Rose'nin Anlatımı ile
İşte Snowwhite şatosundaydık . Hawk içeri girer girmez direk bir koltuğa attı kendini . Şu misafirperverliğine bak . Prens olacak bir de . O sırada Hawk ' ne duruyorsun Rose otursana ' diyince kendime geldim ve bir baktım ki sadece ben ayaktayım . Hızla oturdum ve diğerlerini dinlemeye koyuldum . 3 güne ödev süresi dolacaktı . Hemen başladık o yüzden .
Astoria : Şimdi dök bakalım şarkılarını .
- Elimde şarkı yok ki
Astoria : Ne neden yazmadın .
- Yazılılar şimdi yanımda yok .
Astoria : Of Rose git al o zaman .
Hawk : Bir önce enstrümanı ayarlasak .
Astoria : Bir de o var . Neyse Hawk sen gitarı getir en iyisi .
Hawk gitarı getirmeye gitti o sırada içeri Fala girdi ve bizi görmeden saydırmaya başladı abisine . ' Ah abi ah çok çiçeği ihmal etme çok onlar çok derli yok sahibide öyle . Yitti he canımaa . ' Sonra bizi gördü . ' ee aa merhaba siz burada mıydınız . Oh iyi Hawk yokdaaa Rosee naberr . ' diye sesi bir yükseldi bir indi . Bende gülerek ' merhaba . ' dedim . Fala hızla uzaklaştı bizde arkasından geldik o sırada Hawk bizi duyup geldi ve ' ne oluyor ya ' diye sordu . Travis ise ' birileri abisinin arkadaşlarına anında yakalandı . ' dedi . Hawk ' ne oldu ki ' dedi . Shawn da ' ne olmadı ki ' diyerek güldü . Travis te ' öf abi öhh yok çiçeği ihmal etme yok çok değerli yok sahibide öyle bla bla ' diyerek tekrar güldü . Hawk bir anda sıçradı gözleri koskocaman açıldı . Hepimiz ona bakarken sakinleşti ve ' başka bir şey dememiş gibi sanırım ' dedi . Astoriada ' ARTIK ŞU ÖDEVE GEÇEBİLİR MİYİZZZZZZZZZZ ! ' diye bağırınca bir anda korktum . Sonrada ödeve başladık . Hawk akorları ayarladı . Sonra biraz çaldı ve ' oldu bu ' dedi . Astoriada ' tamam şimdi Roseye ver bakalım neler yapabilecek ' dedi . Hawk ayaklanıp gitarı elime tutuşturdu . Ben şaşkınca bakarken ' Rose şöyle tut işte ' diyerek tutmayı gösterdi . ' Şimdide elini yavaş yavaş oynat tellerde ' dedi . Astoria oflarken bende dediklerini yaptım . Abuk sabuk sesler çıkarken Hawk ' daha fazla kafa patlaması yaratmadan ben el atıyım ' dedi . Astoria ' iyi olacak ' diyerek onu onayladı . Ne yaa çok mu kötüydüm . Bunu düşünürken elimin üstünde bir ağırlık hissedince irkildim . Hawkta ' nerelere daldın gittin benim relax . ' dedi . Sonra bir elimi yukarıdaki tellere diğerinide aşağıdaki yuvarlak yerindeki yere koydu . Üsteki ellerimin üstüne elini koyup tellerde gezdirdi sonrada ' çal ' dedi . Tabi o sırada ben ona bakıyordum o da kafasını bana çevirince anında toparlanıp önüme döndüm ve çaldım . Her şey tamamken Hawk ' şarkının adını neydi hatta notasıda varsa süper olur ' dedi . Bende ' notalılar ' dedim . Astoriada ' enstrüman çalamayan biri nasıl nota ayarlar anlamıyorum ' dedi . Bende ' telefondan sahte gitar indirmiş olabilirim ' dedim .
Hawk : Peki şimdi aklında ne var senin .
- Tabikide şarkı ezberimde ama notalar pek değil . Mesela sanırım bir bölümü şu şekil .
Diyerek kucağımda duran gitarı birazcık çaldım . Tabi arada yanlış basıyordum . Astoria ' olacak olacak hem Hawkla siz böyle gece gündüz çalışırsınız ' dedi . İkimiz Astoriaya bakarken o bizle ilgilenmiyor ve LingLinge bakıyordu . LingLingde ' bende şarkı var merak etme ' dedi . Güzel bir iç çekerek Hawka döndü o ise olumsuzca kafa salladı . Astoriada ' o zaman hemen aşk şarkısı yaz ' dedi . Sonra ' Ya da Rose verir sana şarkılarını ' dedi . Bende kafa sallayarak onayladım . Daha sonra Astoria LingLing Shawn ve Travis kalktılar . Astoria ' ben eve gidip ders çalışacam diğerlerini bilmem ama lütfen siz ikiniz mükemmel olmadan ayrılmayın ' dedi . Hawk ile bakışırken bir yandanda Astoriaya sırıtıyordum . LingLing ' Travisle bizim şatoya gidip benim piyanoyu çalacağız ' dedi . Shawn ise ' ben işsizim ama gidiyorum ' dedi ve o dörtlü şatodan ayrıldı . Hawk Joy ve ben kalmıştık . Joy karnını tuttu ve ' sanırım acıkmışım en iyisi bende gidip karnımı doyurayım ' dedi . Tam ayaklanırken bende kalktım . Kucağımdaki gitarıda zar zor tuttum . Sonra Joya ' ne nereye ' dedim . Joy ' dedim ya bataklığa istersen gel sinek yiyebiliriz ya da solucan mm çok güzeller ' dedi . Ağzımı tuttum midem bulanmıştı . Sonra zar zor ' yok kalsın git sen git ' diyip elimle onu kışkışladım . O da gülümseyerek kapıya yöneldi . Hawk ise ' iyi misin ' dedi . Bende ' yemiş kadar oldum ' dedim . Sonrada ' gitsem mi ya. ' dedim . Hawk anında ' Hayır ! Yani niye nereye şimdi neden . ' dedi . Bende ' tamam tamam gitmiyorum ' dedim . Bana gülümsedi sonra anında normale döndü . ' O zaman derse devam etmek ister misin ' dedi . Bende kararlı bir şekilde Hayır ! ' dedim . Nedenini sorunca ' Prensesler açken bir işi beceremez ' diyerek aç olduğumu belirttim . Hawk ayaklandı ' o zaman karnını doyurmaya mutfağa ' diyerek ellerini mutfağın olduğu yere doğru uzattı . Tam gidiyorduk ki kapıdan ses geldi . O tarafa baktığımda Hawk'ın anne ve babasını gördüm bir de arkalarında pamuk prenses vardı . Bizi fark ettiklerinde Hawk'ın annesi Kalessa ( nasıl yazılıyorsa artık . Galiba KALESSA) ' Aa Rose burada miydin sen merhaba . ' dedi . Bende ' merhaba efendim ' dedim sıkıcı bir resmiyetle . Sonra Pamuk Prenses ' Rose ne işin var burada ' diye sorunca bende ' Şu ödev için gelmiştim şimdi gidiyordum zaten . ' diyerek kapıya yöneldim. Sonrada dışarı çıktım . İçeriden ise bayan Kalessa'nın ' Anne ya . ' dediğini duydum . Sonra da pamuk prensesin cevabını ' ben ne yaptım ki şimdi ' diye.
Ejderhaya binerek evin yolunu tuttum . Ejderha ' iyi misin Rose ' diye sordu . Bende ' iyiyim merak etme bir an önce şehre gitmeli ve gitar almalıyım ' dedim .Ejderha ise ' neden keman da güzel ' dedi . Keman mı ben kemanı nasıl çalabilirdim. Eve varınca ejderhadan indim o da beni bıraktıktan sonra gitti . Bende eve girdim . İçeride anneme rastlayınca ' Anne hadi şehre gidelim ' dedim. Bana nedenini sorunca ' gitar almalı ve çalmayı öğrenmeliyim ' dedim . O ise gülerek ' keman niye olmaz ' dedi . Kemanın ne alakası vardı. İlk ejderham şimdide annem. ' sizin gitarla alıp veremediğiniz ne ya da keman niye önemli ' dedim . Annemde ' boşver gitsin hadi üstünü değiş gidip alalım şu şeyi ' dedi . Bende odama çıkıp elime geçeni giydim ve aşağı indim. Sonra annemle bir ejderhaya binip şehre doğru gittik tabi sihirsiz bir keman bulabilecek miydim . Ah keman nereden çıktı kafam karıştı gitar almam lazım benim .Gitarı alınca evin yolunu tuttum bende gece yarısı demeden çalıştım. Aslında internet olsa daha da güzel olabilirdi . Sahi ya acaba burada internet var mıdır ?
Bunları düşünürken parçamdan bir kesit de söylüyordum.
Took you like a shot .
Thought that I chould chase you with a cold evening .
Let an couple years water dow how I'm feeling about you . (Feeling about you )
And every time we talk
Every single word builds up to this moment
And I gotta convince myself I don't want it
Even though I do (even though I do)
You could break my heart in two
But when it heals, it beats for youDevamını ve çevrilmiş halini artık müzikalde öğrenirsiniz.
-----------------------------------------------------------
İşte yb karşınızda
Daha fazla bölüm için oylamayı ve yorum atmayı unutmayalım :)))) ♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Regal Academy 3 - HaSe Snowwhite
FanfictionArkadaşlıktan doğan bir sevgiydi onlarınki . Kurtarıcılıktan maceraya yan yana omuz omuza peki birden bu takım bozulursa . İŞTE REGAL AKADEMİ'NİN 3. SEZONU (KENDİ KURGUMDUR ARKADAŞIM İLE YAPTIĞIM . ) Hawk , Astoria , Ling Ling , Shawn , Joy , Trav...