Okulun ilk günü sona ermişti öyle mi ? koşarak geçide doğru gittim eve gitmem lazımdı . Hala annemin neden dünyada kaldığını merak ediyordum keşke burada kalsak ben ve ailem buraya aittik babam da zamanla alışıyorsu zaten . En iyisi bu fikri vermek . E alıp kalmadığıma seviniyorum . Kalsaydım daha kötü olacaktı . C alıp sürprizden yararlanamamak ayrı bir koysada . Artık sürprizliğide kalmamıştı ki bildiğin pat diye söylemişti asa verileceğini . Bu öğretmenin benimle derdeni merak ediyorum . Zaten annemede bir soğuk . Her neyse eve gittim ve odama çıktım . Boş boş otururken aklıma ayakkabı alışverişi geldi . Mükemmel ayakkabılar almanın tam zamanıydı vuhuuuuu . Hemen aşağı uça uça indim .
Ayakkabı almak için dükkan dükkan dolaştım hepsi dikkatimi çekiyordu Ama bir tanesi o kadar güzeldi ki o ayakkabı benim olmalıydı çok süperdi çok şahaneydi çok mütevazi idi balkabağı aşkına efsaneydi hemen ayağıma giydim tam numaramdı Aynanın karşısına geçip baktım Bana da çok yakışmıştı hemen Satın alıp dükkandan çıktım ve eve geldim Kapıdan girince Annem elindeki ayakkabı kutusunu gördü ve yine mi ayakkabı Rose dedi Ben de bu sefer iyi bir amaca hitap ediyor dedim amacımı sorunca ise beni mutlu etmek dedim . Ayakkabı koleksiyonumda yerini almıştı 327. Ayakkabım idi . Annem okulda bir sorun olduğunu anladı ve neler olduğunu sordu Bende olan biten her şeyi anlattım Daha doğrusu çalıştım Her ayrıntıya girememiştim . Kısaca olayları anlattım . Ilk ödevimiz verildi Pamuk Prenses tarafından ve ben kendi ödevimi teslim edemedim dedim nasıl bir ödev olduğunu sorunca ben de bilmecelerle dolu bir ödev ilk bilmeceyi ben çözdüm sonra benim bir eşyam ile başka bir bilmeceyi çözdük Aslında benim ödevim de hazırdı Deniz kızından bir tarak almaktı ama Vicky yüzüne kaybettim Pamuk Prenses de kabul etmedi bana C verdi Aslında eve gelip deniz kızının bana 1 yıl önceki verdiği şeyi okula götürmüştüm dedim sonrası aklıma geldikçe gözlerim doldu Annem ise Peki ne yaptı diyerek sordu Ben de biz ejderhalarla okula dönerken önümüzde çıktı benim ejderhamı kontrol altına aldı bende ejderhadan düştüm düşerken beni kurtardılar sonra Astoria nın ejderhasına bindim Bana Ejderhayı tutmamı söyledi Ben sürücü koltuğuna oturdum falan Vicky sihir yaptı bize gelecekken manevra yaptım o sırada Astoria düştü Onu düşecekken tuttum sonra da Cebimdeki tarak orman içine düştü zamanımızda yoktu o yüzden almaya yetişemeyecektik ne kadarda sakar ve başarısızım diyerek sustum .
Annem ise yanıma gelerek bana sarıldı destekler manasında sonra da sen Sindirellasın pes edemezsin ne kadar zorluk o kadar zorlukların üstesinden gelmek sen cesursun ve başarısız değilsin bunu unutma Ayrıca sakarlık kötü bir özellik değildir dedi . Neşem biraz olsun yerine gelmişti . Sonra Anneme ' ama Sindirella olduğumu hissetmiyorum sadece balkabağım var şatoda bile kalmıyorum Zaten asam doğru düzgün çalışmıyor o son düşüşten sonra ' dedim . Her şey geçecek Sen güçlü olacaksın sen Sindirella sın yakınlarda prenses olacaksın Senden güzeli ve mütevazısı olmayacak Hadi şimdi kendini toparla üzülmek sana yakışmaz yarın birlikte Regal akademi'ye gideriz Zaten benim de orada işlerim vardı dedi annem sonra ona Regal Akademi demişken dünya yerine Orada kalmaya ne dersiniz diye sordum . Annem şaşkınca bana baktı ve sen gelsin orada kalmak istiyorsan Rose kalabilirsin dedi Ben ise ailecek kalmayı kastettiğimi söyledim Sonra annem Tamam biz onu babanla düşünürüz dedi geçiştirdiği besbelli idi ama kabul ettim ve odama çıktım .
Artık yeni bir dönem başlıyordu Rose'un dönemi . Akşam yemeğine kadar düşündüm Acaba ne yapmalıydım diye zaten sonra annem beni aşağı yemeğe çağırdı Ben de yemek için aşağı indim Daha sabah düştüğüm merdivenleri şimdi yavaş yavaş iniyordum masaya oturunca babam Anında okulu sordu iyi dedim ders işlediler dedim Sonra üst kata odama çıktım Yemek bitimi . Bu zamana kadar niye bu kadar düşüncesizdim ki Peri Masalı ülkesindesin diye her şeyi yapabiliyor anlamına gelmiyor bunu iki senedir anlayamamıştım şapşik bir şekil etrafta dolaşıyordum şimdi ki Halim olsaydı geçmişe dönseydim Her şey bambaşka olacaktı bu düşüncelerle üstüme pijamalarımı giydim sonra da yatağıma girip yattım Evcil hayvanım Gigiye iyi geceler diyerek Yarın büyük kötü ünlerden birisi ve Rose'yi Acaba ne bekliyor Yani beni uyanınca öğrenecektim .
Sabah esneyerek uyandım saati görünce yataktan fırlamam 1 oldu ders 5 dakika sonra başlıyordu Ve ben hala evdeydim Hatta yatağımda yatıyordum hızla Ayakkabılarımı giyip evden çıktım Nasıl olsa sihirli bir şekilde üniforma üstümde oluyordu üzerime de ceketi attım ki pijamalı dışarı çıktığımı Kimse fark etmesin hızla Kapıyı açıp atladım sözler falan umrumda değildi Yeter ki okula derse yetişeyim asamı ararken kafama şimdi dank etmişti çalışmadığı Evet duydunuz bu sıralar O gemiyi yaptıktan sonra çalışmayı kesti yine de asamı elime alıp salladım salladıkça asamdan Işıklar çıktı ve bom Rengi soldu ve kapkara bir şeye dönüştü asa . Geçidi koruyan ejderha da yoktu etrafta işte şimdi başım Belada olabilirdi ışık hızında aşağı doğru düşer iken bir yandan da paniğe kapılmamaya çalışıyordum bir mavi ejderha o sırada yanıma geldi ejderhaya ve onu kullanan kişiye bakınca Hawk olduğunu gördüm ohh kurtulmuştum . Hawk 'sonunda gelebildin geç kaldın 'dedi bilmezmiyim diyerek cevap verdim Hawkta 'senin böyle yapacağını bildiğimden geleyim dedim 'dedi Ben de ne ile diye sordum oda ' düşmeye devam etmek mi istersin yoksa hızla derse yetişmek mi ' dyerek sordu ben de elbette ders dedim uzatılan eli anında tuttum ve Hawk'un arkasına bindim okulun tam önünde indik ve sınıfa koştuk ben sen de geç kaldın işte of yine ben... derken Hawk ' her şey senin suçun mu Rose bende okula geç kaldım kendi isteğimle 'dedi şaşkınca dururken' Hadisene zaten geç kaldık 'diyerek çekiştirdi Ben Geçiti kapatmış mıydım ya .Sınıfa dalınca ikimiz aynı anda ve el ele herkes bize baktı olay yeni fark eden ben hızla elimi çektim bu arada sanırım annem de uyuya kalmış çünkü okula birlikte gelecektik özür dileyerek herkezden yerlerimize geçtik Joyun ise o geleli çok olmuştu Ama neyse dediğini Duydum Ne ima ettiğini anlamadım ama ve kimden bahsettiğini .
Hâkim Bakış Açısı Olayları bir de yazardan dinleyin .
-----☆●•■○■○♤♡●♡●♤■■☆---------------
Yeni bölüm yakında sizlerle olacak
1 gün kadarcık sonra yani :)
Şimdilik see you tomorrow.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Regal Academy 3 - HaSe Snowwhite
FanfictionArkadaşlıktan doğan bir sevgiydi onlarınki . Kurtarıcılıktan maceraya yan yana omuz omuza peki birden bu takım bozulursa . İŞTE REGAL AKADEMİ'NİN 3. SEZONU (KENDİ KURGUMDUR ARKADAŞIM İLE YAPTIĞIM . ) Hawk , Astoria , Ling Ling , Shawn , Joy , Trav...