Bölüm 34 : Yeni Ödev

250 11 12
                                    

Roseden Anlatım 

 Ne aptal bir gündü öyle . Bill bana saldırmış sonrada sihrini geri almıştı şaka gibi ama yaşadığım için mutluydum .  Yatağımdan kalkıp gardırobuma yaklaştım . Okul kıyafetlerini içerisinden çıkararak giydim . Sonrada merdivenlerden yavaş yavaş indim . Sanırım azcık başım dönüyordu . Kapıya vardığımda dışarıda büyükannem ve annemi fark ettim . Beni bekliyorlardı resmen . Sonra yanlarına gittim ve birlikte arabaya binerek okula gittik . Yolda büyükannem ' seni artık arkadaşlarına bağlayacağım . Bir daha onlardan ayrılırsanda ceza vereceğim az kaldı . ' dedi . Bende gülerek ' olabilir aslında yaa ' dedim . Büyükannemde ' şuna bak şuna bir de dalga geçermiş ' dedi . Ben dahada gülerken ' bekle sen bekle senin öğretmenliğini yapmak için Hawk'u görevlendireceğim görürsün sen ' dedi . Hawk'ın adını duyar duymaz bir anda ' Nee ! ' diye bir çığlık attım . Hatta o kadar şiddetliydi ki araba yoldan çıkabilirdi az daha . Sonrada sustum . Annemde yanımdan dürttü ' Hawk ne iş Rose bir şok oldun duyar duymaz ' dedi . Bende ' anne sen de mi ? ' diyerek ona çattım . O da ' ne varmış yani koskocaman HASE ! ' Diyerek güldü . Bende moralimi düşürerek ' arkadaşız biz öylede kalacağız sanırım yanlışız ' dedim . Annem hemen toparlanarak ' sen deli misin ? Kendinden çok seni önemsiyor göremiyor musun ? ' Dedi . Aynı bir arkadaş gibi konuşmuştu bende ' bilmem kahramanca ' dedim .  O sıradada zaten okula varmıştık . Arabadan inerek okula doğru yürümeye başladık . Ben yanlarından ayrılmaya çalışırken Büyükannem ' nereye küçük hanım . ' diye sordu . Ahh doğru söylüyormuş beni yalnız başıma bırakacak gibi bir halleri yok .  Yanlarında yürürken Shawn ve Travisle konuşan Hawk'ı gördüm . O da beni fark edip bana döndü ve hemen sonrasında yanıma gelmeye başladı . Bunu büyükannem fark edip bir iki adım ileri itti beni sonrada annemle uzaklaştılar .  

Hawk yanıma gelince nasılsın diye sordu . Bende her zamanki gibi şeklinde cevap verdim . Hafif bir gülücük attı ve ' iyi olmana sevindim ' dedi .  Sonrada ' içeri geçsek mi soğuk sanki hava ' dedi .  Ayy üşümüş mü kar prensi . ' kar prensi nasıl olduda üşüyor ' dedim . O ise çok şaşırtıcı bir cevap verdi . ' Ben üşümem üşürümde bu havada üşümem sen üşüme diye dedim ben onu neyse geçsek mi içeri ' olarak . Bende güldüm ve ' geçelim bakalım ' dedim .  Birlikte sınıfa geçtik . Bizden sonra büyükannem gelerek bir duyuru yaptı . ' Biliyorsunuz ki dönem sonuna tam 1.5 ay kalmş bulunuyor . Sizi boş bırakmamak adına çok iyi bir dönem ödevi hazırladık ' aHH SIRASI MIYDI ? Herkes şaşkınca dinlerken ' merak etmeyin zor değil . Herkes soyunun özelliklerini taşıyan eşyalar giysiler ayakkabı ve aksesuar gibi şeyler biriktirecek . Sonra onları tüm sınıfa sunacaksınız . Örnek veriyorum ben bir sindirellayım ve torunum Rose sindrella . Temizlik yapmalı sindrella gibi giyinmeli gece 12 de bitecek bir sihir ile karşımıza çıkmalı . Prenseslik adabına uymalı . Özellikle cam bir ayakkabı . ' dedi . Alnıma elimi vurup kafamı eğmişken ' Bir örnek daha veriyim . Astoria bir rapunzel ve bu yüzden oda çıplak ayakla yere basmayı öğrenmeli bir kuleden saçlarını sarkıtabilmeli mesela . Artık neler bulabilirseniz . Aileye özgü gelenekler . Ailelere danışılabilir . Dediğim gibi 2. dönem notlarına geçilecek . ' dedi ve gitti . Bende arkasından koşturdum . ' bu ödev nerden çıktı çok saçma hatta aşırı ' dediM . O da beni mi sorguluyorsun yani müdürü ' dedi . Sonrada ' Pr Rapunzel ödev istedi . Bende bunu buldum . ' dedi . Sonrada ' hem sindrella olmaktan kolay bir şey yok . Elbise ve ayakkabını giyeceksin gece yarısı 12 dede prensinden kaçacaksın . ' dedi . Bu arada sınıfa duyur bu ödev balo günü olacak . 2. sezonun başlamasına yönelik bir parti gibi düşünülsün ' diyerek çekip gitti . Bende sınıfa ağzım açık geri döndüm . 

Astoria ve Hawk ne olduğunu sorduğunda cevabımda ' büyükannem bu ödevi sırf benim gece yarısı olayım için baloda yapacakmış ' oldu . Astoria şakınken ' nasıl ' diye sordu . Bende ' Yani hem balo gecesi hemde ödev üst üste ' diyerek açıkladım . Bir çığlık atınca kendine geldi sonrada ' olamaz notlarım ne sihri yapabilirsin ben neyimi sunabilirim cıbıldak ayak dolaşmak nedir ' dedi . Hawk ikimize gülerken Astoria ile aynanda ' çok mu komik ' dedik . Sonrada ' hem sen ne yapacaksın ' dedim . O da ' bilmem zehirli elma yiyerek prensesimi bekleyebilirim ' dedi birazcık yüzüme yaklaşırken .  O sırada Astoria ' kimmiş o hem kim öper seni herkesin içinde ' dedi . Hawkta geri çekilip ' boşverin ben bu ödevi iptal ederim nasılsa ' dedi . Bende 2 nasıl nasıl gerçek mi et hemen et . Hızlıca ' dedim . O da ' daha iyi bir ödev bulabilirsek iptal olur ' dedi . Bende ' herkes kendine ve ailesine özgü şeylerle baloya gelir ve dans eder bu kadar basit daha uzatmaya ne gerek var ki ' dedim . İkiside ' katılıyorum ' diyerek onayladı . Sonra yanımıza erkeler geldi . Shawn kolunu Astoria'nın omzuna attı ve ' nabersiniz ' dedi . Traviste elini beim omzuma atacakken Hawk'ın sert bakışlarını yakalayıp geri çekildi . Bende Hawk'ın yanına geçerek yüzümü Travisten tarafa döndüm . Travis'in yapamadığını Hawk yaptı . ' İyiyiz sen ' diyerek cevap verdi sonra .  Traviste kırılmış gibi bakarken LingLing geldi ve ' ödevi duydunuz mu berbat ' dedi . Herkes bir ağızdan ' katılıyorum ' diyerek onun bu dediğini onayladı ve bende dahil . 

  Derslerden sonra her zamanki gibi bahçedeydik . Ben ' bu ödevi müdire olarak büyükanneme söylersem ve o ikna olursa sorun kalmaz . Ortaya güzel bir ödev atar isek ikna olur bence ' dedim . Astoria başını salladı . Hawk ise ' nasıl ? ' diye sordu . Bende ' bence onu şaşırtmalı ' dedim . Astoriada ' ama ne ile ' dedi . Bende ' büyükannem en çok ne sever . ' diye sordum . Herkes heyecanlanmış iken Astoria ' AŞKK ' diyerek cevapladı . Bende ' aynen evet . ' dedim . Sonra LingLing ' ne işimize yarar bu aşk ' dedi . Bende ' belki ufak bir aşıklar gösterisi ödevi iptal etmeye yeterde artar ' dedim . Herkes sabırsızlıkla diyeceklerimi beklerken bende ' bir düet dans . ' dedim . Astoriada ' işte bu en parlak fikrin .  ' dedi . Sonrada ' muhteşem ' diyerek ekledi . Shawn ' çok saçma okulda herkes aşık değil ama deneyelim ' dedi . Bende ' herkes kendi ödevini seçse ne harika olur değil mi ' dedi . Sonra ben bir anda parlak fikrimle doldum ' durrrr durun buldum işte ödevi iptal etmeye gerek yok çünkü ... ' 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bölüm sonu hüsranlık :D

HALA HAWK BİR ŞEYLER SÖYLEYEMEDİ .

Kesin sırf söylemesin diye de böyle bir bölüm olmuş olabilir :D

Yeni bölümlerde görüşürüzz . 

Regal Academy 3 - HaSe SnowwhiteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin