Bölüm Bir: Yeni Okul Yılı

763 13 6
                                    

ROSE'DEN

Bugün okulun ilk günü ve üçüncü yılıydı . Bu okulda son bir yılım kalmıştı . Sonra ise peri masalı ülkesine ve regal akademiye veda . Tüm arkadaşlarımdan uzak . Tek Travis vardı oda benim gibi ailesi ile dünyada yaşıyordu . Hemen Yataktan kalkıp okul kıyafetlerimi giyindim . Okulun ilk gününden geç kalmaya niyetim yoktu zaten hep geç kalıyordum bir kereliğine zamanında varayım . Çantamı alarak aşağı koştum . Her zamanki sakarlığımı yaparak merdivenleri inme işini bu sefer yuvarlanarak yapmıştım . Kendimi toplayıp ayaklandım . O sırada annem ekmek kızartıyordu babam ise kahvaltıyı beklerken gazete okuyordu .  İkisinede el sallayarak dışarı çıktım . Onlar ise arkamdan bakakalmıştı . 

Hemen Regal akademi kapısı ile dünyayı bağlayan o ara sokağa doğru ilerledim . Yolda o kadar dalgındım ki birine bile çarptım . Hemen kafamı kaldırarak özür diledim . Sonrada yoluma devam ettim ama ben daha iki adım atamamışken arkamdan seslendi ' hey ! şu değişik anahtarını düşürdün ' dedi . Sert bir dönüş yaptım . Regal akademiye giriş biletim çocuğun ellerinde duruyordu . Hızla yanına gidip anahtarı elinden kaptım . Yolada şaşkın şaşkın ve daha dikkatli bir şekilde devam ettim .  Etrafa bakındım . Kimsenin olmadığına emin olduktan sonra anahtarı kapıya soktum ve sanat yönü tersine çevirdim . Aklımda şu sihirli sözlerin bir kelimesi dahi yoktu . Tam kapıyı açarken arkada birini gördüm gelen kişi Travisti o da benim gibi dalgındı . Beni fark edince ' Rose vaov ilk kez zamanlısın bakıyorum her neyse çekil bakıyım sen şimdi unutmuşsundur sözleri intihar etmeye hiç meyilli değilim ' dedi . Boş boş ona baktım sonrada anahtarı geri çıkarıp ona kapıyı açması için yer açtım . Travis anahtarını soktu ve yanlış bir şekilde çevirdi . Sözleride mırıldanıyordu . Sonra kapıyı açınca bir şeylerin ters gittiğini o da anlamıştı . Anında kapıyı kapadı ve ' olur öyle şeyler ' dedi . Sonrada doğru bir şekilde kapıyı açtı . 

Uzun uğraşlar sonucunda artık akademide idik . Kapıdan geçtiğimiz gibi Travis arkamızdan kapıyı kapadı . Daha doğrusu buna geçit demeliyim .  Sonrada birlikte tüm öğrencilerin toplandığı yere gittik . Kesin bir öğretmenden yılın ilk ödevini alacaktık acaba ne gibi şeyler bizi bekliyordu . Astoria ise her zamanki gibi notları için bizim başımızı şişirecekti benim ise sakarlıklarım tutacak ve her şey mahvolacaktı . Her neyse Yılın ilk ödevini almaya Profesör Pamuk Prensesin (ay çokta severim kendisini) dersine gittik . Orada bizi ekibin kalan üyeleri bekliyordu . Travis Ling Ling'in yanına uçtu ben ise hepsinin ortasında durdum . Tam konuşacaktık ki bizim arkamızdan Pamuk Prenses geldi ve herkesin yerlerine oturmasını rica etti . Pamuk Prensesin elinde bir sürüde parşömen kağıdı vardı hatta taşıyamamış yarısınıda çirkin ördeğe taşıtmıştı . Çirkin ördekte yerine geçince Pamuk Prenses konuştu. ' bu dönemin ilk ödevini bildiğiniz üzere ben veriyorum . Size dağıttıklarımdan yola çıkarak ödevi tamamlayacaksınız ilk grubumuz gelsin '  

Biraz bekleyişin ardından sıra bizim gruba gelmişti . Hepimiz Pamuk Prensesin yanına gittik . Bize parşömenlerimizi uzattı ve hiç bir şey söylemeden uzaklaştı tek bildiğimiz sürenin ikindiye kadar olduğu idi . Bir de hepimizde birbirini tamamlayan parşömenler vardı .  Biz ne yapabileceğimizi düşünür iken Vicky o sırada yanımızdan geçiyordu . Sonrasında durdu ve bir kahkaha attı . Sonrada ' ezikler ' diyerek uzaklaştı . Astoriada sinirle Vicky'e yöneldi . Onu hemen tuttum ve onun anlayacağı bir dilden konuştum '  Konusunu anlamamız gereken bir ödevimiz var Astoria onunla vakit kaybetmeye hiç gerek yok ' Hawkta arkadan haklı olduğumu söyledi .  Nasılda Astoria gibi konuşmuştum .  Sonra Astoria bana olumluca kafa salladı ve ' haklısın hadi başlayalım ' dedi . İşte Başlıyorduk . Bir anda durup konuştu ' ilk defa saçma şeyler demiyorsun ve yapmıyorsun sevdim ' Ohoo sen benim yaptıklarımı bir duysan sözünü anında geri alırdın haberin yok . Yalancıktan gülümsedim . LingLing, Travisin boş boş baktığı parşomeni eline aldı ve ' bu bir bilmece hepimizinkinde olduğu gibi ama ilk bilmece hangisi ? Bu gruba ilk seçilen kişi kim ilk çözmemiz gereken bilmece onun elindeki parşömende olmalı . ' dedi .  

Söylediği çok mantıklıydı . Astoria hızla parşömenine göz attı . ' ilk üye benim ' diyerekten . Sonrada okudu bilmeceyi ' Yaşıyor belirli türde canlı hayatta , bulursunuz orada aradığınızı capcanlı ' . Kesin aradığımız şeyin nerede olduğunu söylüyordu tek sorun bunu çözmekti .  Herkes düşünüyor Astoria kitaplara gömülmüştü . LingLing bir aşağı bir yukarı önümüzde olta atıyordu . Joyda keyifli keyifli bir şeyler yiyordu . Hayyır böcek burger ıyyy .  Hawk desen prenses ve elma avında idi . 

En sonunda dayanamadım ve bağırdım ' çocuklar yüksek not almak isteyen var mı ? ' Astoria ' tabikide Rose ' dedi . LingLing de ona katıldı . Diğerlerinin de aklını en sonunda kendime çekebilmiştim . 

Bir anda arkamızdan bir ses geldi . ' Rose haklı bilmeceleri birlik olarak çözmeliyiz ama bakıyorumda herkes kendi halinde ' diye . Ben arkamı dönünce Astoria'nında tepkisi duyuldu ' Shawn ! Senin ne işin var burada '  Bize dahada yaklaştı ve ' tabikide gruptaki 7. üyeyim sanada merhaba prensesim ' dedi . Tabii ki de Astoria kıpkırmızı olmuştu . Bu haline bende sırıtmıştım içimden .  Nerede çokluk orada kolaylık yaşasın ! 

Hala ilk bulmacayı düşünüyorduk . Ben düşünürken süs havuzunun yanındaki bankta oturdum . Sonrada süs havuzundaki balığı gördüm ' balık mı ? ' diye söylendim . Sonrada ayaklandım . Tabii ki de aradığımız cevap su idi . Suda yaşayan çeşit çeşit canlı var . Bunu arkadaşlara da söyledim . Astoria ise ' imkansız ,öyle olsa bile aradığımız şeyi nasıl bulacağız? ' dedi . Shawn da ona karşı çıktı . ' Astoria hep kötüleyici olma . En azından birimizin bilmece hakkında fikirleri var ' dedi . Sonrada ' hadi ikinci parşömene geçelim ' dedi . İkinci parşömenin sahibi Joy idi . Elindeki kağıdı açıp bilmeceyi okudu ' nadidedir o eşsiz kabukta, zehirlidir o güzel görüntüsüyle . Bembeyazdır tıpkı bir kar tanesi ' Astoria ' cevap su değil gibi ha ' dedi . LingLing ise ' Astoria açık açık su diyecek halleri yoktu ' dedi . Sonrada Shawn ' İncilerden bahsediyor . ' dedi . Astoria o sırada ' evet evet mercan kayası inciler kayalık kabuklar hadi gidelim  Eclips gölü biz geliyoruz ' dedi .  Sonrada benim karşıma geçip sarıldı ' tebrikler Rose bir kere daha notlarım güvende ' diyerek . Bende ilk defa işe yarar biri olduğumu anladım . O zaman Eclipse gölü biz geliyoruz !! 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

İlk bölüm bu kadardı . Regal Akademiyi izlemeyeli 1 - 2 yıl oldu o yüzden gözden kaçırdığım bir kaç şey olabilir onlar için kusura bakmayın . 

Yeni bölümler için görüşmek üzere :))

Regal Academy 3 - HaSe SnowwhiteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin