Bölüm 15 : Kraliçe Rose'un Peşinde

323 9 3
                                    

Şimdi annemle dünyadaydık . Havasını hiçte özlememiştim çünkü etraf yeryüzünü kirleten insan atıkları ile doluydu ve havanın yani oksijenin temizliği bile kalmamıştı . Sigaradan da kötü bir şey bu . Düşünsenize soluduğunuz hava aslında pis . Aynı sigara içmek gibi zarar veriyor insana .

Her neyse çok bilmişe benzedim . Gözükmeden ara sokaktan çıktık ve eve döndük . Babam evdeydi wow ne de güzel yemek yaparmış o . Ben hemen yemekten önce yukarı odama çıktım . Üstümü değiştirmem gerekliydi . Rahat bir şeyler giymek için dolaba yönelmiştim ki bir anda yerdeki kırmızı yaprakları gördüm . Elime alınca bir şeyler hatırladım . Sonra o hızla koleksiyonumu çıkarıp içine göz gezdirdim ama aradığımı bulamamıştım . Hayır ! Asla olmaz neden ? Yere oturup tüm yaprakları topladım bu benim en değerli kırmızı gülümden kalan yapraklardı . Hemen kalktım ve pembe günlüğünün aralarına bu çiçekleri yerleştirdim . Kim yapabilmişti bunu . 

Flasback 

Yeni yıl zamanıydı . Okulun ikinci yılı idi . Noel babayı karlar kraliçesinden kurtarmıştık şimdi de ailecek ve arkadaşlarla Noel'i kutluyorduk . Gözüme Hawk takıldı . Ailesine elma dağıtıyordu . Elmadan zehirlenmişsiniz hala elmacısınız ama her neyse . Ben öylece Hawk'ı gözlerken bana yöneldi . Şaka ! Hayır gerçek önümde durdu ve bir elmada bana verdi . Elma iyidir yerim tabi zehirli olmadığı sürece . Hemen dokunduğum gibi üzerinden ışıklar çıktı . Anında elimi geri çekmiştim . Elma ise bir anda kırmızı bir güle dönüşmüştü . Çok güzeldi bunu koleksiyonumun en nadide parçalarının yanına koyup asla onu soldurmayacak asla da yıpratmayacaktım . Bu gül her şeyden en değerlisi olmuştu çünkü bir anda .

Flashback son . 

 Hemen giyinip aşağı indim . Moralim bozuktu en değerli ayakkabılarımı kaybetmiş kadar üzgündüm .  Annem anında halimi görünce ' ne oldu Rose ' diye sordu . Bende ' çok bir şey en sevdiğim ayakkabım yıpranmış ' dedim . Annemde ' dert ettiğin şeye bak . ' diyerek gülüp geçti . İçimdeki yangınları bir görsen anne ...

Yemek sonrası odama çıktım ödev için kağıda balkabağının yanına ayakkabı çizdim cam ayakkabılarımı . Sonrada bir köşeye koyup yatağımın üzerine oturarak bilezik ile oynadım . (ha bilezik ha bileklik . Sadece altın değil gümüş ve süslü :D )  Bir anda bileklikten kalpcikler çıktı bu neydi şimdi ve ben bunu kime gönderdim . Sonrada bir anda bileklikteki bir taş içinden kulaklık çıktı ama kablosuz bu da neydi acaba ,kulağıma taktım . Kulağıma takmamla birinin sesini duymam bir oldu . ' demek biri bileziklerle oynamaya da bayılıyormuş ' dedi . Eyvah o kalpcikler Hawk'a gitmiş olamaz değil mi ? . Ben cevap vermeyince ' Rose konuşursan eğer seni duyacağım ' dedi . Bende ' şeyy .. aslında çözmeye çalışıyordum çok kafa karıştırıcı bir şey doğrusu bu kulaklığın anlamı ne ,hoparlöre verememişler mi sesi ' dedim . Hawk'ta ' aslında veriliyor sen öğrenememişsin ' dedi . Sonrada ' s2 de kullanım taktikleri yazılı ' dedi . Bende hemen oraya baktım miniminnacık bit gibi yazan şeyler vardı . ' sinek kadar bu ' dedim . O da ' Aç yavaş yavaş aça aça büyüyor ' dedi . Bende katlı talimatları yavaş yavaş açtım en sonundada lazım olan her şeyi Hawk ile konuşarak aklıma aldım . S1 Hoparlör  G1 Arama A4 konum A8 navigasyon F6 emoji falan C5 dede yardım sinyali gönderiliyormuş ve daha bir çok kod .

 Sonra Hawkla konuşmamız şöyle oldu:

-Hawk çok geç oldu sen hiç uyumaz mısın?

Hawk:'Anlaşılan uykun gelmiş senin hadi uyu iyi geceler 'dedi ve çaktırmadan sırıttı .(tabi nasıl çaktırmamaksa:)'

- 'İyi geceler '

Hakim Bakış Açısı ile Anlatım

İşte tam bu sıra da Rose hayatının en utanç verici anını yaşadı . Konuştuktan sonra kapamayı unuttu . sadece bir bilekliğin tuşuna basması gerekiyor aslında ama aklı neredeyse artık. Sonra tabii Rose, Hawkın kapattığını düşündü ama Hawk bir prens olduğunu dile getirip Rose 'un yüzüne kapatmak istemez Rose'un kapatmasını bekler. Sonra tabii Rose açık olduğunu bilmediği için yastığına sarılıp yatağında çılgınca dönerek coşkulu bir kutlama yapmaktaydı. Sonra saçma sapan hareketlerini bırakıp ve oturdu .Sustu mu dersiniz .SUSMADI:)). Kendi kendine konuşmaktaydı.  O sırada Hawk'a övgüler yağdırırken, fare'nin kulaklığı gösterdiğini fark etti . Sonra ' ne oldu hadi ama tatlı değil mi Hawk yani söylesene bence gayet tatlı bir çocuk' dedi ve o hayran hayran dalmış vaziyette bakışını eksik etmedi . Sonra yatakta dönmeye devam etti ama bu sefer bir anda ne olduğunu anlamadan yere çakıldı. 

-Ahh

O sırada bir yerden ses geldi . 'Rose iyi misin Rose ' konuşan Hawk'dı . Rose kulaklığı kulağına taktı ve 'Hawk sen misin? ' dedi . Ah Rose başka kim olabilir . Hawk 'da 'Sen kapatmayı da bilmiyorsun sanırım ' dedi ve sırıttı. ' Her şeyi duydun mu ?' diye endişeyle sordu Rose . Hawk da 'Evet.. duydum..' dedi . Rose 'da (sırıtarak , lafı geveleyerek ) ' Ahh evett şeyy.. o ben değildim annemdi. ' dedi . Hawk da 'Ah öyle mi annen beni baya sevmiş anlaşılan ' dedi .(güler ) .Rose da kafasını kaşıyarak utanmış şekilde gözler kısık ağzı kulaklarında bir şekilde hawk 'a 'Aağ..  şeyy.. evet.. sanırım..' dedi  ve hızlıca ' Neyse sonra görüşürüz . ' diyerek utancına Hawk daha bir kelime edemeden tuşa basarak telefonu kapattı yani yüzüne ...

 Sonra eliyle alnına vurdu . Rose'nin sakarlık yapmadığı bir gün görebilecek miyiz acaba ?

Yarın olur..

Daha okula  2 gün vardı. Rose hemen uyandı ve okulun tatil olduğunu hatırlattı kendine . Aslında Rose her şeyi sevdiği için bugün de ona ayrı bir güzel geliyordu . Bu günü ayakkabı mağazasında geçirmeyi planlıyordu . Bilirsiniz Rose ayakkabılara bayılır . 'Süüüpper  havalııı' diyerek yataktan fırladı . Hemen kalkıp uygun bir şeyler giydi . Ve sonra hemen anne ve babasının yanına koştu . (Aslında tatil olduğu için pek bir acelesi yok , ama sanırım indirime yetişecek :)) )

Evet tahminim doğruymuş . Hemen kahvaltısını etti ve yanına her zamanki gibi çantasını aldı ve bu sefer koleksiyonunu da yanında götürdü geçen olanlardan sonra onu yanından ayırmak istemez ne olursa olsun . Giderken anne ve babasına öpücük verip . Dışarı koştu . Hatta öyle hızlıdır ki annesinin seslenişini bile duymaz . Ah Rose biraz yavaşla yoksa yine bir sakarlık yapacaksın derken yaptı . Bir kıza çarptı . Kiraydı bu kız . İkisi de yere düştü . Sonra Kira Rose 'a "demek buradasın " dedi .( kötü bir sırıtmayla.)  Şimdi ne yapacaktı . Kira buradaysa Karlar Kraliçesi de buradadır diye düşündü Rose . Ve evet haklıydı Karlar Kraliçesi dünyada...

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Öncelikle basit yazım hataları yüzünden özür dileriz . Umarım bölümü beğenmişsinizdir :)

Sizce diğer bölümde ne olacak ?

Ne tahmin ediyorsunuz ?

Regal Academy 3 - HaSe SnowwhiteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin