Rose ise çoktan korktuğu için Hawk'a sarılmaktaydı . Kafasını gömdüğü yerden kaldırınca Hawk'ın sırıtan yü ile karşılaştı . O da ufak sırıtarak boynundan ayrıldı ve etrafa baktı . LingLing ise yanına gelerek ' doğum günün kutlu olsun ' dedi . Rose şaşkınca ' do-doğum günüm mü ' diye sordu . Hawkta söyledi . '22 Haziran 2020 Cumartesi ' ( NOT : Tamamen salladık )
LingLing'in giydiği elbise .
LingLing'in ayakkabıları
Ve son olarak LingLing'in tacı
O sırada büyükannesi ve Clarada yanına gelmişti ve doğum gününü kutlamışlardı . Rose derin uykunun şaşkınlığı atar atmaz çok mutlu olmuştu . Hemen ikisinede kocaman sarıldı ve ' Teşekkür ederi mteşekkür ederim teşekkür ederimmmmmmm ' dedi . Büyükanneside ' biz bir şey yapmadık hepsi arkadaşlarının planıydı . ' dedi . Onlardan anında ayrılıp LingLing'e baktı ama LingLing'İn eli Hawk'ı gizliden gizliye işaret ediyordu . Rose yarım gülerek büyük bir adımda Hawk'a yanıştı ve yanında durdu . Daha sonra Hawk onu farkedince ona döndü ve Rose Hawk döner dönmez onu yanacığından öptü . Daha sonra kıpkırmızı bir yüz ifadesi ile geri dönmüştü ama olsun buna değmişti . Aynı yüz ifadesi zaten Hawktada mevcut olduğundan hiç bir sorun da yoktu . En sonunda Rose zar zor ' teşekkür ederim ' diyebildi . Hawk da gülerek karşılık verdi . Sonrasındada Astoria yanlarına gelip bağırdı . ' Vooohooo O zaman parti başlasınnn ' diye . Hawk ise ' ama yormadan ' diyerek ekleme yaptı . Daha sonra kısık ama bir o kadarda gürültülü bir müzik çalmaya başladı . Astoria ise ' doğum günümüz küçük ufacık bir vals ile başlıyor . ' diyerek sırıta sırıta güldü . Hawkta o anı değerlendirip anında elini Roseye uzattı ve ' dans eder misin ? ' diye sordu . Rose isteği kabul etti ve dans salonuna girdiler . Başka öğrenci ve prenseslerde partideydi . Odette , Parmak kız , Violet ,Pinokya ve kardeşi , Gerald ve bir de vazgeçilmez parti mahvedici Finn balinada burada idi . Bunların yanında öğretmenlerde partide mevcut idi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Regal Academy 3 - HaSe Snowwhite
FanfictionArkadaşlıktan doğan bir sevgiydi onlarınki . Kurtarıcılıktan maceraya yan yana omuz omuza peki birden bu takım bozulursa . İŞTE REGAL AKADEMİ'NİN 3. SEZONU (KENDİ KURGUMDUR ARKADAŞIM İLE YAPTIĞIM . ) Hawk , Astoria , Ling Ling , Shawn , Joy , Trav...