03 : Ödevin Sonu

406 13 4
                                    


Bu sefer herkes Hawk'a dönmüşken LingLing kısa keserek anlattı . ' deniz kızı bu iyilik sonucu çifte bir aksesuarını vermiş . Bu aksesuarı kadın taktığında deniz kızına dönüşmüş falan işte bulmamız gereken bir denizkızı ' dedi . Shawn da ' haklı o hikayeyi bende duydum ' dedi . Gözlerim iyice büyümüştü . Astoria ise ' rotamız deniz kızı ' dedi . Bende ' acaba benim deniz kızı borozanını kullansak ' dedim .  Astoriada ise ' ama puanımız düşebilir sonuçta PR. Pamuk Prenses çok ince şeylerden not kırabilen biri ' dedi . Hawk ise ' bilmez miyim ' . Bende ' işimiz kolay çağırırız denizkızını bitti o kadar ' dedim . Travis ise ' hayır Rose bir kere aksi olurlar denizkızları eğer onları rahat bırakmaz ve gürültüye maruz bırakırsan '  dedi . Acaba ne yapabilirdik . Tekrar düşünmeye koyulduk . O sırada üstümüzden iki kişi uçtu Vicky ve Cyrus sonra Vicky bizi görüp aşağı indi . ' aa sizde mi buradaydınız ne üzücü ' dedi  Vicky  roket hızında yanımdan uçtu . O kadar hızlıydı ki az daha düşecektim . Sımsıkı ejderhaya tutununca Vicky'in elini bile görmedim .   Sonra Hawk arkadan ' iyi misin Rose ? ' diye bağırdı . Bende karşılık olarak ' Ow evet iyiyim ' diye bağırdım .  Daha sonrada uygun bir yerde karaya indik ardımızdan da Vicky indi . ' ne o sinsirella çok mu korktun yoksa dur adın sindrellaydı senin pardon, tabi prenses olarak ilan edilmediğinden arada karışıyor ha sindrella ha sinsirella bir farkta yok zaten ' diyerek güldü . Prenses olarak ilan mı ? Neden bahsediyordu bu Vicky . ' tabi sen dediklerimide anlamadın dimi ' diye sözlerine devam etti . Tam daha çok bir şey diyecekken de Astoria sinirlenip ' işin yok mu senin, git takım arkadaşlarına yardım et . ' dedi . Vicky ' bundan sana ne hepiniz Rose'nın bekçileri mi oldunuz, bu  savunamıyor mu kendini yoksa ' dedi . Astoria daha da hırçınlaşıp ' eğer bir kötülüğünü göreyim senin sürgün edilmekten başka şansın kalmayacak . Dünya da yaşayacaksın ' dedi .  Vicky'de gülerek çok beklersiniz dedi . Sonrada ' benim tek işim sizinle dalga geçip işlerinize burnumu sokmak açıkçası en çokta bu şeyler Rose'a olursa seviniyorum doğrusu ' dedi . Neden niye ben bu kadar kötü tarafından sevilmemek .  

Tam o sırada sudan bir şey yükseldi . Hepimiz o tarafa bakınca deniz kızı gördük bize sinirle bakıyordu ' kim bizi rahatsız etmeye niyetlenmiş cesur ' dedi . Sonrada Vicky güldü . Ben ise ' özür dilerim deniz kızı öyle bir şey yapmak istememiştik sadece bir ödev için buradaydık biz ' dedim . LingLing'de yanıma gelip ' evet kusurumuza bakma inan böyle olsun istemezdik . ' dedi . Denizkızı yumuşayınca Astoria ' acaba sizden bir şey isteyebilir miyiz ?' dedi . Deniz kızı kabul edince ' Bize bir takını ödünç verir misin lütfen, ödevimizi geçmemiz için bize çok lazım ' dedim . Sonra hep birlikte denizkızının karar vermesini bekledik . Deniz kızı gülerek ' peki size tarağımı vereceğim bu arada geri getirmenize gerek yok sizi çok sevdim hediyem olsun ' diyerek tarağı elime verdi ve ufka doğru yüzerek uzaklaştı . Gözden kaybolana kadar . Bizde arkasından baktık . Vicky sinirle arkasını dönmüş giderken ' gülen kimmiş Vicky ' diyerek onu dahada sinir ettim . O da ' Bunu ödeyeceksin küçük sinsirella aman sindirella her neyse kalacağını görürken çok mutlu olacağım ' diyerek ejderhası ile uzaklaştı . Bizde ' işte bu kadar ' diyerek sarıldık . Kaldı son 2 obje ve iki parşömen . Hemen LingLing açtı ve okudu ' Yetmez beşi iki tane daha gerekli bulunmak isteniyorsa bu iki hemen diğer parşömene geçilmeli ' Yani her şey Shawn'ın parşömeninde bitiyordu . Astoria ' Shawn hadi aç ve oku ne yazıyor ' dedi . Shawn ise ' aslında şey bana parşömen vermediler bende sizinkilerde bitiyor her şey diye düşündüm ' dedi . Astoria ise ' nasıl ama olamaz yarım mı kaldık . ' dedi .  Astoria sonra tekrardan konuştu . ' dur dur dur bende bir harf koyu renkli peki ya sizdede öyle mi ? ' Herkes kafa sallayınca işi çözdüğümüzü anladık ve hemen sıra ile koyu harfleri okuduk

Astoria : K

Joy :          I

Travis :      Z

Hawk :       I

Ben de ise : L yazıyordu . 

Hawk ise ' o zaman kızıl ormana gidelim ' dedi . Nereden çıkmıştı bu orman sevdası . Sonrada ormana gittik . Ormanın önündeydik .  Astoria ' ling ling aradığımız şey senin parşömende gizli olmalı koyu bir şey falan yok mu ' dedi . Olumsuzca kafa sallayınca Astoria o zaman aynı yöntem diyerek mor ışık altında yazılana baktı . Evet yazılı bir şey vardı .  ' iki tane olmalı renkli olmalı ormanda bulunur bir çiçek gibi kendisi ' diye . Astoria söyledi sonra ' adı rezine bay kurbağa eksik olduğunu söylemişti kesin bizi yolladılar alalım diye ama sorun ormanın içinde olması ve ejderhalar ile oraya giremememiz ' dedi  . Hawk'da ' ne korkaklıktır bu, bulalım ve iş bitsin hadi girelim. ' diyerek önden önden gitti . Astoria arkasından ' tehlikeli bir ormandayız Hawk yalnız gidemezsin ' dedi . Hawk'da bize dönerek ' o zaman gelin ' dedi . Sonra arkasından LingLing ardından da Travis gitti . Kalan bizler ise Astoria'nın dediği ile peşlerinden onlara yetiştik . ' hadi ne duruyoruz peşlerinden gidip yetişelim ' En arkadaydım Joy yüzüne durmadan her canlıya bir kere bakıp onlarla konuşuyordu arada yiyordu . Her neyse böyle iken durum uzun yürüyüşler sonucu boş ağaçsız bir alanda durduk ben yogunluktan kendimi direk toprağa atmıştım ama Astoria ' bakın bu çiçeği bulacağız daha ormandan çıkması var ayrıca bir de Vicky'e güven olmaz o yüzden Rose evine gidip o dediğini alacak ' dedi .  

Notlarını önemsediği nasıl belliydi . Bir de şunları ekledi ' bu arada hepsi 1 saat içinde olacak ' diye . Sonra arkadan Ling Ling'in sesi duyuldu ' huuhuuu şu çiçekler rezine mi ne sarı ve siyah olma ihtimalleri yüzde kaçtır ' dedi . Astoria hemen arkasını dönüp ' bulmuşsunn işte buuu bitti kazandıkk hadi acele edelim ve ormandan çıkalım ' dedi . Dönüş yolunu ararken iyice kaybolduk en sonunda ' ejderhalar bizi bulsun bir şekilde çıkarız bu ormandan ' dedim . Astoria dediğini tekrar etti ' ejderhalar buralardan geçemez ' diyerek . Sonra ben ağaca çıkmaya çalıştım ama ilk adımımda yere düşüverdim başım böyle dönerken Joy yanıma geldi ve ' Rose yerde ne yapıyorsun ' dedi . Bende ' ne yapacağım canım spor yapıyordum hazır hava da iyiyken ' dedim . Sonra Joy ' şimdi sırasımı Rose hadi ormandan çıkmamız gerek ' dedi .(Kafayı yemek üzereyim.) Bende ' ne yapabilirim Joy düştüm işte görmüyor musun ver elini kaldır beni ' dedim . Joy da elini uzatarak ' öyle desene ya ' diyerek beni yerden kaldırdı . 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bu bölümde bu kadardı umarım beğenirsiniz Yeni bölüm çok yakında gelecek seviliyorsunuz kalp kalp kalp 

SEE YOU LATER

SO MUCH LOVE

Kelime Sayısı : 1140

Regal Academy 3 - HaSe SnowwhiteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin