Bölüm 24 : Aslında İyi Çocuk

262 12 8
                                    

İlk Yazardan Hikayeye Rose'nin anlatımı ile devam ;

Yukarı odama doğru çıkmaya başladım kısık seslide sayıklıyordum ' ne giyiyim senin elbiseni mi hoş geldin gir içeri hatta yemeğe kal oldu mu şimdi amaa . Bir de yatsın . Olmadı sen benim odama onun için yatak sihri yap . Ah neler diyorum ben ağzını kapa Rose . ' Hemen odama çıktım ve ne giyebilirim ki derken üstüme göz attım . Aaaa doğru okul kıyafetleriyleyim ben hala . Elimi alnıma koydum ve ' off off ' dedim . Sonra dolabımı açtım . Tabii ki de şok olmuştum . Dolaptaki kıyafet sayısı birden iki katına çıkmış hatta neredeyse günlük giydi gibi sade dünyevi şeylerde elbise yoktu . Yapma büyükanne işte bunu YAPMA !  Şapşal gibi dolabıma bakarken aşağıdan ses duydum ' Rose biraz acele et lütfen . Misafirimizi daha fazla bekletme ' diye . Iıı.. aaa.. şeyy.. ne giymeliyim ? Elime ilk geçeni giyecekken kapının önünden bir kaç cücenin geçtiğini gördüm . Hemen onları durdurup içeri aldım . İçlerinden biri ' buyrunuz prenses ' dedi . Diğeri de ' bir ricanız mı vardı efendim ' dedi . Bunlar bana ne kadar da çok alışmış Bu süüüppperrr havalııı diye sevindim ama kısa sürdü . Hemen ' ya misafir yanına çıkmalık bir kıyafet giymem şart ama hangisini giysem bilemedim . ' dedim . Cücelerden biri ' yoksa bu özel bir misafir mi? ' diyerek sordu . Şaşkınca bakarken bir tanesi ' işte şunu şunu ve şunları giyebilirsin ' diyerek 5 kıyafet attı üstüme . Çok şık.. şık.. şık.. mütevazi ve tekrar şık . Düğüne mi gidiyoruz ben mi düğün olduğunu unuttum . Ben yine bildiğimi okuyarak önüme ilk geleni giydim ve direk aşağı uçtum .  

( Rahat günlük bir şey işte ) 

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

( Rahat günlük bir şey işte ) 

İçeri girdim koltuğa oturdum ve öylece durdum . Büyükannem en sonunda ' ben işlerimi halledeyim siz de oturun konuşun geliyorum birazdan . ' diyerek odadan çıktı . Siz çıktı sanın ama o bizi kapıdan dinleyecek. Hawk anında  konuya girdi . ' Ben şey için geldim . Yani canım sıkıldı geldim hem sıkılırsın o yüzden de gelmek bir seçenek . HER NEYSE konuya geçiyim ' dedi . Ben de içimden ama hafif bir dışımdan ' bence de ' dedim . Hawk ' anlamadım ' diye söyleyince ' yo.. yok bişey.. aııı.. sen devam et..  ' diye şapşik bir gülmeyle karşılık verdim . O da ' ee çabaların hangi bilgilere ulaştı . ' dedi . Ben de ' tabii ki de büyük bir fiyasko . Ashley ve Bill suçlu . Ashley'in anlatılarına göre Ruby suçlu . İşte  öyle sarmal bir yapı ' dedim .  Hawk hafifçe gülerek ' yarın bir de Ashley'e bakarız tabii dikkatlice . ' dedi . A evet bugün ki gibi olmasını istemeyiz . Kafa salladım sonra Hawk ayaklandı ' ben gidiyim ' dedi . Ben de kalktım ve ' nereye niye geldin neden gidiyorsun büyükannem demedi mi yemeğe kal diye . 'dedim . Hawkta ' Aslındaa hiç fena fikir değilmiş ' diyerek oturdu sonra da ' müzikal şeyi noldu? ' diye sordu . Ben de ' ellerimde şarkı var ama çalmamız için gereken alet yok ' diye cevap verdim . Hawk bir anda güldü . ' ne oldu ' diye sorunca benim taklidimi yapmaya başladı . ' enstriment enstrümant enstiriiti ' diyerek . Ben de güldüm kafamı kaşıyarak ve ' bir kere ağzımdan enstiriti diye bir kelime çıkmadı ' dedim . O da ' Şimdi çıktı.. ' diyerek cevap verdi . Hawk da ' flüt çal ' dedi . Ben de ' flütt mü af edersin ama Hawk şarkı söylerken aynı anda nasıl çalacağım flütü ' dedim . Kendi dediğini yeni fark etmiş şaşırmıştı 'Aov doğru haklısın ' diyerek sustu sonra  . Hemen tekrar konuştu tabii ki de ' burası rahatmış ee ve benim aklıma buz gibi harika bir şey geldi . ' dedi . Ne diye sorunca ' sen bana şarkı dersi verirsin ben de sana gitar çalmayı çok kısa sürede öğretebilirim . Sonra da Astoria deyişi ile '' gelsin notlar '' ' dedi . Ben gülerken büyükannem içeri girdi . ' ne de güzel anlaşırlarmış hadi gelin yemeğe geçelim . ' dedi . Hawkla birlikte kalktık ve yemek odasına doğru gittik . 

Yemekte kimse konuşmuyordu çünkü biz Hawk ile yan yana oturmuştuk Ah büyükannem ile annemde bizi izliyorlardı .  Sıkıntıdan elim kolum çözülüp sakarlığımı yapacak gibi hissediyordum ki annem ' niye sustunuz ya anlatın ne oldu okulda? Nasıl geçti gününüz ? ' dedi . Ben de ' Anne okul da nerden çıktı şimdi aoh ' diyerek elim alnıma vurarak karşılık vermiştim ve tabii ki de her şeyi unutmuş bağımsız Rose sözü idi bu . Bir anda sustum ve ' yani neden anlatalım çocuk gibi değil mi ? ' diye lafı çevirmeye çalıştım ve Hawk'a baktım . öyle değil mi Hawk diye ifademi tamamlaması için bir bakış attım . O da ' haa.. evet bu arada her şey için sağ olun ben gidiyim . ' diyerek evine gitti . 

Büyükannem ' ee aranız nasıl ne var ne yok damat adayım geldi mi ?' diye sordu . Bir anda öksürmeye başladım . Şaşkınlıktan tükürüğümü yutmuştum çünkü . Annem yavaş yavaş sırtıma vururken büyükannem ise ' ne dedim ki ben şimdi her prensesin bir prensi olur ' diyerek cevap verdi . O sırada babam daha doğrusu varlığını yeni hatırladığım babam ' Hawk iyi çocuk ama ' diye konuştu . Bu aile hep mi bana ters olur . Ayaklandım ve bir düzgün yemek yedirtmediniz ' diyerek dışarı bahçeye çıktım . Hava ne kadar da  güzel esiyordu ama ben anında üşümüştüm . Yine de içeri dönesim yoktu çünkü beni rahat bırakmıyorlardı . Biraz oturup Gigi (farem) ile yıldızları seyrettim  . Annem yanıma gelip ' üşüteceksin Rose hadi içeri gir ' diye söylendi . Ben de kalkıp içeri girdim . Biraz daha dursam herhalde kar sihrine bile ihtiyaç duymadan buz gibi olurdum . 

Gün en sonunda geçmişti bugün günlerden iyilik meleği Ashleydi . Artık onu sımsıkı tutacak ve konuşturana kadar bırakmayacaktım .  Hızla hazırlanıp aşağı , arabaların oraya gittim bu sefer büyükannemleydim . Yolda büyükannem ' dün ki mesele için üzgünüm ama sen de bizi anla Rose . Her peri masalı kişisi iyi olacak değil bir tanem ' dedi . Ben de ona cevap olarak ' evet değil büyükanne bunu çok iyi biliyorum . Özellikle sizin hep iyi bir kız olarak gördüğünüz Vicky den ' dedim . Büyükannem kendini tutarken ' Bu konuyu kapatalım artık ' diyerek ölümcül sessizliğe gömüldü . Kim bilir aklında benim için ne planlar yapıyordu .  Okula varınca şoförler kapılarımızı açtı ve biz de indik . Hemen okula yöneldim ama büyükannem önüme elini koydu ve ' yavaş ve sakince prenseslerin yetişecek bir şeyi yoktur ve her zaman dakiklerdir ayrıca prensler prenses sever . Her yerde atlayıp zıplayan kızları değil ' dedi . Ahh büyükannee hala aynı mesele miii prenseste , prenses evlilik yaşı olmasa şu an evli olurdum herhalde ah bu çok korkunç . Gerçi tabii kızına sahip çıkamadığı için yarım kalan işini benimle tamamlıyor . Ah neler diyorum ben..

Yavaş yavaş yanından yanından yürüdüm . LingLing'i görünce tam yanına gidiyordum ki büyükannem ' ders 2 : Prensesler selam vermeyene bakmazlar ' dedi . LingLing'i boş vererek tekrar yürüdüm . Hawk olsa direk üstüne iterdin ama değil mi büyükannee .

Ve sonunda her şeye rağmen sınıftaydım .

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Yeni bölünde görüşmek dileği ile .
Bölüm nasıldı?

Regal Academy 3 - HaSe SnowwhiteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin