Bölüm 16 : Karlar Kraliçesi'nin Tutsağı

286 12 8
                                    

...

Kira Rose 'a "demek buradasın " der .( kötü bir sırıtmayla.) Şimdi ne yapacaktı . Kira buradaysa Karlar Kraliçesi de buradadır diye düşündü Rose . Ve evet haklıydı Karlar Kraliçesi dünyada...

...

İlk Yazardan ;

Peki şimdi ne olacaktı . Rose'nin başı dertte miydi veya kaçması gerekiyor muydu ? Dünyanın ortasında sihir yapacak halleri yoktu nasılsa . Daha sonra Kira yerden kalkarak ' önüne baksan şaşardım zaten . ' dedi . Sonrada yanına eğilerek ' buranın dünya olduğunu ve bizim de burada sihir yapmaktan çekineceğimizi düşünürsen sindirella yanılırsın ' dedi . Sonra geri çekildi . Karlar kraliçesi ise gülerek ' evet Rose demek dünyada idin . Her yerde seni arıyordum ki karşıma çıkıverdin, ne güzel bir tesadüf ' dedi . Sonrada ' Aslında beni tekrar serbest bırakacak kişiler için sakladığına teşekkür mü etmeliyim ? ' diyerek tekrar güldü . Rosede yavaş yavaş geriye geriye kaçarken kraliçe kolundan tutup ' hop nereye konuşmamız bitti mi ki ? Saygısızlık bu ama . ' dedi . Rose etrafa baktı sonrada ' ne işiniz var burada ne istiyorsunuz ? ' diye sordu . Kraliçe ve Kira güldüler kraliçe ise konuştu . ' çok yazık hiçbir şeyde anlamaz imiş . ' Sonra Kira ' annem ve ben intikamımızı az sonra alacağız ' dedi . Rose kolunu almaya çalışırken Kira ' bizimle geleceksin Rose ' dedi . O sırada Rose'nin kolundaki bileklikte aktif olmuştu . Yardım sinyali . Bunu Rose fark etmişti ama kraliçeye çaktırmamak için uğraşmalıydı . ' çek elini gelmiyorum hiç bir yere ' dedi . Kraliçe daha da gülerken ' bu komik mi ' diyerek boş dirseği ile kraliçenin suratına vurdu . Kraliçe yüzünü tutarken de hemen tabanları yağlayarak kaçmaya başladı . Arkadan Kira ' kristal sihri ' dedi . Daha sonrada Rose yere düştü çünkü tam ayağına bir kristal isabet etmişti . ' ahh ! Aptal ' diyerek kraliçe Rose'u yerden kaldırdı ve krallığına bir geçit açarak geçitten insanlara görünmeden geçtiler .

KRALİÇENİN SARAYINDA ;

Rose : Bırak beni aptal kraliçe kim yapmış seni kraliçe

Kira : Annemle böyle konuşamazsın sen !

Rose : Bizzat kendi ağzım ve dilimle konuşurum .

Kira : İkinci kristali kalbine mi, karnına mı yoksa direk beynine mi yemek istersin ?

Rose : Mümkünse öncekini bir çıkarmayı dene sen .

Kraliçe : Yeter ! Susun başım böyle zırvalamaları çekmiyor . Şimdi küçük Sindirella ölmeden önce son bir isteğin var mıdır ?

Rose : Tabii ki de ölmemek .

Kraliçe : Haha bu asla olmayacak .

Diyerek Rose'yi dondurdu . Sonrada 'Kira ben gelene kadar misafirimize iyi bak ' dedi ve tahminimizce Regal Akademiye doğru gitti .

Rose buzun içinden çıkmayı denerken Kira ' ah biraz dursana da ileri geri konuşalım bakalım ' dedi . Rose'nin önüne yere ayaklarını birbirine bağlayarak oturdu . Rose de ' yoga yapacaksın herhalde önümde ? Aman yapma gözlerim kanar ' dedi . Kira ise ' yeter dedim yeter beni hafife alıyorsun küçük Sindirella ' dedi . Rose de ' ben herkesi hafife alırım ki zaten tüy kadar hafifler ' dedi . Kira da en sonunda ' sen kendini lider mi sandın yoksa ,ezik bir dünyalıdan başkası değilsin şuna bak bir peri masalı ülkesinde sihirli güçlere sahip dünyalı var . Yeni moda falan mı ? Daha prenses bile olmamış bir kız bana tavır koyuyor bak sen ' dedi . Rose de çok kısık ses ile ' niye herkes bana prenses olmadığımı söylüyor ' dedi . Kira da ' sen bunu sorgularken bende annem neler yapıyor izleyeceğim ' dedi ve annesiyle sürekli iletişim halinde olduğu küreyi çıkararak yaptıklarını izledi . Karlar kraliçesi regal akademideydi ama orada ne işi vardı ?

Regal Akademide ;

Öğretmenler okulda öğrenciler evlerindeydi . Kraliçe ise regal akademinin yakınlarında bir şeyler gözlemliyordu . İstediği bilgiye ulaştıktan sonrada büyük şatosuna hatta krallığına geri döndü . O sırada Rose'nin ekibi kendi şatolarında Astoria ise Rapunzel kulesinde idi . Orasının çok sessiz ve güzel bir yer olduğunu düşünüyor orada rahatlıkla çalışabiliyordu . Hawk ise bahçedeki o pembe güle su veriyordu . Ödev için o pembe gülü çizmişti . Yanına da bir elma . Pembe gülün sırrı ise şuydu : Hawk onu Rose için dikmiş ve büyütüyordu Fala da bazı yerlerde çiçeğe bakım yapıyor ve canlı olmasına yardım ediyordu . Dün kü konuşmalar Hawk'ı baya etkilemişti . Neredeyse gece yarısı 2 ye kadar Rose ile konuşmuş sonra Rose uyumak için kapatacakken bir ses duymuştu . Kendi egosunun tavan yapabileceği sözler . Tabii ki bu sözleri başkasından duysa egosu ile uçabilirdi ama o sözleri Rose'dan duymuş ne kadar gülse de çok mutlu olmuştu . Artık bıkmıştı her bir şey sorduğunda ya Rose kaçıyordu ya da bir süper kötü geliyor o romantikliğin içine ediyordu . Artık resmen bir odaya ikisini kilitleyecek öyle konuşacak hale gelmişti . (Aslında çok iyi fikirmiş . Bunu bir düşüneyim ben :)) her neyse..) Hawk çiçekle ilgilenirken bir anda bilekliği titredi . Bileklik aynı zamanda da pembe rengini almıştı . Normalde bu birinin başı dertte ise olurdu ama Rose yeniden bilekliği kurcalıyor olabilirdi ama ya gerçekten başı dertte ise . Hawk içi içini kemirir iken Astoria'ya bileklikten sinyal attı . Astoria ona en sonunda dönünce şunları söyledi ' ne oldu Hawk sakın şu pembe parlamayı söyleme her zamanki Rose işte bir şeyi yoktur ve iyidir hatta kesin uyuyordur ve kendi kendine tuşlar basıyordur ' Sonra da Hawk ' ama tehlikede de olma ihtimali var ' dedi . Astoria ise ' dünyada ne tehlikesi Hawk , karlar kraliçesi gelip Rose'u kaçıracak değil ya . ' dedi . Ki o an bir sessizlik oldu . Daha sonra başka birinin sesi geldi ' aslında olabilir ' LingLing'in sesi . Sonra Astoria düşündü ' tamam şöyle yapıyoruz Hawk ara sen Rose'u geri dönmezse bir şey vardır ' dedi . Bu iyi bir seçenekti . Rose onlara geri dönerse hiç bir sorun kalmazdı . Hawk en az 5 defa aradı ama hiçbirinde açmadı . O sırada Rose'nin kolunda titreşimler oluyordu. Rose bunu zar zor hissediyordu . Arkadaşlarının ona ulaşmaya çalıştığının farkındaydı . Hawk en sonunda ' açmıyor işte bir şey oldu . ' dedi . Astoria ise ' endişelenme şimdi ikiye ayrılalım LingLing ,Travis ve Joy'u al dünyaya git . Rose'un evine . Hawk senle ben buraları sorgulayacağız Shawn'ı da yoldan alırız . Birbirimizle iletişimi koparmadan 'hadi bakalım görev başlasın ' dedi .

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sizce yeni bölümde neler yaşanacak . Arkadaşları Rose'u bulabilecek mi ?

Ya da Rose'a bir şey olmadan yetişebilecekler mi ?

Biraz saçma olmuş olabilir ama bir de diğer bölümleri görün siz :) ♡♡

YENİ BÖLÜM İÇİN EN AZ 5 OY
Şimdiden thanks

Regal Academy 3 - HaSe SnowwhiteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin