Bölüm 17 : Rose'yi Kurtarma Yolculuğu

305 13 7
                                    

Rose hipotermiye girmiş içeride ölüyorken Kira ise yere yatmış tırnaklarını törpülüyordu . Kraliçeyi görünce hemen ayaklandı . Kraliçe de ' misafirimiz de çok rahatmış teşekkürler Kira şimdi git sen ' dedi . Kira ise ' neden ' diye sordu . Annesi ise Kiraya ' yeterince yardımın dokundu şimdi git biraz beni bu küçük ile yalnız bırak . ' dedi . Kira annesinden sıkılmış bir tavır ile orayı terk etti . Kraliçe ile Rose da konuşmaya başladı . 

Kraliçe : Merhaba Rose İyisindir umarım , Kira sana yeterince çok ilgi gösterdi mi ?

Daha sonra Rose'u çözdü . Rose yere düşerek ' Ah ! yakında kurtulacağım buradan . ' dedi . 

Kraliçe : O nasıl olacakmış . dedi (pis pis sırıtarak)

Rose : Arkadaşlarım beni çoktan aramaya başladılar .

Kraliçe : Bunu bilemezsin küçük sindirella . Hem ben kontrol ettiğimde biri bahçesi ile içli dışlıydı .

Rose : (Hawk) Hayır yalan .

Kraliçe : Güçlerin elimde kendinde kar küremde olunca gerçeği kendin göreceksin . 

Rose yerden kalkmaya çalışırken Karlar Kraliçesi de ona gücü ile saldırmayı planlıyordu .  İlk önce Rose'un asasını aldı . Daha sonra geri çekilirken bilekliği fark etti . ' bu da nedir böyle ' diyerek Rose'un kolunu tuttu .  ' Ben neden bu bilekliği tanıyor gibiyim . Nereden buldun bunu ' diye sordu . Rose cevap vermeyince ' Tabi ya . O yüzden çok ümitliydin . Bu bilekliğin birbirinizle bir bağı var değil mi ? ' dedi . Sonra da ' Ama maalesef ümidin de kalmayacak ' diyerek bilekliğe dokundu .  Çıkarmaya çalışırken çıkmadığını fark etti ve Rose'a  koluna mı yapıştırdın sen bunu,dedi (sinirlenerek) her neyse bununla uğraşamayacağım . Kar küremin içinde sıkılmak yerine arkadaşların ile konuşur benim hakkımda konuşursunuz aa lütfen konuşun önemsendiğimi hissediyorum  ' dedi(dalga geçerek) ve küreyi ona doğru uzattı . Rose'u yavaş yavaş küre çekerken bir anda Karlar Kraliçesinin tuttuğu küre paramparça oldu .  İçeri ejderhadan atlayan LingLing daldı elinde ise yayı vardı . Yayı başka işlerde kullansa da atış da yapabiliyordu normal bir şekilde . Sonra da ' hemen arkadaşımızdan uzaklaş kötü kraliçe ' dedi . Hawk'ta yanına gelip ' yoksa sihrini sende kullanırım ' dedi . Kraliçe gülerken ' benim krallığıma geliyorsunuz ve kazanabileceğinize mi inanıyorsunuz ' dedi . Sonra da ' o zaman B planı ' diyerek Rose'u tamamen dondurdu . Hawk'ta karlar kraliçesinin üstüne buz kütlesi düşürmeye çalıştı ama biri ' kristal sihri ' diyerek buzu parçaladı . Kira idi bu . Sonra annesinin yanına geçti ve '  o kadar kolay değil ' diyerek Hawk'ın üzerine kristaller fırlattı . Hawk ' Rüyalarımın peri masalı ayna kalkan hazır olmalı ! ' diyerek ayna kalkanını çıkardı ve kristallerden korundu . Sonra içeri Astoria daldı ve ' rüyalarımın peri masalı ateş halkaları hazır olmalı ' dedi . İki bilekliğin birini Rose'un olduğu buz kütlesine diğerini de kraliçe ve kızına fırlattı . Joy da arkalardan gelerek ' rüyalarımın peri masalı ....hazır olmalı ' diyerek . Küreden bir sürü böcek çıkarıp kraliçeye sardırdı . Kraliçe korunmaya çalışmışken Rose'dan da uzaklaşmıştı ama Kira hala olduğu yerdeydi ve ' hepiniz durun ' diyerek Asasını Rose'a çevirdi . Sonra da ' sihri kesip aile eşyalarını bize verin . Sonra da arkadaşınız sağ kalsın ' diyerek tehdit etti . O sırada Rose kendine gelirken minik bir uçan peri de yanında bir anda oluşuverdi .  Yoksa bu çok önceden Sindirellaya yardım eden bir peri miydi ? Daha sonra peri ışık saçmaya başladı ve ' kimse sindirellalara bulaşamaz ' diyerek ortalığı aydınlattı . Kira'nın geçici körlüğünü fırsat bilen Hawk onlara doğru koştu . Rose'u yerden kaldırdı . Kira'yı dondurdu . Onları gören kraliçe üzerlerine bir sihir yolladı . Hawk o sihri ayna kalkanıyla kraliçeye yöneltti . O peri artık etrafta görünmüyordu . Kraliçe gülerek ' Rose sizin olsun güçsüz bir hiç zaten ' diyerek ortalıktan kaybolmaya çalıştı ama daha bir adım atamadan ' Astoria ve LingLing güçlerini birleştirdi . 

L: Yelpaze sihri !

A: Kule sihri 

Astoria kraliçeyi tutmuş LingLingde elindeki asayı yere düşürmüştü . Sonra Joy da asayı alıp onlara doğru koştu . Şato önünde bekleyen ejderhalara binerek oradan uzaklaştılar . Rose bir ayılıyor bir bayılıyordu . Sağ ayağı ise buz mavisi renginde idi . Hawk'ın ejderhasında idi . Hawk hem Rose'u tutuyor hem de ejderhayı sürüyordu .  Rose kurtulmuştu . Peki arkadaşları onun Karlar Kraliçesinin şatosunda olduğunu nasıl anlamışlardı . İşte böyle ;

Travis Joy ve LingLing dünyada idi ve Rose'u ziyarete gelmiş numarası yapmışlardı . Rose'un annesi ' ayakkabı mağazasına gitti gelir birazdan girin içeri '  dedi . Travis içeri girdi  .Diğerleri ise ' şeyy aslında bizim işimiz var Travis kalsın biz de ayakkabılara bir bakalım hem .' dediler . Travis içeri girdi ve uzun uzun bekledi . Clara şüphelenmeye başlarken Travis ' ovv bu kızlar ayakkabı görünce neden akşama kadar o dükkan bu dükkan gezerler ki ' diye ofladı . Sonrada ' neyse ben gidiyim eve dönmem lazım ' diyerek o da evden çıktı . Sonra köşede kızlar ile buluştu . LingLing Bilezikten Astoria ile iletişime geçti . ' ayakkabı dükkanına gidecekmiş hala evde değil ' dedi . Astoria ise ' biz de Hawk ile Sindirella şatosunu gözetliyoruz ama hiç bir yerde Rose'u göremedik . ' dedi . Sonra Shawn da araya girdi ' okulda da yok ' dedi .  Hawk içinden ' nerede bu kız ' diye düşündü . Sonra da ' o zaman son yer ' dedi . Herkes de onayladı . Evet bu son yer KAR KRALLIĞIYDI . 

Hiç kimsenin endişelenmemesi için kuleye götürdüler Rose'u . Sonra kulede Astoria ona baktı ' neyin var Rose ne oldu uyanık mısın duyuyor musun beni ? Neler oldu anlatırsan yardım edebilirim ' diyerek konuştu . Rose ise sadece sayıklıyordu . ' bulacaklar , biliyorum , eminim , sevmiyorum , seviyorum , ay sevmiyorum ' en sonunda mantıklı bir şey söyledi ' Kristal ! ' Astoria ' kristal mi vurdu sana söyle nerende Rose ' diyerek sordu . Hawk ise ' sanırım ' diyerek sağ ayağını gösterdi . Teni bembeyaz ve buz mavisine yakın ayrıca çok soğuktu . Astoria ' canı yanmış olmalı ama merak etmeyin bende süper bir şey var ' diyerek ayağa kalktı sonra asasını Rose'un sağ bileğine götürerek ' iyileştirme sihri ' dedi . Asadan beyaz bir ışık dönerek bileğine girdi . Mucizevi ve harikaydı. Sonrada Rose'un bileği eskisi gibi sapasağlam olmuştu .Evet sonunda uyanmıştı . 

Herkes ona birden sarılınca şaşırmıştı . Ayrıldıklarında Rose ' HEPİNİZE TEŞEKKKÜR EDERİM ! ' diyerek tekrar sarıldı onlara . Sonrada gülüştüler . ' Biz bir ekibiz ' dedi Astoria ve herkeste onayladı . Akademiye gidiyorlardı...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sizce bölüm nasıldı ?

Ve saçmalama oranım 10 üzerinden kaçtı ?

Yeni bölüm çok yakındaaa !

Beklemede kalın tüm okurları sevgi ile kucaklıyorum :) <3 <3 <3

YENİ bölüme 5 - 7 oy yeterli olur :D

Regal Academy 3 - HaSe SnowwhiteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin