Bölüm 46 : Hafıza

279 6 5
                                    


Roseden Anlatım

Ahh başımda büyük ağrılarla uyanmıştım . Sanırım kraliçeyi yenmek biraz yormuştu beni ama en azından onu durdurmuştuk . Ah dur bir saniye burası şato . Ve başımdadaaa Hawk annem ve büyükannem varr . Süpper havalıı beni merak etmişler ama başım sevinmeme izin vermiyor . Büyükannem havıza kaybı yaşadığımı söylüyor boynumdada elma desenli bir  kolye var . Sanrım o da Hawka ait imiş peki neden bende . En sonunda birisi bana neler olduğunu anlatmıştı . 

'' Güzel kızım biz kraliçeyi yeneli tam 1 yıl geçti ve hatta sen dün yeni yaş gününe girdin . 2020 yılındayız 17 yaşındasın ayrıca o kolye sana Hawktan bir hediye . Imm sanırım Pamuk Prenses ailesine ait . Her neyse orası önemsiz sen büyük bir kaza atlattın bu hafıza kaybın o yüzden ama merak etme geçici imiş çok yakında her şeyi hatırlayacaksın ''  

Büyük şaşkınlıkla '' peki o halde . Ne yapmam lazım . Uyuyayım mı şimdi ? '' dedim . Onlarda ' uyuyabilirsin tabikide hatta uyu sen biz aşağıdayız '' dediler . Bende durdurarak ' Hawk niye burada peki ' diye sordum . O sırada herkes şaşkınca bana baktı ve birbirlerine baktı . Daha sonra Sindrella annemi çekiştirerek dışarı çıktı ama annemin bağırışını duymuştum ' Ona bağlanmasını istemiyorum sonra üzülecek ' Neden üzüleyim ki ayrıca Hawk ile ne yaşamış olabiliriz ki . 

FLAHbACK

Hawk : Rose orada mısın ?

- Aaaa sen kapatmadın mıı ? Ben değildim o annemdi .

Hawk : Anladım annen olduğunu zaten senin sesin hiç öyle değil . 

----

+ Back to you 

---

- Hometown Smıle .

----

Hawk:  Seni Seviyorum Rose.

- Bende seni seviyorumm .

---

Hawk : İyi misin Rosee . Rose aç gözlerini .

-

Hawk : Benimle dans eder misin ?

-

Hawk :Eee diyorumda biz seninle ...

FlashBacks The End ( Rose bunu çok derinlerde bir yerde hatırlıyor peki yüzeye çıkabilecek mi ? )

Hawk dışarı çıkmak yerine yanıma gelip oturdu . Daha sonrada iyi olup olmadığımı sordu .  AHH HAWK BENİ MERAK EDİYORRR . Büyük bir sırıtış ile ona bakıyordum .O ise sanki hayal kırıklığına uğramış gibi bakıyordu ama . Bende yüzümü asıp ' iyiyim ' dedim .  Yüzümün düştüğünü görünce şaşırdı ve ' emin misin ' diye sordu . Sadece kafa salladım . Sonrada ' bir şey hatırlamıyor musun gerçekten . En ufak bir şey dahi mi ' dedi . Bende ' ne hatırlamam gerekiyor . Önemli bir şeyler oldu değil mi ? ' dedim . O da başını eğmiş ve bir tarafa bakıyordu . Bende o tarafa baktım ve pembe gülleri fark ettim . Hawkta ' onlar senin içindi ' dedi  . Bende şaşkınca ' bana mıı . ' diye sordum . Hawkta ' doğum gününde yani dün vermiştim ' dedi . Hay aksii ben neden hiç bir şey hatırlamıyordum . 

Hemen Hawka ' Hawk bana olan bitenleri anlatır mısın ' diye sordum . O da kafa sallayıp anlatmaya başladı . '' Ashley ve Bill diye iki sürgün edilmiş öğrenci kraliçeyi tekrar serbest bıraktı . Bu arada Ashley Bloom'un kızı imiş '' Vaovvv ' süpperr havalııı gücü ne annesine benziyor mu babası Sky mıııı ? ' dedim . O da ' Bir an önce eski haline dönsen keşke ' diye yakındı . Ne vardı ki şimdi ki halimde . Yoksaaa yoksaa ben değişince beni daha mı çok sevdi . Ya da ben neden değiştim . Ben kimdim ki ne oldum . Hemen atılıp ' Sen bana aptal mı demek istedin ' diyerek ayaklandım . Bana şaşkınca bakmıştı . Sonra bende kendimi toparlayıp ' Ahh pardon doğru ya bu halde iken muhattabın değilim ' dedim . O da ' sen ne diyorsun ben öyle bir şey demedim ' dedi . Bende ' öyle ima ettin . Kesin ben daha zeki oldum ve sende beni ...  Ahh ne diyorum ben boşversene sen devam ett ' dedim . O da anlatmaya devam etti . '' Kısacası kraliçe sendsen intikam almak için geldi . Biz onu aile eşyalarımıız birleştirerek yendik ama yanlışlıkla senide öldürecektik '' dedi . Bende ' sizz beniiiiiiiiiii nasılll ' dedim . Oda bu halimi takmayarak devam etti '' 1 ay 6 gün 54 dakika 33 saniye 46 salise kadar uyudun . Uyandığındada dönem sonu çoktan bitmiş ve tatildeydik . Aynı zamanda senin doğum günün vardı . Bizde büyük bir organizasyon hazırlayıp seni neşelendirmek istedik . Neşelendinde ve Rose ! Bunların hepsi dündü '' dedi .

Bende ' Bir dakika yani şimdi sen bana 1 ay 5 gün 47 dakika 53 saniye 33 salise uyuduğumu mu söylüyorsun ? ' dedim . O da ' hayırrr 1 ay 6 gün 54 dakika 33 saniye 46 salise '' diye cevap verdi . Bende ' ne fark eder ' dedim . O ise ' çok şey fark etti ' diyerek cevap verdi . 

Biraz suskun suskun oturmuştuk ki bileziği fark ettim . ' Bu da ne ' diyerek bileziği dokundum ve bir anda ışık yandı . Daha sonrada bir yerden titreme sesi geldi . Hawkda gülerek ' yine ilk beni aradın ' dedi . Tabi ben bir şey anlamıyordum  . Daha sonra o da anlatmaya başladı . ' Bu bilezikler biizm için tasarlanmış birbirimizle iletişime bu bileklikler ile geçebiliyoruz aynı telefon gibi . Bir gece vakti beni aramıştın yanlışlıkla bende senineredeyse sabaha kadar çalıştırmıştım ' bir yandanda gülüyordu . Ne kadarda hayran hayran anlatmıştı öyle . Gözleri ise parıl parıl parıldıyordu . Ahh ne oluyor bana . Dur bir saniye asıl Hawk'a ne oluyor . Yoksaaaaa

Hawk bana aşık mııııııııııııııııııııııııııı ??

Hawkkk banaa aşıkk

Bir anda bana dönünce gözlerimi kaçırmak zorunda kaldım çünkü hem kıpkırmızı hemde heyecanlıydım . Ahhh olabilir miiii ??

Hawk bu halimi anlayıp sormuştu ' ne oldu ' diye . Bende ' hiççç eeeee yani yok bir şey ' dedim .  O ise gülüp ' ne saklıyorsun domates gibi kıpkırmızısın işte ' dedi . Bende gülüp ' öyle miymişim ? ' dedim . Gene oluyordu . Dur bir saniye benim boynum niye parlıyordu . Bir baktım ki elma parlıyordu . Tam o sıradada hatırlamıştım işte .

Hawk ...

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Yeni bölümde bu kadardı .

Umarım beğenmişsinizdir .

Yeni bölümlerde görüşmek dileği ile hepinizi öpüyorumm 

Regal Academy 3 - HaSe SnowwhiteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin