...
Yeni bölüme geçmeden önce instagram hesabımızı takip etmeyi lütfen unutmayın .
regall_academy / https://www.instagram.com/regall_academy/
...
Devam ediyor . İlk yazardan ;
...
Joyla koştuk ve ben ejderhama bindim . Yukarıdan da onlara bağırdım ' ee söyleyin ne lazım bana ' diyerek . Astoria da ' dengen ' diyerek cevap verdi bana . Elimi alnıma koyarak ' balkabağı aşkına oh dios ' dedim . Astoria bu tepkime güldü çünkü onun kelimesinin aynısının farklı versiyonunu demiştim . Sonrada ' ne kadar zor olabilir Rose hem biz aşağıda olacağız daha fazla beynine zarar vermeden seni yakalarız ' dedi . ' Ee peki ' diyerek ejderha ile havalandım . Ejderham ' korkuyor musun Rose ? Başaracaksın buna eminim sen en güçlüsüsün ' dedi . Haklı ben en güçlüsüyüm . Astoria aşağıdan bağırdı ' tek elini bırak ve ejderhanı düz tut ' denedim az çok sağa sola yalpalansakta ejderhayı düz tutabilmiştim . Sonra Astoria ' Rose şimdi senden ejderhana güvenmeni ve ellerini kırakarak sürmeni istiyorum hiç bir yeri tutma ' dedi . Hayır hayır hayır . Ellerimi bıraktım ama ejderha düşüşe geçti . Kalk kalk kalk ejderha ' şaka yaptımm ' diyerek yükseldi . Bende anında koltuktan hızla aşağı düştüm . Tekrar tekrar düşersem beyin denen bir şey kalmayacaktı ama dur çok yumuşak bir iniş oldu bu . Gözlerimi açınca turuncu zırhlı birinin üstünde olduğumu fark ettim . Altımdan sesi geldi ' şanssız çirkin ' Travis . ' Travis sen misin yeyy düşmekten kurtuldum düşmekten kurtuldum ' diye bağırdım . Travis te beni anında kaldırıp fırlattı . Yere yumuşacık olmayan bir iniş yaptım başımı tutarak ' ne dedim ki ben ' diye karşılık verdim . Sonra arkadaşlarda gülmeye başladı . Ne oldu ki ?
Uzun uğraşlar sonucu artık ayakta ellerimi kullanmadan zar zor duruyordum bu kadar gerek olmayacağını da biliyorum . Sonunda yeni bir eğitime geçtik ama ben çok yorulmuştum . Bu eğitim ise LingLing ve Hawk ile kılıç savaşı ben kimm onları yenmek . LingLing ' ee şey ben sana tutuş tarzı falan gösteriyim sen Hawk ile savaş ben nasıl olsa yenilmezim ' dedi . Göz kırparak . Hadi neyse kabul ettim . LingLing beni eğitmeye tam başlamıştı ki bir öğrenci yanımıza gelip ' Rose! Rose! Buradasınız demek gelin hadi sınav başlıyor ama ondan önce asalar verilecek ' dedi . Ahh sırası mıydı idiot . ( yazdığım yabancı kelimelere takılmayın anlamı bilmeye gerek yok şaşırma korkma gibi yerlerde yazıyorum öylesine ) Hemen öğrencinin peşinden gittik . Beni nasıl büyük bir sınav bekliyordu göreceğiz .
Herkes arenada toplanmış öğretmenler bile . Ayrıca en arkalarda Vicky ve Cyrus gözüme batıyordu . Hayır bunlar beni engelleyemezdi . Arkamı döndüm ve ' davetsiz misafirler ' dedim . Sonra Astoria ' sen onları unut biz gözümüz açık, aklımız sende olacağız her hareketlerini durdururuz merak etme ' dedi . Ona gülücük atıp önüme döndüm . Sindrella konuşmaya başladı yani büyük annem . ' evet çocuklar buraya toplanma amacımızı biliyor olmalısınız sınıfta kalan öğrencilerimiz için düzenlenen bir sınavdayız . Bu sınavı kaybedenler bir alt gruba yerleşip eğitimini orada tamamlayacaklar ama ondan önce takdim etmek istiyorum Astoria ve Arkadaşları ' dedi . Vee tabii ki ben çıkmadım . Asa verileceğini biliyordum çünkü . Sahnede fısıldaşmalar oldu . Pamuk Prenses ve Sindrella bir de Astoria fısır fısır konuşuyorlardı . Kesin benim hakkımdaydı . En sonunda büyük annem başını salladı ve bizden tarafa döndü . ' getirin ' dedi . Tam 6 kişi ellerinde yastık içinde yepyeni asalar ile sahneye çıkıyordu . Ahh orada olmalıydım . İlk Astoria'ya takdim ettiler asasını . Yeni asasından tek farkı renginin biraz açık görünüşü idi . Sırayla Hawk Travis LingLing Shawn ve Joy a da asalar takdim edildi . Daha sonrada Sindrella ' E kalan öğrenciler için sınavımız başlar ' dedi . Çocuklar yanıma yeni süper asaları ile geldi . Hawk dayanamayıp bir sihir yapmıştı . O an kafamın üstünde kar yağmaya başladı . Kafamı kaldırıp bakınca sadece bende olduğunu gördüm Bir de elime buzdan bir elma düştü wow . Hawk ise ' buz gibi süper ' diyerek bağırdı . Astoria da ' yine dayanamadın değil mi bir sınav bitsin de keyiflenelim ' dedi . Hawk iki ellerini yanlara doğru açtı . Bilmem manasında . Bende ' en azından kafama bir tren inmedi ' dedim . Gülüşmeler başlarken Hawk ' o da olur ' diyerek bir tren oluşturdu önümde miniminnacık sonra soğuk bir hava vererek gökyüzüne doğru uçtu . ' yaa ' demekle yetindim . Daha sonra sınavlar hız kesmeden devam etti . Kimileri geçmiş kimileri kalarak başka takıma gitmişti . En sonunda sıra bana geldi asamı almak için çaba gösterme sınavı . Benden iyice zorlaşacak şeyler istenecekmiş ve bende yapmaya çalışacakmışım . İşte başlıyoruz .
İlk görevimi sindrella verdi . Torununa kıyamazdı o nasılsa . Görevim dikenli çalıdan bir konuşan gül getirmek ama dikenler bana batmamalı . Bu kolay ise zoru hiç görmeyeyim ah büyükanne yine ne yaptım ki ben zor görev veriyorsun . Hemen çalılara giderek güle elimi uzandım ama elimi kapmaya çalıştı anında geri çektim ve duygu sömürüsüne bağladım içten bir şekilde ağladım . En sonunda gül benimle muhattap olmaya başladı ve onunla konuştuk . ' lütfen seni koparmama izin ver söz savaş bitince seni mis gibi güzel bir toprağa diğerlerinin yanına ya da yalnız, nasıl istiyorsan dikeceğim lütfeenn ödevim için yoksa sınıfta kalırım ve bir daha kimseyi göremem ' dedim . En sonunda ikna olmuştu ki 'tamam' dedi . Bende onu direk kopararak arenaya koştum . Arena kapısının önündeydim . İçeri girdim ve çiçeği salladım . Sindrella yanıma geldi ve çizik falan aradı . Bulamayınca ' ilk görev başarılı ' diyerek yerine geçti . İkinci görev Profesör güzele aitti . ' bize en ince ayrıntısıyle herhangi bir resim çizer misin Rose ? Hem sevgini hem aşkını kat ve çizerken o güzel sesinle şarkı söylemeyi de unutma ' dedi . Yok canım yanlış duydum . Oh my GOOD ' Ne çizebilirim ki . Iıııı Tabi yaaa ayakkabılar ben sindrellayım sonuçta ayakkabılar ve elbiseler favorim . Pr . Güzel süreyi başlattı bende ayakkabımı en ince ayrıntısına kadar çizmeye başladım bir yandanda şarkı ile eşlik ediyordum . Tam son dokunuşu yapmıştım ki Profesör güzel ' süre bitti ' dedi . Hızla ellerimi çekip resmi onlardan tarafa döndürüp sırıttım . Pr. Güzel ve büyük annem şefkatle baktı ve sonra pr. güzel ' geçti ' dedi . Oleyy oleyy o asa benimdir işte . Yeni görevim çirkindendi . Bana ok ve kılıç kullanmamı sonrada tek ayak üstünde ejderhada dengede durmamı söyledi . Bu hiç iyi DEĞİLLL ! Ok ile başladım . Hadi Rose seni destekleyen bir sürü kişi var at şu oku da kurtul ve tam 12 den plsss .
Oku yaydan serbest bıraktım . Gözümü açmak istemiyordum başarısızlığımı görmek istemiyordum ama öyle olmadı . Tam 12 den vurmuştum . Hepsi Ling Ling sayesindeydi . Şu şey bitsin yiyecektim o kızı . Diğer görevlerdeydi sıra kılıç kullanma karşıma çirkin ördeği çıkardı . Bu mu haha bu benim tırnağım olamaz derken yenildim :P
Tek kurtuluş yolum Denge idi . Hadi Rose çok çalıştın yaparsın . Zırhımı kuşanıp ejderhamın üstüne bindim o sırada pamuk prenses geldi ve kafama bir de elma koydu giderken de gülümsedi . Şansızlık .
Süre başladı sadece 30 saniyeydi . Gözlerim kapalı ejderha dümdüz . Tek ayak üzerindeyim korku yok cesaret var . Dengem yerinde hiç bir şey olmayacak ve elma da sapasağlam . Koç çirkin saymaya başladı . ' 21 22 23 ... 'evett bitiyor dayan Rose ...
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Yeni bölüm gelecek hazır ,yolda :)
Bu arada umarım beğenmişsinizdir bölüm başlığı konusu vb. önerileriniz varsa yorumlarda buluşalım...
Şunu söylemeden edemiyeceğim:SÜÜÜPPER HAVALIII:))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Regal Academy 3 - HaSe Snowwhite
FanfictionArkadaşlıktan doğan bir sevgiydi onlarınki . Kurtarıcılıktan maceraya yan yana omuz omuza peki birden bu takım bozulursa . İŞTE REGAL AKADEMİ'NİN 3. SEZONU (KENDİ KURGUMDUR ARKADAŞIM İLE YAPTIĞIM . ) Hawk , Astoria , Ling Ling , Shawn , Joy , Trav...