...
Hakim Bakış Açılı Anlatım
Onlar bahçede pembe güle bakarlarken Rose da anlamını merak etmiyor değil . Bir de Hawk'ın anne ve babası onları camdan izliyordur . Çünkü Hawk ilk defa aile bahçesine bir prenses getirmiştir .
Vicky Ashley ve Bill'in yeni bir planları vardı . O da kraliçeyi serbest bırakmaktı . Plan ise Rose şatoda kalırken Ashley ve Bill'in giderek onun odasından kar küresini çalıp regal akademiye dönmeleriydi . Anahtar işini ise tabikide Travis ile sağlayacaklardı . Travis'in anahtarlarını çaldılar mı her şey kolaydı . Bu görevi Vicky üstlendi . Travisi buldular ve Vicky onun üstüne doğru yürüdü . Tabiki de iksir ile görünüm değiştirmişti . Ayağını burkmuş gibi yapıp kendini üstüne bıraktı . Travis onu tutmaya çalışınca boynunda duran anahtarı asası ile koparıp hemen oradan uzaklaştı . Travis şaşkınca bakıyorken etrafa... işini halletmeye akademi binasına girdi . Vicky ise anında geçide yöneldi . Ashley ve Bill çalılıkların arkasında saklanıyordu . Vicky'in görüntüsü yerine gelmeden geçidi koruyan ejderhalara ' iki çocuk birinde ateş gücü var şu taraftalar saldırıyorlar ' dedi ve onları ikna ederek geçidi bomboş bıraktı . Hızla Vicky anahtarı takıp çevirdi . Geçit açılınca Bill ve Ashley saklandıkları yerden çıkarak geçitten geçtiler . Ashleyde dönmeden Vickye kötü bir öpücük yolladı ama bilmiyorlardı Vicky'in arkalarından neler çevirdiklerini .
Ashley ve Bill direk Rose'u takip ettiklerinde girdiği eve geldiler . İçeride birinin olmasına karşılık en üst kata yani Rose'nin odasına tırmanıp camı ateş sihri ile açtılar . İçeri girdikten sonra aradıkları oda olduğunu anladılar ve hemen etrafa bakmaya başladılar . Ashley ' gerçektende dağınık bir kızın tekiymiş en fazla 5 çift ayakkabın olsun burada yüzlercesi var hem nasıl sığdırmış o kadar ayakkabıyı ' dedi . Bill de ' sadece o mu bir de elbise var ' dedi . Aramaya devam ettiler ve en sonunda Ashley ' buldum işte şu balkabağı kutusunun içinde aa koleksiyonuymuş acaba koleksiyonunu dağıtsak ne yapar ' dedi ve içinden gülü aldı . Bu gülü Rose saklamıştı ve aldığı kişi ise Hawk idi . ' şapşal gül saklamış ' dedikten sonra gülü parçalara ayırıp odaya fırlattı . Sonrada koleksiyonu karıştırmaya devam etti .
Odada işleri bittikten sonra hemen geçide gittiler . Vicky onlara tam 10 dakika vermiş sonra Vicky anahtarı çevirip geçidi tekrar açacaktı . Ashley ve Bill geçide vardıklarında geçit anında açıldı . Hiç zaman kaybetmeden atladılar ve artık regal akademideydiler . Vicky ' alabildiniz mi ? ' dedi . Ashley ' evet hemde çok iyi bir şekilde ' diyerek küreyi gösterdi . Sonra Vicky ' ben şu anahtar meselesini hallediyim benim şatoda buluşuruz . ' diyerek gitti içindende ' ne harikayım ne süperim ne kötüyüm amaa ' dedi . Sonrada ' ahmaklar ' diyerek yoluna devam etti . Travisi görür görmez onun başka bir tarafa baktığı zaman ayaklarının altına anahtarı fırlatıp oradan uzaklaştı . Travis te onu görerek boynuna tekrar takmıştı . Peki ya şimdi ne olacaktı . Karlar kraliçesi kurtulacak mıydı ?
Bir kaç dakika sonra Vicky Ashley ve Bill, Vicky'in şatosunda buluştular . Cyrus'ta yanlarındaydı . Vicky küreyi eline aldı ve düşündü ' nasıl zarar vermeden kraliçeyi kurtarabiliriz ' Ashley de ' ben küreyi eritiyim o da canlansın ' dedi . Sonra Vicky ' aslında iyi fikir hadi yapalım. ' Dedi . Ashley de ' önce geri çekilin ' dedi . Sonrada sihrini kürede kullandı . Bir iki dakika sonra ' imkansız zarar bile görmedi ' dedi . Sonra Vicky ' acaba seni çağırıyorum desek ne olur (asasını küreye tutarak )' dedi ve küre parlamaya başladı . Vicky ' evet işe yarıyor beni takip edin ' dedi ve ' seni çağırıyoruz karlar kraliçesi özgür ol. ' diyerek tekrar ettiler . En sonunda küre patladı ve birinin buz gibi kötü kahkahası duyuldu . Karlar Kraliçesi artık özgürdü .
İkinci Yazardan devamkee
Sonra Karlar Kraliçesi Vicky'i gördü ve 'Sana güvenebileceğimi biliyordum' dedi . Vicky kötü kötü sırıttı ve ' Yalnız değilim yanımda academy'nin en güçlüleri de var . Tanıştırıyım . Bill ve Ashley . Karlar kraliçesi ' Memnun oldum.' Dedi . (Pis bir gülümsemeyle.) 'ow o ne güzel bir asaymış öyle ' dedi . (Ashley'in asasına bakarak.) Ashley 'de 'ateşi kontrol ediyor evet gücüm bu ve bir yetişkinin asasının kapasitesinde ' dedi . Bill 'de ' İşte tam da bu yüzden bizi yenmeleri bir hayli zor ' dedi kendinden emin bir şekilde . ( Ashley'in omzuna kolunu atarak.) Kötü kraliçe 'sizz...' demekle yetindi. (Şaşkın vaziyette.) Vicky ' de araya girdi . 'Artık gidelim mi kraliçem' dedi . 'Onları çok güzel bir sürpriz bekliyor.' diye ekledi. Tabii ki akademi de her şey normaldi . Kimsenin olacaklardan haberi yoktu . Zaten sürgün edilen öğrenciler başlarına bela olmuştu . Bir de kraliçeyle savaşmak durumunda kalacaklardı.Yazardan; Bana göre en sinsileri Vicky 'di . Ben en tehlikelisinin de o olduğunu düşünüyorum . Ne de olsa ashley ve bill ile anlaşma yapan oydu , rose ve arkadaşlarının arkasından iş çeviren de oydu , hatta kraliçeyi geri getiren de oydu , kötü planlara ortak olan da oydu ve daha bir sürü... Umarım Rose ve diğerleri Vicky 'nin bu kötü oyunlarına gelmez. Ve kötü kraliçeyi tekrar yenip kahraman olabilirler...
Peki ne olacaktı ? Kötü kraliçe geri mi dönecek? Her şey yeniden mi başlıyor? Akademidekiler bununla nasıl başa çıkacaktı? Tabii ki bu soruların cevabını ileride öğrenecektik . Ama şunu da unutmayalım ki bu sefer daha güçlüydüler ve akademidekileri bir hayli zora sokacaklardı.biz bunları düşüne duralım .Kötü Kraliçe , Ashley ve Bill ve tabii ki Vicky akademiye varmışlardır.
Peki kapıdaki muhafızları nasıl aşacaklardı . Bu da soru mu . Vicky'nin giriş izni var ya . Tabii ki Kötü Kraliçe bundan faydalanır ve ' Vicky ,şimdi içeri gir ve muhafızları oyalıyacak bişeyler bul.' Dedi. Vicky 'de 'Tamam kraliçem' der. Kapıya doğru yönelir ve içeri girer tam o sırada geri geri muhafızlara bakarken oradan bir akademi öğrencisi geçiyordur. Ve bunu kullanmak ister . Durduk yere kızın üstüne koşarak ( sanki acelesi varmış , bir yere yetişiyormuş gibi yaparak )kıza çarpar .( bilerek). Sonra oyunculuğunu sergilemeye başlar . 'Ahh bileğim , bileğim burkuldu ahh çok acıyor. ' Muhafızlar bu oyuna gelerek 'Siz iyi misiniz ' der. O sırada Bill gelir . Sihir yaparak onları bayıltır...
----------------------------------------☆☆☆☆☆------------------------------------------------
Bu bölüm bu kadardı . Her zamanki gibi yarısı birinci yazardan ve diğer yarısıda ikinciden :D
Umarım iki kişi yazdığından hikaye karışmıyordur .
Her neyse bölüm bizden bu kadardı .
Bakalım diğer bölüm neler yaşanacak
Takipte kalın !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Regal Academy 3 - HaSe Snowwhite
FanfictionArkadaşlıktan doğan bir sevgiydi onlarınki . Kurtarıcılıktan maceraya yan yana omuz omuza peki birden bu takım bozulursa . İŞTE REGAL AKADEMİ'NİN 3. SEZONU (KENDİ KURGUMDUR ARKADAŞIM İLE YAPTIĞIM . ) Hawk , Astoria , Ling Ling , Shawn , Joy , Trav...