İkinci Yazardan (ilk yazar ile karışık );
Roseden
O sırada giderken Hawk'ın bana baktığını fark ettim . Ama pek de umursadığım söylenemezdi çünkü aklımda başka şeyler vardı . Dalgındım . Hatta o kadar dalmışım ki binerken arabaya kafamı çarpmıştım . Sonra Hawk 'a el sallayıp "Ben iyiiyiiim " dedim . Ah yine aptal gibi davranmıştım . Büyükannem burada olsaydı kesin " Sen bir prensessin asil davran " derdi . Her zamanki gibi..
Sonra arabaya bindim ve yola koyulduk . Bu arada daldığım konu Ashleydi . " Acaba akademiye kendi çıkarları için mi geldi ? Bize zarar verir mi ? Ya arkadaşlarım haklı çıkarsa , off bana çok kızacaklar.. " diye söyleniyordum .
Sonra muhafızın bana tuhaf tuhaf baktığını fark ettim . Sonra ona baktım . Ve aptalca sırıttım . (Umarım içimden konuşmuşumdur .) Sonunda şatoya vardık . hemen vakit kaybetmeden büyük annemin odasına gittim . Madem Ashley anlatmıyor büyükannem anlatır belki diyerek bir umutla girdim odasına..
Peki ya öğrenebilecek miydim ? Bunu öğrenmenin tek yolu ona sormak:D "Merhabaa büyükannee " dedim. Büyükannem de "Ah Rose yine nereye kayboldun çok merak ettim seni " dedi .
Ben de her şeyi unutup hemen direkt lafa daldım . "Büyükanne Ashley bana çok kızgın.. yani.. sindirella ailesine ve nedeni hakkında da hiç bir şey söylemiyor.. sen biliyor musun ? Çünkü ben sorduğumda garip davranıyor.. " dedim . Büyükannem de şaşkın şaşkın bana baktı . Ve sonra lafa girdi . "Ovv sen onunla mı konuştun ? " dedi . Ben de " Bir sorun mu var büyükanne ? " diye sordum . "Bir yerine bir şey yapmadı umarım . " dedi büyükannem de . Ben de " Büyükanne o benim hayatımı kurtardı. Neden ona karşı bu kadar ön yargılı herkes ? Kimse de bir şey anlatmıyor bana.. En azından senden gerçekleri öğrenmek istiyorum . Lütfeeenn ! Hadi ama büyükanne ben de bilmek istiyorum .." gibi sözlerle gerçekten bunu öğrenmek istediğimi büyükanneme belirttim . Sonunda o da dayanamayıp " Peki tamam ! Anlatacağım ama lütfen şu saçma sapan hareketlerini bırakıp otur ! Prensesler böyle yapmaz ! " dedi . Ben de (sıkılmış bir tavırla ) "Tamam ,büyükannee " dedim ve hemen oturdum . Büyükannem de anlatmaya başladı .
"Bundan 3 - 4 sene öncesinde Ashley ve Bill burada ,regal akademide okuyordu . Ve doğal olarak küçüktüler . Çok da küçük değil tabii . Her şey yolunda gidiyordu.. Ama bir günn.. " dedi ve duraksadı büyükannem . Ben de devam eder diye sustum . Sözüne devam etti .
"Bir gün sınıfın sihirli saatini çalarken yakalandılar . Biliyorsun ki o saat olmadan her şey tersine döner . "dedi ve tam devam edecekken araya girdim . "Evet biliyorum zaten ve Vicky haber vermişti. " dedim . Sonra büyükannem de " Ah evet eğer Vicky olmasaydı.. " derken "Vicky mii? diye atladım hemen . " Evet . O olmasa yakalanamayacaklardı " dedi büyükannem de . "Peki gözlerinizle görmeden Vicky 'e nasıl inanabildiniz " dedim .. "Ya yalan söylüyorsa? "diye devam ettim . Ve büyükannemin verdiği cevaba çok şaşırdım . "Maalesef ki gözlerimizle gördük " Nee !! Nasıl yanii !! Şok içindeydim .
Hemen ' emin misiniz neydi gördükleriniz peki ya tepkileri ' dedim . Büyükannem ' Rose tamam yavaşla sen Ashley'in iyi biri olduğuna inanmak istiyorsun evet anlıyorum bunuda bizde istiyoruz ama o seçimini yaptı ve kötü olmayı tercih etti . ' dedi . Bende ' ona şans vermeliyiz . Bu yüzdende her şeyi bilmeliyiz ' dedim . Büyükannemde en sonunda anlatmaya başladı. ' herkes ders saatinde olması gerekiyordu . Öğretmenlerde ders anlatmak ile meşgulken o sırada saati almaya çalışmışlardı . Benimde dersim olduğundan odamda değildim . Bir anda Vicky çıkıp gelerek'' Müdire Sindirella odanızda iki kişi saati çalmaya çalışıyor '' dedi . Bende hızla odaya koştum . Ashley'i görünce gözlerime inanamadım . Yapmamıştır suçlu Billdir diye düşündüm ama Vicky bana '' konuşurlarken duydum saati alarak akademiyi yok edeceklermiş '' demişti odama gitmeden . ' Dedi büyükannem . Bende ' peki sonra ne oldu Vicky sizinle mi geldi ' dedim . Büyükannem ise ' hayır o sınıfa gitti . ' dedi . İşte bu yoksa neden Vicky ile birlik olsunlar . Bende ' Onları niye hemen kovdunuz ' diyince büyükannem ' Yaptıkları şey büyük ceza gerektiriyordu . İlk başta sadece Bill'i kovacaktık ama Ashley de inat etti . İkisini birlikte kovmak zorunda kaldık . En son Ashley '' Bizim bir suçumuz yokk Ruby ondan koruyorduk '' demişti . ' dedi . Ben de Ruby mi ? diyerek sordum . Büyükannem ' güya evet öyle imiş ama gördüğümüzde Ruby sınıfta ve dersinin başındaydı . Kesinlikle suçlulardı Rose inan bana tatlım ,biz de gerekeni yaptık ' dedi .
Ben de ' Ruby kötü biriydi onu kovdunuz geri geldi ve hala kötü biriydi tekrar sürgün edildi . Ruby madem hep kötüydü niye dedikleri doğru değilmiş ve siz neden hep Vicky'i iyi biri olarak görüyorsunuz .Vicky her şeyi bilerek yapıyor ve sonrada yalandan beni kontrol ettiler numarası yapıyor ' dedim . Büyükannem en sonunda ' sınırı aşıyorsun Rose hemen odana çık ve biraz düşün . ' dedi . Üzgünce odama çıktım . Ne demiştim ki ben şimdi . Büyükannemi de kızdırmıştım olacak iş değil .
Odamda bir o yana bir bu yana dönerken bir yandan da ne yapacağımı düşünüyordum . Birden aklıma bilezikler geldi . Eğer doğru sinyal ile doğru kişiyi seçersem çalıştırabilirdim . Bileziği kurcalarken büyükannemin sesi geldi . Ama hiçte bana kızgın gibi değildi sesi . ' Rose güzelim aşağı gel . Misafirin var . ' Odamdan çıktım ve etrafı gözetledim kimdi acaba bağırsam misafir gidince prenseslik muamelesi yapar mıydı ? Hiç ses etmeden merdivenlerin başına geldim ve ' geliyorum ' diyerek merdivenleri indim . Takılıp düşmeyeyim diye yere bakıyordum . En son basamakta iken kafamı kaldırıp kim gelmiş diye baktım . Şimdi anlamıştım büyükannemin niye sevimli göründüğünüü . Çünkü bu gelen kişi Hawk'ın ta kendisi idi. Sakına büyükanne sende bizi shiplemeye başlama . Ne ship mi dedim yok artık arkadaşız konuşuyoruz o kadar ve bir takımız daha ötesi yok . Hawk'a dönüp ' niye geldin ' diye sorunca büyükannemin sert bakışlarını üzerimde hissettim evet biraz fazla kabaca olmuştu . Sonra büyükannem ' gel içeri hatta yemeğede kal ' diyerek Hawk'ı salona kadar sürükledi bende arkalarından yürüyordum ki büyükannem git manasında el işareti yaptı . Hala bakınırken ' git üstüne çeki düzen ver ' dediğini duydum . Ahhh işte başlıyoruz .
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bölümü oylamayı unutmayın .
YENİ bölümler için takipte kalın .
Görüşmek üzere
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Regal Academy 3 - HaSe Snowwhite
FanfictionArkadaşlıktan doğan bir sevgiydi onlarınki . Kurtarıcılıktan maceraya yan yana omuz omuza peki birden bu takım bozulursa . İŞTE REGAL AKADEMİ'NİN 3. SEZONU (KENDİ KURGUMDUR ARKADAŞIM İLE YAPTIĞIM . ) Hawk , Astoria , Ling Ling , Shawn , Joy , Trav...