Bölüm 40 : Uyanış

264 10 6
                                    


Neler olmuştu neler . Şimdi Rose'ye ne olacaktı . Hayata tutunabilecek miydi ? 

O günden sonra Clara ile Müdire Sindrella konuşmuştu . Zar zor anlatan Sindrella en sonunda kızına her şeyi anlattıktan sonra onun sinirlerini ölçtü . Kızı resmen şok olmuştu . En sonunda ise dudaklarından tek bir kelime dökülmüş ve sonrasındada cümle olmuştu. ' Rose ? ' ' O iyi mi ? ' Müdire Sindrella olumsuzca başını sallamıştı . Evet çünkü Rose hiç iyi değildi . Bedeni dengesini kaybetmiş ruhu ise ölü solmuş bir gül gibi . Ten rengi ise aynı bir vampirmiş gibi bembeyaz sanki hayalet cosplayi olabilmek için sürülen fondötenler gibiydi  . Clara zar zor nefes alıp verirken kendisini bir sandalyeye bıraktı ama o da yetmemişti ona . Hızla ayağa kalkıp Rose'nin odasına doğru yürüdü . Hızla kapıyı açıp içeri girmişti . İçeride ise Rose yatakta öylece gözleri kapalı yatmaktaydı . Yanına gitti ve ilk iş olarak eliyle kontrol etti . Her şey çok mu geçti yoksa ? Sırf kraliçenin ölümü için ruhu mu feda olmuştu .  Annesi onun baş ucuna oturdu ve saçlarından okşamaya koyuldu . Çocukken nede severdi bunu . Her zaman annesinin yanına gelir sarılır sonra kucağına yatardı . Şımarmak için elinden geleni yapar ve ailesine şirinlik taslardı . Ne bilebilirdiki böyle yataklara düşeceğini yoksa yapar mıydı geçmiştekileri . Hep sır bir şekilde mi yaşardı ? Yalnızlığa mahkum mu olurdu . . .

Hawk'tan Anlatım

Yeni bir kırgın gün benim için başlıyordu . Yaşıyor muyduk orasıda belirsizdi . Astoria cezalı ve okula gelmiyor gelenler ise zaten hiç birbirleri ile konuşmuyordu . Sanki herkes dünyaya küsmüştü . Ben ise kaderime .  Bilsem durdurmaz mıydım . Önüne geçerdim git buradan derdim . Daha ben onun için ölebilecek kadar sevdiğimi söylemeden gidiyordu . Parmaklarımın ucundan kalbimden ve gönlümden yavaşça çıkarak firar ediyordu . 

Tüm günüm evden okula okuldan da eve gitmek ile geçiyordu . Hayır 1 kere gidebilsem yanına . Askerler saraya 1 metre bile yaklaştırmıyorlardı . Sanki uyuyan güzeldi de gerçek kurtarıcısını bekliyordu . Peki ben gerçek kurtarıcısı değilsem kimdi ? 

Bir gün okulda Müdire Sindrella bir duyuru yaptı .Sınavlar ön tarihe alınmıştı . Bu yıl daha kötü geçemezdi . (Aynı dünyadaki vaka gibi ) Ayrıca bir de yakalanan şu Vicky Kira ve Bill dünyaya sürgün edilecekti . Tamda bugün . Evet tüm belalardan kurtulmuştuk . 1 şey dışında . O da bizim yüzümüze oluşan büyük bir hasar . Hepimiz suçlu hissediyorduk ki zaten öyleydik . Sanırım bu yüzden Sindrella şatosuna bile yaklaşamıyorduk . Ayrıca okulda bile Müdire Sindrella bize çok soğuktu ve doğru düzgün bize not bile vermiyordu . 

...

Kira Bill ve Vicky  ellerinden asaları alınarak dünyaya şutlandılar ama farklı şehirlere gitmişlerdi . Kira sımsıcak bir ülkede idi . Vicky ise Brezilyadaydı . Güzelce futbol oynasın diye herhalde . Ve son olarak Vicky ise o tamda Fransadaydı işte.  Peki bunlardan BİZENEE . Neden onlar shutlanırken biz seyir ettik .  Saçma ötesi bir gün dahaydı . Hemen eve gitmiş ve bahçeye koşmuştum . Çiçeğe uzun süredir bakmıyordum ki baktığımda da her şeyin geç olduğunu fark etmiştim . Bu çiçek Rose içindi ama Rose'nin bedeni gibi solmuştu . Yinede ona su verdim belki açar diye . Belki çiçek gibi kendiside yaşardı . Bu çiçeği ben Rose için dikmiş ve büyütüyordum . Ona armağan edecektim .  İşte gizemli bitkimizin sırrı buydu . Rose ve diğerlerinden sakladığımız sır . Bu çiçeğe gözüm gibi bakar iken şimdi bir anda soluvermişti ama yılmak yok . Canlanana kadar her gün sulayacaktım . Rose 'ye yaklaşmanın tek şansı . Rose ile daha yakın hissetmek için . 

İŞTE Bu olaylar tam 1 ay önceydi . Az önce okulun yarıyıl tatiline girmiştik : Rosesiz koskoca tam 1 ay  . Hala öylece yatıyordu . Astorianın engeli zor da olsa kalkmış ve son kez okula yanımıza gelmişti . İlk defa 1 ay sonra ekip ile bir aradaydık . Lider dışında . 

Astoria : Nasılsınız ?

LingLing : Nasıl olabiliriz sence . 

Astoria : Haklısın hepinizden özür dilerim . 

Shawn : Senin suçun değildi . 

Travis : Evet herkes suçlu . 

LingLing : Çocuklar içimizde suçlu biri yok .  Herkes masum burada .  Sadece dikkatsizlik oldu .

Hawk (Ben) : Evet sadece dikkatsizlik oldu . O da ufak bir şeydi zaten geçti gitti değil mi !

LingLing : Ben öyle demek istemedim .

Hawk (Ben) : Bayada öyle demek istedin . 

LingLing : Tamam nasıl anlarsan öyle anla gidiyorum ben . (Diyerek gider . ) 

Travis : Aferinn . Çok iyi kaçırdın kızı .

Hawk (Ben) : Sende kaçabilirsin bak hala görünürlerde .

Travis :  Şaka gibi . ( Diyerek o da LingLing'in Arkasından gider . )

Kalanlar ve bende sessizce oturmuştuk . 

O sırada ise tam önümüzden Müdire Sindrella çok tedirgin bir şekilde önümüzden geçmişti . Yoksaaa ...

Hepimiz ayaklandık ve şaşkınca birbirimize bakmaya başladık . 


HAKİM BAKIŞ AÇISI İLE ANLATIM

Ne olmuştu herkes bir habersiz etrafta dolaşmakta idi . Müdire Sindrella ise kızına doğru koşturuyordu . Şatoda durumlar çok karışıktı çünkü . Müdire Sindrella'Nın arkasından Hawk ve diğerleri gitti . Astoria ' Müdire Sindrella ne oldu Roseye bir şey mi oldu ' diye sordu . Müdire Sindrella 1 saniyeliğine arkasına dönerek ' Rose hiç iyi değil ' dedi ve yoluna koşarak devam etti . 

Hemen çocuklar arkasından koşturmaya devam ediyordu ki Sindrella onları durdurarak ' siz şatoya gidin ' dedi . Bunu duyduktan sonra herkes görev zırhlarını giydiği gibi ejderhaları ile şatonun yolunu tuttular . Hawk ise içinden ' uyanmış ol Rose lütfen uyanmış ol ' diye geçirdi .  Kısa bir uçuşun sonunda şatoya ulaştılar . Askerlere görünmeden ejderhalar ile içeri girdiler . Ejderhalarıda bahçeye bırakıp direk bahçe kapısından şatoya ulaştılar Astoria ise ' acaba LingLing ve Travis'e de haber verse miydik ' dedi . Sonrada Hawk ona kaşlarını çatmış bir şekilde bakış attı .  Astoria teslim olurcasına sustu ve öüne devam etti  . 

Daha sonrada herkes hızla yukarı Rose'nin odasına çıktılar . İçeri girdiklerinde ise çok şaşıracakları bir şey ile karşılaştılar . Bu şey ise Rose'nin yatakta ...

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dıdıdımmmmm

Ve SEZON FİNALİİ

Çok mu merak ettiniz Rose nasıl diye

O zaman bir çok kişi oy atmak zorunda kalacak :D

Yeni bölümler çok yakında hiç ara vermeden sizlerle olacak :) 

Regal Academy 3 - HaSe SnowwhiteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin