Bölüm 39 : Büyük Arayış sonu Hüsran

262 10 8
                                    


Astoria : Sen ne dedin az öncee

Travis : Kim ben mi

Astoria : Yok mezardaki ninem .

Travis : Eee tamam neee hayaleti mi buradaaa

Hawk : Çürük elmalarrr 

Astoria : Bir şakayıda anla .

Travis : Anlamıştımda gerginlik gitsin diye şey ettiydim .

Hawk : Sen durmadan şey et bir işe yaradığında yok zaten .

Travis : Kim ben mii

Hawk : Yokk bennn

Travis : Evet ne işe yaradın açıkla .

Hawk : Senden daha çok işe yaradığım kesin .

Shawn : Çocuklar kesseniz diyorum artık .

Astoria : Yeterr ne salakmışsınız Bakın bakın şurada gördünüz mü . Siz anca birbirinize laf atın . İkinizde şu ana kadar hiç bir işe yaramadınız . 

LingLing : Yaramak istiyorsanız eğer çenelerinizi kapayın ve kütüphanede bakılmadık köşe ve kitap bırakmayın hadii .

Travis ve Hawk LingLing'i dinleyerek kütüphaneye gider ve tüm rafları incelemeye onu uyandırmak için bir şeyler aramaya koyulurlar . Kızlarda Rose'nin yanında revirdedir . 

Astoria : Ben kuleye gidip araştırma yapacağım belki bir şeyler çıkar . 

Joy : Bende geleyim mi ?

Astoria : Hayır Joy kendi çapında yardım etmeye çalış sadece . 

LingLing : Bende büyükanneme sorabilirim . 

Astoria : Tamam biz gidelim . Ashley ve Joy . Burada kalacaksınız ve başından 1 santim dahi kımıldamayacaksınız .

Joy : Anlaşıldıı .

Astoria ve LingLing gider . Rose'nin başında sadece Joy ve Ashley kalır . Joy öylece Roseye bakarken Ashley sıkılıp yerinden kalktı ve cebinden bir şey çıkardı . Annesi ile konuşabileceği o taş . Joy hemen onu görüp ' Ashley o ne . Ne yapıyorsun ? ' diyerek sordu . Ashleyde ' sadece sus ' diyerek taşa dokundu . Taşa dokunması ile annesine sinyal gitmişti . Eğer o da müsait ise konuşacaklardı . İki dakika içerisinde Ashley'in annesinden dönüt geldi . 

- Güzelim ne oldu iyi misin . Bu saatte hiç aramazdın .

A : Ben iyiyim ama bir şeye ihtiyacım var .

- Nedir o .

A : Güçlü bir büyü etkisinde kalmış bir arkadaşı nasıl eski haline getirebiliriz .

- Ne yaptın yine .

A : Ben bir şey yapmadım .

- Peki neden sordun .

A : Çünkü ödev .

- Hmm . Bu kitaplarda yazar aslında oraları denesene .

A : Baktım zaten ama bir şeyler yok .

- Elbet vardır sen kaçırmışsın gözünden .

A : Yok dedim yokk biliyorsan söyle .

- Bu istediğinin ödev olmadığından eminim .

A : Değil zaten hadi söylee .

- Oradaki Profesörlere sorabilirsin güzelim ben böyle şeyler bilmiyorum .

Regal Academy 3 - HaSe SnowwhiteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin