☆♤Bölüm 10 : Saat Soygunu

305 12 4
                                    

İnstagram : Regall_academy
Hakkında kısmında linki bulabilirsiniz. 
İşte Yeni Bölüm .
------------------------------------&&&-------------
Ashley ve Bill gittikten sonra hepimiz buluştuk . Bir ekip gibi hareket etmemiz muhteşem ötesi havalıydı. Öğretmenlerin yanına gittik . Büyük annem çok açıdan korkmuş görünüyordu . Bizde ondan bir cevap bekliyorduk ama ondan önce yapmam gerekeni yaptım . Asayı çıkarıp cam ayakkabıları yerine soktum sonra da Pr. Pamuk prensese uzattım  . İlk başta memnuniyetle asaya uzandı . Sonrada elini geri çekti  ve ' olmaz asa sende kalıyor zaten eskisinin durumu ortada ayrıca kahramanlık görevinide bitirdin . ' dedi .  Bende gülüp teşekkür ettim . 

İşte şimdide yeni düşmanlarımızın kim olduğunu anlayacaktık . Büyük annem Sindrella' tehlike geçtiğine göre sınıflara . Size gelirsek okul çıkışı  görüşeceğiz ' dedi . Tekrar tekrar bekleyecektik yani.  Bizde sözünü ikiletmeden sınıfa girdik.  Ders Pr . Güzelindi  ama yarısı savaşa gitmişti . Pr. Güzel sadece bir ödev vermekle yetindi.  ' Ödeviniz şu aileye ait bahçelerden en iyi çiçeğin resmini yapmak . Yanınada ailenize özgü bir amblem çizin.  En güzel ve ayrıntılı çizen grupta birinci olacak ama sakına resimleri bir kişi çizmesin herkes kendininkini çizecek . '  Evet işte şimdi yandım ya da bir saniye . Sırf ben bu ödev için bir kaç gün şatoda kalabilirim süpper havalııı . Ders çıkışı durmadan sırıttığımdan arkadaşlarımın dikkatinide çekmiştim . Astoria ' ne oldu Rose evlilik teklifi falan mı aldın ne gülüp duruyorsun . ' dedi.  Ben şaşkınca ona bakarken bir kişinin daha şaşkın olduğunu zor farketmiştim . ( Anlayan anladı anlamayanlarda boşversin ;) ) Sonra da ' yoo hayır etmesi mi lazımdı . Eee bu ödev sayesinde şatoda uyuyacağım . ' dedim .  Astoria güldü ' o zaman güzel bir şey çizersin değil mi Rose ? ' dedi .  Bende ' pek değil ' dedim . Astoria da şaşkınca ' ama sınavda kabul edildin ' dedi . Bende ' konu ayakkabılar olunca çizimime laf söyletmem ' dedim . Astoria da ' o zaman biraz kötü olabilir en iyisi Travis sen çok iyi çiz ' dedi . Traviste olumsuzca ' ne kadar iyi çizersem çizeyim yüksek puan vermezler ' dedi.  Evet çünkü güzelin torunu ve Pr. Güzel kimseye torpil geçmezdi.  Astoria elini başına koyup ' notlarımm ' dedi . Bende ' merak etme Astoria çiçeği ayakkabı olarak düşünürüm oldu bitti ' dedim .  Astoriada ' ayakkabı çizmede ' dedi . Sonra ben ' aa şey bahçe demişken bu bahçe ne alaka ' dedim . Astoria cevap olarak ' tabikide her kraliyet ailesinin şatolarının içinde bir bahçe bölümü vardır . Bu bahçe bölümünde aile üyeleri bir sürü çiçek ekerek büyütür . ' dedi . Bende ' bizde sadece balkabağı vardır kesin ' dedim . Astoriada ' bu iyi bir şey amblem balkabağı yerine ayakkabılar olur vee notlarrr ' diyerek sevindi . 

 Sonrada oyalanmadan müdür odasına gittik . Hepimiz girince içeri sığılması zor bir oda olduğunu anladım . Öğretmenler vardı bir de biz 7 kişiydik . Zar zor sığmıştık . Sonra Büyükannem Sindrella anlatmaya başladı . ' Evet Ashley Fire ve Bill Staffler iki sevgili . Bir gün nedenini bilmediğimiz bir şekilde onları odamızda yakaladık .  Ellerinde ise okulun zaman saati duruyordu . Bize haber veren kişi Vickydi . Onun sayesinde onları yakaladık ve erkenden durdurduk . ' dedi . Vicky mi ?? Astoria hemen sordu ' bildiğimiz Vicky öyle mi ? Sarışın şu şey Vicky , Cyrus'un kuzeni olan hani ' dedi . Büyükannem de ' evet o Vicky başka Vicky tanıdığın mı var ' dedi .  Vicky'in böyle bir şey yaptığına inanmıyordum . Kesin bir şey kaçırıyoruz . Büyükannem devam etti konuşmasına ' bize yalandan açıklama yaptılar biz onları hemen yakaladık ellerinden asalarını aldık . Onları direk kapının oraya götürdük . 6 büyük peri masalı  kahramanı olarak ellerindeki tüm güçleride aldık .  Demiryelpaze o sıralar okulda yoktu . Tabikide sende Rose ' Zaten olsam kim olduklarını bilirdim ama neden şimdi geldiler ki ? Yoksa benim . Hayır hayır hayır ne alaka tek dünyaya gidip gelen ben değilim bir kere . Kesin Travis'in arkasından girmişlerdir ya da Vicky onlara kapıyı açmıştır işte bu kadar basit . Konuşmalar bittikten sonra kafaları karışık biz odadan dışarı çıktık . Annem aşağıda beni bekliyordu .  Hemen diğerlerini durdurup annemi arkama aldım . Sonrada onlara ' bu işin içinde bir şey yok mu Vicky ben yokken iyi biri miydi yoksa ? ' dedim .  Hawkta ' niye kahramanlıkta bu kadar ısrarcıyım sanıyorsun sen ' dedi . Bende ' ego , doğuştan gelen belki ' dedim . Hawkta ' ego imiş güliyim ne egosu ben en iyi süper kahraman olmayı tabikide kötüler bu dünyada iken istiyorum . Kötülerle savaşmak hobisi ' dedi . Sonrada ' yani Vicky hep kötüydü . Peki ya saat olayını  neden öğretmenlere söylemiş ya da madem onları Vicky söyledi Ashley ve Bill neden hala onla işbirlikçi ? ' dedim . Astoria ' haklısın çok çelişkili durumlar ' dedi . LingLing ise ' niye olacak tabikide Vicky en güçlü kötüler ile çalışmak istiyor ve sonra onlara ihanet edecek ' dedi . Daha sonra Traviste ' bence şikayet eden kişinin Vicky olduğunu bilmiyorlar ' dedi . Joy ise ' kesin onlar çok iyi birileri . ' dedi . Shawn ise ' onlar iyiyse neden intikam istiyorlar . ' dedi . Hawkta ' çok basit ' dedi . Sonrada devam etti ' haksız yere atıldıkları için Sindirella ve ailesinden ' diyerek .  Bende ' o yüzden beni gözlerine kestirdiler ve büyükannem fazla endişeliydi ' dedim . 

Astoria ' o zaman sıradaki görevimiz ödev ondan sonrada Rose'un korumalığı ' dedi . Hawk ' buz gibi süper ' dedi ve gözleri üzerine aldı . ' ne bakıyorsunuz kahraman olucağız işte ' dedi sonrada .  Hawk daha sonra ' o zaman herkes şatolarınaa ' diyerek ortalıktan anında kayboldu .  Arkasından gülerken arkamda biri belirdi ve adımı söyledi ' Rose Sindirella ' diye . Arkamı dönünce kızgın annemi gördüm ' bir saattir aşağıda seni bekliyorum ben seni görüyorum ama sen beni görmüyorsun ' dedi . Bende gülerek ' şey ödev konuşuyorduk her neyse gidelim ' dedim . Annemle birlikte şatoya giden arabaya binerek yola koyulduk . Araba tabikide balkabağından yapılma idi . 

Şatoya varınca direk kapının önüne koştum . Askerler iki kapının yanlarında duruyor şatoyu koruyordu . Süpperr havalıı . Tabiki bunu biliyordum ama yinede içine girmeyeli uzun bir yaz geçmişti . Annemle içeri girdik . Her yer aynı gibiydi bir fark yoktu . Hemen odama koştum ve kendimi yatağa attım balkabağı aşkına esnekliğini hiç kaybetmemiş ve çok yumuşacıkkkk . 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sizce bu intikam meselesinin altında ne var ?

Asıl suçlu ve gerçek kötü olan kişi veya kişiler kim ?

Hawk'ın şapşalca konuşup kaçmasına ne demeli ?

Peki koyu yerde yazılan imayı anlayan var mı ?

Yeni bölümde görüşmek üzere hoşça kalın ve takipte kalın . :) ;)))

Regal Academy 3 - HaSe SnowwhiteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin