Bölüm 20 : Saçmalamasyon

278 14 11
                                    


Roseden Anlatım

O buz için çok endişelenmiştim her tarafıma yayılıyordu çünkü . Neyse ki büyükannem Profesör güzel annem ve arkadaşlarım beni kurtardı . Uyanır uyanmaz annem ve büyükannem bana sarılmıştı karşılık olarak onlara sarıldım , bir yandan da arkadaşlarıma bakıyor ve onlara gülüyordum en sonunda benim iyi olduğumu anlayan ailem dışarı çıktı ve arkadaşlarımla odada yalnız kaldık astoria yanıma geldi" iyi misin Rose? " diye sordu Ben de Kafa salladım sonra da " sayenizde, hepinizin sayesinde " dedim . Astoria ise " büyükannem çok çabaladı ama yine de seni kurtaran şey Ashleyin Ateş gücüydü . " dedi . Ben şaşkınca bakarken " niye böyle bir şey yaptı." Diye sordum . Hawk ise " Çünkü sana yardım etme bahanesiyle akademiye kayıt oldu" dedi . Daha da şaşırmış iken Travis " şimdi 4 kişiler . Vicky ve Cyrus yetmiyormuş gibi bir de Ashley ve Bill çıktı " dedi . Bende ' Bill de mi kaydoldu . ' dedim.  Travis de ' kesin öyledir tek derdinin Akademi olmadığına inanıyorum' dedi . Ben de inatla "Ben inanmıyorum ama" diyerek karşı çıktım sonra da "niye kurtardı beni niye akademi'yi çok önemsiyor Peki ya niye benden ve ailemden İntikam almak istedi düşündünüz mü hiç" diyerek sordum Hawk da" Tabii ki de düşündük Rose , Vicky lere daha yakın olmak için bir bahane seni de bilerek yaralamıştır o Kira "dedi .

En sonunda " beni anlamıyorsunuz ama " dedim . Hawk" Asıl sen çok iyimser ve herkese güvenen birisin " dedi . Hayır kimseyle tartışmayacağım ama Ashley gerçekten kötü niyeti için akademiye girmek istemediğini ben biliyorum , hissediyorum , inanmıyorum kimsenin dediğine ben bunları düşünürken arkadaşlarım yavaş yavaş odadan çıkmaya başlıyordu elimde birini durdurma şansım olsaydı hiç düşünmeden hangisini seçerdim .

Herkes yavaş yavaş çıkarken en son Hawk çıkıyordu ki"Hawk bekler misin?" diyerek onu durdurdum arkasını dönüp bana baktı ve sordu" Ne oldu Rose?"Ben de işte şimdi ne desem diye düşünüyordum" biraz kalsın Ha "dedim soğuk ise" Umarım sadece istediğin içindir sakın Ashley veya akademi için konuşmak isteme benden "diyerek cevap verdi .

Ben de " Ashley  ve Akademi yok . Gel . Gir içeri işte . Hem sen hayatında kaç kez Sindirella Prensesi'nin odasında kaldın ? "dedim sonra da direkt lafı çevirdim" prenses değil prensesin odasında kalmayacaksın kız olacaktı o kız, prenses değil "diyerek .

Hawk ise kapıdan geriye gitti ve gülerek yanıma geldi Bende yatağa oturdum daha sonra " ne oldu dünkü meseleyi mi konuşmak istiyorsun yoksa . Merak etme anlamıştım zaten sesten senin olmadığını " dedi . İşte tam o an onun kalmasını istediğim için kendimden pişman olmuştum . Ben ona şaşkın şaşkın bakarken  "tamam şaka Sadece şaka yaptım bu arada kız değil güzel bir prenses "dedi of berbat bir yalancıyım . Tabii ki de anladı ağlamama sıvazlar iken ve bana prenses diye hitap edişi yüzünden şaşkına uğramışken daha sonraki hareketi beni iyice öldürmüştü . Elime dokundu ve bana baktı . Ona şaşkınca bakmaya devam ederken o tam konuşmaya başladı ki aşağıda annemin Rose diye bağırışını duydum sırası mıydı ?? Tam da çok önemli bir şey söyleyecekti hemen ellerini bir anda çekti ayağa kalktı sertçe elini anlıma koydu ve"Evet Evet gayet iyisin , çok iyisin Hadi akademi'de görüşürüz Ben gideyim En iyisi sen dinlen" diyerek uçar gibi odadan çıktı . Ben de sesine anneme "geldim" diyerek bağırdım .
Ben niye bu kadar prensesliğe takıyordum onu da anlamış değilim .

Hawktan

Aptal kafam az daha söyleyecektim her şeyi son anda annesinin sesi kurtarmıştı beni o durumdan... Sakin ol .  Duygularını kontrol et, şimdi onlara açıklama zamanı değil.. of içime atmaktan bıktım ama dışarıda çıkamıyorlar bir türlü .
Hızla beni bekleyen arkadaşlarımın yanına gittim ejderhaya atladım Travis "bu kadar uzun süren neydi" dedi Ben de "hiç" diyerek havalandım ve gitmeye başladım Travis ' in " hala söylemeyi becerememiş " dediğini duydum Evet beceremedim .

Regal Academy 3 - HaSe SnowwhiteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin