Bölüm 32 : İtiraf

264 11 10
                                    

Hakim Bakış Açısı ile Anlatım

Bill Roseye en güçlü zehir sihrini yapmıştı . Bunu yok edecek ne bir iksir ne de bir sihirli söz vardı . Tek bunu yapabilecek ya Bill idi ya da yakında görünecek bir duygu .  Rose zehirin etkisi ile bayıldığında Bill onu tuttu ve arkadaki çalıların arkasına bıraktı . Artık kim nasıl ne zaman bulursa diyerek oradan uzaklaştı . 

Astoria hala okuldaydı . Kitaplarıyla ilgilenirken bir yandanda onu götürecek arabanın yanına gidiyordu . Araba gelince bindi ve yola koyuldu . Kimsenin Roseden haberi yoktu çünkü evde olduğu sanılıyordu kaybolduğundan veya okulda olduğundan haberi yoktu . Uzun bir bir buçuk saat ardından Sindirella Rose'nin odasına gitti ama onu odada bulamamıştı . Acaba bahçede mi diye düşündü ama kapıdan çıkacakken onun 12 tane dopdolu bavullarını gördü . Hmm Bavulları var kendisi yok diyerek kendi kendine söylendi ve aşağı merdivenlerden indi . Rose diye seslendi ama cevap yoktu . Son olarak bahçeye de baktı . Rose'yi oradada bulamayınca hemen koşarak muhafızların yanına gitti ve ' Rose dışarı mı çıktı nereye gitti . ' dedi . Muhafızlar olumsuz bir şekilde kafa sallayarak ' eve hiç gelmedi . ' dedi . Ama bu nasıl olurdu ? Hızla arabaların yanına gitti ve şoföre ' Roseyi getirmediniz mi eve ' dedi . Şoför ise ' Efendim yarım saat kadar kapının önde bekledik ne gelen vardı ne giden bizde eve dönmüş olabileceğini düşünmüştük ' diyerek kafasını eğdi . Sindirella ise ona bağırdı ' bir daha Rose gelene kadar kapının önünden ayrılmayın o zaman yarım saatmiş gece yarısına kadar bekle ' diyerek gitti . 

Aile ejderhasını alarak okula doğru uçtu ama yolda diğer öğrencilerin yani Hawk ve Astoria'nın şatolarınada uğramıştı . 

Pamuk Prenses Şatosunda ;

Sindirella kapıdan içeri girdi . Anında salona yürüdü . Salonda çay içen Pamuk Prensese rastladı hemen yanına giderek ' Rose buraya uğradı mı ya da burada mı ' dedi . Pamuk Prenses şaşkınca ona dönerek ' niye burada olacakmış ki senin torunun ' dedi . Sindirella ' var mı yok mu ' diye sesini yükseltti . O sırada içeri Hawk ve Fala girdi . Hawk ' ne oluyor büyükanne ' dedi . Pamuk Prenseste ' bilemiyorum hesap soruyorlar ama . ' derken Sindirella ' Rose nerede * ' diyerek lafını böldü . Fala hemen atlayarak ' Rose kayıp mı ' dedi . Hawk ise ' eve nasıl gelmez ' dedi . Sindirella ' burada yoksa ' dedi ve Hawk ' biz onu okulda arayacağız merak etmeyin ' diyerek kapıya yöneldi . Arkadan Pamuk Prenses seslensede onu durduracak ne bir güç nede bir söz vardı . Yolda ilk önce Roseye çağrı attı ama bir dönüt alamadı . Sonra Astoriayı aradı ki onlardada Rose yokmuş . LingLingede sorduktan sonra artık Rose'nin kayıp olduğuna emindi . Gelebilecek herkesi okulda topladı . Sonrada hepsine bakması gereken yeri söyledi . Travis sen bahçeye bak . Shawn sen dersliklere bak . Joy sen terasa dans salonuna kütüphaneye yemekhaneye aklına nere geliyorsa bak . Astoria sen ejderha ile etrafa yukarıdan bak . LingLing sende kafana göre hareket et işte . Bende okulun ön taraflarına falan bakacağım . ' diyerek .  

Sonra herkes dağıldı ve etrafı aramaya başladılar . Travis bahçede Ashley'e rastladı . Elinde bir şey tutuyor ve onla konuşuyordu . Bir yere saklanıp dinlemeye başladı . 

... Bugün günün nasıldı güzelim . 

Ashley : İdare eder . 

... Eee sevgili duruyor mu bakalım . 

Ashley : Ahh anne sevgiliye meraklı değilim . Arkadaştık bir anda yakınlaştık ama ilerlemedi bitti gitti görüşmüyorum . 

Travis içinden : Anne mii

... Peki güzelim gününü iyi geçir mezuniyetede az kaldı hem .

Ashley : Aa anne şey orası biraz değişik . 

... ne oldu ki .

Ashley : Eee şey

Bill : Vay vay vayy 

... Ne oluyor orada o kim .

Ashley : A anne ben seni arayacağım sonra . ( der ve kapatır . Taşıda cebine atar . ) 

Ashley : Ne istiyorsun yine .

Bill : Senden başka kim olabilir .

Ashley : Aklını sıyırmışsın resmen git başkalarına yalvar .

Bill : Off çok ağır sözler .

Ashley : Ateş mi istersin kafana hee .

Bill : O gücünle beni korkutacağına o öok sevdiğin arkadaşını bul . 

Ashley : Ne ?

Bill : Uydun işte  Roo - Seee

Ashley : Ne yaptın ona

Bill : Bilmem belki sihir belki zehir . 

Ashley Bil'in yakasına yapışırken ' nerede o çok çabuk söyle ' dedi .  Tabi o sırada dayanamayan Travis saklandığı yerden çıktı ve Ashley'e görüntü . Ashley'İn şaşırmasını fırsat bilen Bill ise onu üzerinden fırlattı . Arkasını dönüncede Travis ile karşılaştı . Travis ' ne yaptın arkadaşımıza söyle yoksa seni kendi elimle sürerim bu akademiden ' dedi . Bill isse 2 yokk yaa gerçekten mi bir denesene bakalım ne oluyor ' diye atarlandı . Ashley hemen kalkıp ' sen benim dövüşümü biliyordun Bill ne çabuk unuttun ' diyerek kendine çevirdi ve yumruk attı sonrada ayağına çelme takarak yere yapıştırdı . Üzerinede çıktıktan sonra ' bir daha tekrarlamayacağız ' dedi . Bill de gülerek ' sen ne ara iyilere geçtin ' dedi . Ashley ise ' manipülelerin işe yaramayı bıraktıktan beri . ' Dedi . Bill ise ' benle vakit kaybetmek yerine bence her yerde onu arasanız iyi olur . ' dedi . Travis Bill'in haklı olduğunun farkında idi ve ' gidelim ' dedi ama Ashley dinlemedi . Asasını çıkarıp Bill'e uzattı . ' Ateş ' dedi . Bill'in sağına bir ateş patladı . Bill hala gülerken ' bu korkutma şekillerin bana işlemez ' dedi . Ashley tam kafasını üzerine aynı şeyi yaptığında bir anda Bill Ashley'i üzerinden atıp saçının yanığını durdurmak için çeşmeye koştu. Ashleyde ' şimdi gidebiliriz ' diyerek önden önden yürüdü . Arkadan Travis ise ' ah şu lider kafalılar ' diyerek söylendi . 

O sırada Hawk ise çıkışı yokluyordu . Bakılacak pek bir yer yok gibi gözükürken yerde bir anahtar buldu . İşte Roseden bir ipucu idi . 

Flashback

Rose Bill'in bir şeyler yapacağını anlamıştı ve yere iz manasında anahtarını fırlatmıştı .

Flashback son

Hemen oraları aramaya başlamışken Travis ve Ashley geldi . Travis ' bahçede yok ' dedi ama Hawk'ın dikkatini bile çekemedi . Hawk hemen çalıların arkasına yürüdü ve Rose'yi baygın bir şekilde yatarken buldu . Hemen yanına gidip kucağına aldı ve Travise doğru yürüdü . Tabi Ashley'i yanında görünce sendelemişti . 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

-Ashley ve Bill konuşmasını Travis'in duymasına ne diyorsunuz . 

-Bill sizce kötü olmaya devam edecek mi yoksa Ashley gibi yoldan dönecek mi ?

-Ashley'i ekip kabullenip aralarına alacak ve Ashley oraya adapte olabilecek mi ?

Umarım bölümü beğenmişsinizdir . 

Yeni bölümde görüşmek üzere . 

Regal Academy 3 - HaSe SnowwhiteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin