? სულ ეს არის? -თქვა მან.

-ძირითადად დიახ. ზოგჯერ ტოსტიც, მაგრამ დიდად არ ვგიჟდები. ხშირად როცა მშიერი ვარ კვერცხს ვაკეთებ ბოსტნეულთან ერთად. ამის საშუალებით ვიღებ პროტეინებს და თან მანაყრებს კიდეც.

-არ მაქვს არც კვერცხი და არც კრეკერები. რა ჯანდაბას ჭამდი გასული დღეები? -ხმას ოდნავ აუწია.

-ამ დილით ვაშლი ვჭამე. -ამოვიჩურჩულე.

-და გუშინ? -მკითხა.

დავფიქრდი გუშინდელ დღეზე და გავაანალიზე, რომ დილას საყიდლებზე ვიყავი შემდეგ კი ჰარისთან ჩხუბი მქონდა და ამის გამო თავი იზოლაციაში ამოვყავი.

-არაფერი მიჭამია.-ვთქვი და ისევ გავაგრძელე იატაკის წმენდა.

-არაფერი გიჭამია? სერიოზულად ამელია! -გაბრაზებული ტონით მითხრა.

მალიგნანტი [h.s]Onde histórias criam vida. Descubra agora