İkinci Yazardan ;
Onlardan ayrıldım ve ikisinin ortasına geçip sınıfa doğru yürüdük . Sınıfa varınca bizi diğer arkadaşlarımız karşıladı ama dur bir saniye burada tanımadığım bir yüz daha vardı .
Hawk ' Ashley ' diyerek kızı gösterdi . Bende şaşkınca ' neeeee, şu kötü cadı embesil Bloom'un kıızııı ' dedim . Hawk sırıtırken herkes şaşırmış o kız ise üzülmüştü . Ben de hemen durumu toparlamak için ' Gençler yan etkii her şeyi unuttummmmmm ' diye tekrar bağırdım . Herkes daha da çok şaşırmışken öğretmen geldi ve dersi dinlemek zorunda kaldık .
Ders biter...
hepimiz bahçeye dağıldık . Hawk'ı gördüm ve ne yaptığını neden yanmıza gelmediğini anlamaya çalışıyordum. Kendi halindeydi . Diğerlerinin yanından ayrılıp ,onun yanına gittim . Biraz yaklaşınca gördüm kii Hawk şarkı söylüyor kendi kendine hem de bir aşk şarkısı . Biraz uzaktn dinledim onu . Ve en sonunda bir şey daha hatırladım.
...
Bu şarkıyı Hawk bana daha önce de söylemişti . Vee sözlerini hatırladım . Ona eşlik etmek istedim. Ben de söylemeye başladım . Herkesi her şeyi unutmuştum gözlerimi kısıp şarkı söylemeye başladım . Hatta o kadar kısmıştım kii sadece şarkıya odaklanmıştım. Hawk bana şaşkınca bakıyordu sonra gülümseyip eşlik etti bana . Dansımız da süüpper ötesiydiii . Şarkı bitiminde de Hawk bana dönerek 'Rose hatırlıyorsun ' dedi . Ve çok sevinçliydi . Sonra birbirimize yaklaştık . Elim onun elindeydi . O kadar tatlı bakıyordu kii ona hayran olmamak elde değildi . Sonra tam yakınlaşıyorduk ki Büyükannem ellerini çırptı. 'Evet çocuklar herkes içeri 'dedi . O an çok utandım çünkü herkes bana bakıyordu bana ve Hawk 'a . En azından büyükannem fark etmemişti . Ama onun dışında herkes görmüştü ahh yine rezil oldum . Her neyse yan tarafa baktığımda Hawk 'ın da utandığını anlayabilmiştim . Her neyse içeri girdik . Ders Pr. kurbağa ile idi . Bize yine formüllerini anlatıyordu . En azından biraz şanslıydık çünkü ders meraklısı bir arkadaşımız vardı . Düşük not almamak için her şeyi yapardı o . Ve Joy . O da bizim arkadaşımızdı . Böylece bu dersi de atlatabiliyorduk . Herkesin kendine özgü yetenekleri vardır demi ama .
Pr. kurbağa travisi ve beni yanına çağırdı . Bir formülü yapmasında yardım etmemi için . Buna önce çok heyecanlanmıştım . "Süüüüpppeerr havalıııı" dedim ve hemen yerimden fırladım . Travis de napıyordu tam anlayamadım sanırım ofluyordu . İkimizde aynı anda gelirken ben masada duran mor renginde bir iksire çarptım daha doğrusu masaya çarptım ve iksir yere döküldü . Yarısı da Travis'e geldi . Ah bugün yine sakarlığım üzerimdeydi . Travis 'şanssız çirkinn 'dedi . Pr. kurbağa da 'korkma o iksiri kullanırsan böcekleri kendine çekersin sadece ' dedi . Ve sonra da gülmeye başladı . Herkes . Ama Travis'in suratını görmeliydiniz . Sonra LingLing onu yeni sihir güçlerinden birini kullanarak ıslattı "yağmur sihrii" ( evet belki saçma bulmuş olabilirsiniz ama bence maske sihrinden çok daha iyi :)) )
Travis iksirden kurtuldu ama ıslandı . Her neyse Pr. kurbağa beni dikkat etmem için uyardı . Ben de tamam dedim . İksiri hazırladık . Peki ne iksiriydi bize öğretmeye çalıştığı bu kötü kokulu şey . Hawk ' Peki bu ne iksiri ' dedi . Ah ben sesli mi konuştum yoksa kalbimi mi okudu . Çok ilginçti , aynı zamanda garip... Pr. kurbağa cevap verdi . Bu iksiri bill 'e karşı kullanacaksınız , onun çok etkili bir zehir gücü var ama bir panzehiri var ve o da tam karşınızda duruyor bu iksiri öğrenip yapmaya çalışın çünkü Bill hemen saldırabilir . O bizim eski öğrencimizdi . Ve iksirleri de iyi yapardı ama gücünü kontrol edemediği zamanlar tüm okulca herkesi tehlikeye atıyordu . İksirlerin içine onun zehirlerinden etkilenen şeyleri koyduğumuzda büyük bir tehdit oluşuyordu akademi için . Bu panzehir çok önemli eğer Bill bunu öğrenseydi gücünü geliştiririr ve bizi daha fazla tehlikeye sokardı . 'dedi .
O zaman iyi ki öğrenmemiş . Sonra biri kapıyı tıkladı . Dersin ortasında kim olabilirdi kii . Gelen Pr. Güzel di . Bize bir duyuruda bulunacağını söyledi . Pr. kurbağadan müsaade istedi ve söze girdi . 'Herkes beni dinlesin . Bu akşam bir balo düzenlenecek . Ve hepinizin en iyi şekilde görünmesini istiyorum . Özel bir konuğumuz da olacak . ' Tam kim diye soracaktık ki 'Ama kim olduğunu size söyleyemem şu an ' dedi . Biz aşırı merak etmiştik tabii . Acaba kimdi bu özel konuk ? Pr. kurbağa da ' Biraz sabredin yakında öğreneceksiniz .' dedi . Ve 'ders bitti herkes bu formüle çalışsın ' dedi . Astoriaya bakarak bir parmağını kaldırıp 'Bundan sınav olacaksınız unutmayın .' diyerek Astoriayı büyük bir strese soktu . Sonra çıktık . Aşağı indik . Astoria kütüphaneye gitmek istedi Lingling de 'Hadi ama Astoria baloya da mı çalışacaksın ' dedi . Astoria da 'Eğer bundan not alacaksak evet ' dedi . 'Daha bunun hakkında okumam gereken çok kitap var ' dedi . Benimle gelen var mı ? ' diye sordu . Ve Joy ' Aa ben gelirim Astoria ' dedi . Sonra Astoria bana döndü ve geliyor musun Rose dedi . ' Ah yok siz gidin benim yapmam gereken şeyler var' dedim . Bahanem buydu . Sonra onlar gittiler . Travis LingLing ben ve ha- (durun bir dakiikaa ) Hawk nerde o da yok sanırım sınıftaydı . Biz üçümüz vardık sadece . Balo hakkında konuşuyorduk . Travis bize her zaman ki kahramanlığından bahsediyordu . LingLing ve ben de gülüyorduk tabii . Sonra Ling Ling acaba bu özel konuk da kim oluyor 'dedi . Travis de ' Umarım yakışıklı bir kurbağa değildir . ' dedi . Ama onun arkasından gelen Pr. kurbağa bunu duydu . Biz de arkasını işaret ettik . Travis ' Ne şaka yapıyorum sadece 'deyip güldü .Sonra Ling Lingle elimizi aynı anda alnımıza vurduk (oflarcasına). Pr. kurbağa söze girdi . 'Ne güzel espriymiş bu böyle daha sık espri yapmalısın ' dedi . Travis de (sessizce ) 'ahh şanssız çirkinn' dedi . Bu cümlesine çok gülüyordum ki bunu defalarca kes söylüyordu . Çünkü gerçekten benim sakar olduğum kadar o da şanssızdı .
Pr. güzel Joy 'u sordu . Biz de Astoriayla birlikte kütüphaneye gittiğini söyledik . Eveet balo yaklaşıyordu . Onların yanından ayrılıp büyükannemin yanına gidiyordum kii Hawk'ı gördüm seslendim ama beni duymadı . Çünkü biraz uzaktaydı . Koştum belki yetişirim diye ama nafile uzakta kalmıştı . En azından ne yaptığını neden yanımıza gelmediğini açıklasaydı . Dur bir dakikaa Hawk bankta oturan birisinin yanına gidiyordu . Gizlice onu takip ettim . Beni fark etmedi bile . Üzülsem mi sevinsem mi bilemiyorum . O da ne Hawk bir kızın yanına oturdu . Hızlı bir şekilde yanlarına yaklaştım onlara . Tabii onlar beni göremiyordu beni . Aa evet tanıdım . Bu kız ...........
-------------------------------------------------takiptee kall :)----------------------------------------------------
Eğer bölümü beğendiyseniz bir sonrakine bayılacaksınız :)
Buraya kadar okuduğunuz için teşekkürler <3
Ve şunu da ekleyeyim yeni bölümlerden anında haberdar olmak istiyorsanızz:
instagram hesabımız : Regall_academy
Takip etmeyi unutmayın .
Yeni bölüm ve hikayelerde görüşmek üzeree
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Regal Academy 3 - HaSe Snowwhite
FanfictionArkadaşlıktan doğan bir sevgiydi onlarınki . Kurtarıcılıktan maceraya yan yana omuz omuza peki birden bu takım bozulursa . İŞTE REGAL AKADEMİ'NİN 3. SEZONU (KENDİ KURGUMDUR ARKADAŞIM İLE YAPTIĞIM . ) Hawk , Astoria , Ling Ling , Shawn , Joy , Trav...