Bölüm 14 : Bilekliğin Sırrı

310 12 8
                                    

O an en salakça soruyu sormuştum . ' Bu arada bileklik ne alaka ? ' Büyük annemde gülerek ' senin ve arkadaşların için özel hazırlanmış bir şey . Sizin bu kadar güçlenip kahraman olacağınızı tahmin etmiştik önceden . Özellikle sen geldiğinde Rose . ' dedi . Ben de gülerek ' cidden mi ? Kahramanız ve kahraman olduğum halde bana kahramanlık sınavı verdiniz ' dedim . O da ' sadece seni denedik . Her neyse bileziği boşverelim . İlk olarak söylemem gerekirse ekibin ve sen harika bir iş çıkarıyorsunuz size güvenimiz sonsuz . Farkındaysan ekibin dedim . Sen onlara yol göstericisin Rose ve bu yüzden birlik olabiliyorsunuz bu asla bozulmayacak ayna sizi, siz ve tek bir bütün olabildiğiniz için özel olarak seçti . ' dedi .

Bende çok mutlu oldum .' Süpper havalııı o zaman lider benim bu harikaaa '. Sonra sordum ' ama merak ediyorumm ' diyerek . O da ' peki ' diyerek anlatmaya başladı . ' Bileklikler özel olarak tam 7 tane olarak tasarlandı . Aslında Shawn plana dahil değildi ama Şef Güzel çok istedi ona da bir tane oluşturduk . Bileklikler kendi aralarında bağlantılıdır . Birbirleri ile iletişime geçilebilir . Sen dünyada olsan bile arkadaşların sesini buradan duyabilir ' diyerek . Bende vaay canınaa bu inanılmaz diyerek şaşırdığımı gösterdim . Sonrada ' ne zaman takabileceğim ' dedim . O da ' şimdi ' dedi . Onun ardından koleksiyon odasına gittik . Odanın en ortasında o şahane bileklik duruyordu . Hemen oraya gittim . Dokunacakken ' dur ' dedi büyükannem . Sonra kendisi cama dokundu . Parmak okuyucusu muu ? İnanılmazz . Sonra cam yok oldu ve bileklik ortaya çıktı . Elime alacakken büyükannem olumsuzca kafa sallayarak ' ı ıı ' dedi . Bende ellerimi çekip bileziği vermesini bekledim . en sonunda büyük annem bileziği ya da bilekliği eline alarak avuçlarıma koydu şaşkınca bileziğe bakar iken o zaman takalım diyerek bileziği bileğime taktı Daha sonra da " O zaman biraz dinlenelim bakalım Akşam eve dönüyorsunuz" dedi Ben de dediğine uyarak şatodaki odama çıktım .

Yavaş yavaş zaman geçiyordu . Ben ise odamda duruyor bilekliğimle oynuyordum . Yanlışlıkla bir yerine basıp bileziği parlatmış olabilirim . Hala parlaklığı düşmüyordu en sonunda odamdan çıktım ve büyükannemi bulup ' bu niye parlıyor ' dedim . O da ' öğreneceksin . Peki şimdi öğrenmek ister misin ' dedi . Bende gülümseyip ' tabikideee ' diye bağırdım . Sonra birlikte oturduk . Büyükannem bir yerine dokundu ve ışık söndü .

Büyükannemde bilmem gerekenleri anlattı .

1 ) bileklik diğer bilekliklere sinyal gönderebilir .

2) Konum bildirebilir .

3) Diğer bileklik sahipleri ile konuşulabilir .

4 ) Navigasyon bulunur .

5 ) Saçtığı ışık ile ateş halkalarına benzerliğinden korkulur ve düşmanlar uzaklaşabilir . (ne alaka ise salladım boşverin . :D :P )

Şaşkınca ona bakarken oda ' zamanla gerisi gelir . Hadi bakalım bak saat kaç olmuş ve dönüş vakti . ' diyerek beni acele acele yerimden kaldırdı ve hazırlanmamı istedi . Aslında pek bir eşyam yoktu ki . Odama gittim resmimim falan yanıma aldım ve annemi çağırdım onunla birlikte aşağı kata kapının önüne gittik . Büyükannem kapıda bekliyordu . Yanına gittik . Sonra sarayın arabalarına binip akademiye doğru gittik . Akademinin önünde inerek geçidin oraya doğru yürüdük . Geçide varınca anahtarımı çıkardım ve geçidi açmak için anahtar deliğinin önüne geçtim . Tam anahtarı sokacak iken bir kaç kişinin geldiğini gördüm . İçlerinden biri ' Rose ' diye bağırdı . O tarafa döndüğümde bunların Hawk Astoria Joy LingLing Travis ve Shawn olduğunu gördüm . Beni geçirmeye mi gelmişlerdi yoksa .

Daha sonra da yanıma geldiler . ' sizin ne işiniz var burada alt tarafı gidiyorum ve pazartesiye dönüyorum araba 1 gün var ' dedim . Hawk ta ' tabikide nedeni o değil ' dedi . Astoria ise ' zamanı geldi dediler bizde geldik . ' dedi . Neyin zamanı diye sorduğumda ise LingLing 'bize bir şey vereceklermiş ' dedi . Travis ise ' dur bir saniye o kolundaki ne ' diye sordu . Herkes koluma yoğunlaşmış iken büyükannem ' işte sürprizimiz oydu ' diyerek yanıma geldi . Sonrada yanımda bir kutu açtı ve ' başla bakalım ' dedi . Kulağıma eğilerek ' en değerliden en az değerliye ' dedi ve tekrar doğrulurken ' lütfen dürüstçe ' dedi . Bende başımla onaylayıp ' peki ' dedim . Sonra mavi bilekliği aldım ve Hawk'ın önüne geçtim . İtiraf kötü oldu ama neyse . Daha sonra kolunu aldım ve sağ koluna taktım . Büyükannem arkadan seslendi ' senin onu koyduğun yer ' diye sordu . Şaka mı yapıyordu bu ne diyecektim prens mi ? Yok canım tabikide hayır . ' cesur kararlı kahraman ' dedim . Sonrada direk kaçma amaçlı büyükannemin yanına gidip ikinci bilekliği aldım . Eflatun . Daha sonrada Astoria'ya yaklaşıp ' zeki kahraman en iyi arkadaş ve düşünceli ' dedim . Sonrada ' lider ' diye ekledim . Evet burada herkes lider olabilme yeteneğine sahipti ama Astoria onların içindeki en lider özelliğine sahip olandı . Daha sonrada 3. kişiye geçtim . Mor renk ve LingLing . Yanına gittim ve bilekliği taktım ' herkes birbirine benziyor ama sen cesur güzel başarılı ve iyi dövüşçüsün ' dedim . Sonra kalanlara baktım . En değerlisi hmm . Yeşil bilekliği alıp Joya yaklaştım . Özür dilerim Travis ama sona kalıyorsun . ' en şapşi en tatlı en arkadaş canlısı ve pozitif ' dedim . Daha sonrada Travise vermek için turuncu bilekliği aldım . Son bir bileklik kalmıştı o da Shawn içindi . Travis'e de ' en güçlüsü en öfkeli en dünyalısı dünya arkim benim ' dedim . Sonrada saçı gibi sarı olan bilekliğide Shawn a takarak ' hakkında en az bilgi sahibi olduğum yarı utangaç sevecen vb . Of ben bu konuşmayı niye yapıyorum ' dedim . Sonrada herkesle birlikte bende güldüm ama doğru niye bu konuşmayı yapmak zorundaydım ki oyuna geldiğimi hissetsemde ses etmedim . Sonrada dünyaya geçmek için geçide yöneldim . Bir anda bileklik parladı renk maviydi . Arkamı dönüp baktığımda Hawk el sallıyordu . Hemende çözmüş teknolojiyi . Bende hepsine aynanda el sallayarak annemle geçitten geçtim .

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Diğer bölümü ne zaman atalım sizce ?

Beğendiyseniz Votelemeyi unutmayın .

Diğer bölümde görüşmek üzeree .

Regal Academy 3 - HaSe SnowwhiteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin