Bölüm 42 : Doğum Günü Hazılıkları

279 11 5
                                    


Astoria : O zaman herkes bir iş alsın .

LingLing : Pasta işini Fala ile biz halledelim . 

Travis : Shawn ile ben sarayı süsleriz ama Joy da yardım etsin .

Astoria : Peki . Roseyi oyalamakta Hawkta .

Hawk : Evet doğum gününün olduğu yerede götürürüm .

Astoria : O zaman bende gösterileri ayarlıyım ve öğretmenlere haber vereyim . Herkes gelsin .

Fala : O zaman anlaştık .

Astoria : O zaman gitme vaktii .

Hawk : Evet sanırım . 

LingLing : Benim Travis ile gidip Rose'yi görmem gerek hani bize uyandığını falanda söylemediniz ya . 

Hawk : Onun içinde ayrıdan bir özür dileriz . 

LingLing ve Travis Roselerin saraya gider . Diğerleri ise evlere dağılırlar . Hawk ve Falada salonda birlikte oturup konuşurlar .

Fala : Ne düşünüyorsun .

Hawk : Rose'yi Hiç aklımdan çıkmıyor .

Fala : Olacak öyle aşıksın sonuçta . 

Hawk : Ona bir şey olsa ne yapardım ben .

Fala : Ama iyi . 

Hawk : Evet iyi ki .

Fala : O zaman sen ona açılacaksın . 

Hawk : Evet . 

Fala : Aklında ne var .

Hawk : Ne yok ki . 

Fala : Mesela . 

Hawk : Her konuşmaya çalıştığımda bir şeyler ters gidiyor bu sefer öyle olmaması gerekiyor . 

Fala : Ne yapmayı düşünüyorsun . 

Hawk : Partiden biraz önce ona ona değer verdiğimi söyleyeceğim . Partide onu dansa kaldıracağım çünkü dönem sonu balosunu kaçırdı . Ondan sonra onu bahçeye çıkarıp her şeyi söyleyeceğim . 

Fala : Mükemmel bir plana benziyor ama eksik .

Hawk : Nasıl ?

Fala : Gül ne oldu .

Hawk : Soldu :(

Fala : Hiç solmuşa benzemiyor . (Diyerek bir çiçek alarak geri döndü) 

Hawk : A-ama bu nasıl olur .

Fala : Bilmem ki

Hawk : Şaka gibi

Fala : Hayır gerçek ve ayrıca eskisinden de muhteşem . 

Hawk : Sihir !

Fala : Evet :)

İşte plan buydu . Şimdi sıra ise uygulamaktaydı .  Bu olayı konuşalı 5 gün olmuştu . Rose'nin doğum gününe ise tam 1 gün kalmıştı . LingLing Pamuk Prenses şatosuna gelmiş tasarladıkları pastayı değerlendiriyorlardı yarın ise onu ya pişirecekler ya da satın alacaklardı . Sindrella şatosu çoktan süslenmiş ve Clara ile Müdire Sindrellanın sürprizden haberleri olmuştu . Bu sürpriz için dünyada yaşayan Rose'nin babası Dave de gelecekti . Bu süre zarfında Rose kendini dahada iyi hissetmeye başlamıştı . Zaten onu uyanır uyanmaz doktor mayene etmiş ve sadece dinlenmesini bu süre zarfında ise sadece neşeli olmasını istemişti . Eğer Rose üzülürse bu bir kaç aksiliği beraberinde getirirdi çünkü . Rose  Ayaklanmayı çok istiyordu ama kimse izin vermiyordu . Ellerinde olsa yatağa kelepçelerlerdi .  

Regal Academy 3 - HaSe SnowwhiteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin