Bölüm 27 : Ayrılma

273 10 5
                                    

Roseden 

Uyandığımda odamdaydım ve sabahtı . Başım sanki hafif bir ağrı içindeydi .  Hızla kalktım bugün sanırım yeni okul günü . Ashley ne de güçlüydü öyle . Düşmanlar da iyice fazlaydı . Her yerden birisi çıkıyordu . Umarım Ashley iyilik için var olduğunu kabul edebilmiştir . 

Üzerimi giyindim ve aşağı indim salonda büyükannem yorgun bir şekilde dolanıyordu hemen yanına gidip sarıldım ve iyi olup olmadığını sordum . O da iyi olduğunu ve bugün dinleneceğini söyledi . Ayrıca benden Vicky'e çok güvendiği için özür diledi . Her şeyi boş vererek ona sevimlice gülüşümü attım sonra da okula gitmek için arabaya bindim balkabağı arabasınaaa . Umarım hep burada kalırdık . 

Akademiye vardığımda bu sefer kendi isteğim ile kapının açılmasını bekledim ve ondan sonra indim . Kimseye bakmadan sadece önüme bakarak binaya doğru yürüdüm . Yolda biri seslenince dönüp bakmak zorunda kaldım . Bu kişi ise Bill idi ama neden ? Dönüp yürüyecekken hemen arkamda belirmiş ve beni kendine çevirmişti . Kolumu da tutuyor gitmeme izin vermiyordu . 

Bill : Beni dinleyeceksin küçük sindirella

- Kolumu bırak bill

Bill : Ashley'e yaptığını ödeyeceksin .

- Kolumu bırak dedim .

Bill : Ben de sana As...

Ashley : Ne oluyor burada . Ne yapıyorsun Bill .

Bill : Asıl sen ne yapıyorsun . Düşmanı koruyacak değilsin .

Ashley : Peki ya sen . Sen niye beni umursamadan davranıyorsun .

Bill : Seni umursamadığımı kim söylemiş .

Ashley : Ben söylüyorum . Benim arkamdan planlar yapılıyor . Kraliçe ile anlaşıyorsunuz hatta ben değil de Vicky . Ondan sonra da akademiye saldırıyorsunuz . Kimin için sadece yıkım . 

Bill : Bunları söyleme sebebin sadece sana haber vermemem .

Ashley : Biz bir ekip isek bana haber verirdin ama sen bu işi burada bitirdin . Şimdi onu bırak ve uzaklaş geldiğin yere dön tam Vicky'in yanına her şeyi burada bırakıyorum . Tamam mı !

Bill : Öyle mi ? Peki benim sana ihtiyaç duyduğumu kim söyledi aptal peri kızı .  

diyerek kolumu sertçe bıraktı .    

Bill : Bu iş burada bitmeyecek . Seçtiğin tarafa dikkat et . Artık sen de benim düşmanımsın . 

Ashley : Kes sesini bunların sadece söz ile kaldığını ikimizde biliyoruz . 

Bill : Yakında göreceksin . 

Hawk : Ne oluyor burada .

Diyerek gelmiş ve tam yanımda durmuştu . Kolumu sıvazladığımı görünce Bill'e bakmaya başladı . Saldırır mıydı saldırırdı . Hemen elimi önüne koydum ve ' Git buradan ' diyerek Bill'e baktım . Bill öfkeyle giderken biz de gidişini izlemiştik . Ashley zar zor ayakta duruyordu . Hızla bir bank bulup oturdu . Hawk ise ' iyi misin ? ' diye sordu . Ona iyiyim diyerek Ashley'in yanına gittim ve yanına oturdum . Göğsünü tutuyordu . Ona iyi olup olmadığını sordum . Daha sonrada yanına oturdum anında benden uzaklaştı ama kalkmadı . Daha sonra da ' bir şeyim yok iyiyim ' dedi . Ben de ' pekii . Teşekkür ederim dün ve az önceki olay için ' dedim . Ashley ' az önce seninle ilgili değildi . ' dedi . Sonra ben de ona ' bir şey ... ' derken sözümü kesti . ' yalnız kalmam şart Rose şimdi sevgilini yanına alıp gidin buradan . ' dedi . Sevgili , sevgilim mi ? Hawk'ı mı kast ediyordu . ' sev... sevgi.. sevgili mi ..aa ben mi benim mi benim sevgilim yok kii Hawk benim arkadaşım ekibiz biz sevgili değiliz  ' diye bir şeyler saçmaladım ve çok utandım. Ashley de bana şaşkınca baktı ve ' o zaman olun! ' diye bağırarak beni kaldırdı ve ona doğru itti . Evet gerçekten de yalnız kalmaya ihtiyacı varmış . 

Hawk ile birlikte sınıfa gittik . Yolda ikimizde konuşmadık . Bugün dönem sonunun partisini duyurmuşlardı . Çok güzel bir balo olacaktı ve 2. dönem notlarına geçecekti her hareketimiz ayrıca eğlenmekte şarttı . Dönem sonuna ise tam 2 ay vardı . İkinci dönem başlarında iseee muhteşem doğum günüm ve sanırım 17'ye girecektim  .Belkide 18 aman her neyse . Bu yaş sorunlarından bıktım . Her yıl 16 yaşındaydım hatta ben eğer işleri benim kafaya bırakırsak yani .D 

Bunları boş veriyorum acaba benim doğum günümü hatırlayan birileri var mıdır ? İşte tam 3 ay sonra görecektim . Bugün okulu öğleden sonra kapattılar . Gruplar verilen ödevleri çalışabilsinler diye . Yani bizim grup müzik ödevine çalışacaktık . Birinin bana acilen enstriment ah yine mi her neyse ondan öğretmesi gerekiyordu . Buluşmak için bir ev seçtik . Bu ev ise Pamuk Prenses şatosuydu . Travis Joy Shawn LingLing Astoria ben ve Hawk şatoya doğru yola çıktık . Gözlerim Ashley'i aramıyor değildi ama tabii ki de onun da kendi sorunları vardı . Umarım doğru yolu bulabilirdi . 

Ashleyden 

Bill ile konuşmamızdan sonra her şeyi oturup sorgulamam gerektiğini anlamıştım . Akademiden kovulduğumda dünyaya sürgün edilmiştik birlikte ve annem ise baya bir uzakta idi . Benim kovulma haberimi almamıştı ve beni akademide sanıyordu . Ona göre bu yıl son yılım olmalıydı ama ben bayağı bir okulu ekmiştim . Nasıl söylerdim bilmiyorum . Anne kızın çok kötü biri nasıl diyebilirdim . Ve annem bir peri ve iyiler tarafında iken . Şu an aslında pek perilik yapmıyor çünkü kardeşlerime bakmalı . İki ikiz kardeşim var biri sarışın biri kızıl . Kızıl saçlı kardeşimin adı Luisa yani kız . Sarı saçlı erkek olanda Ben idi . Şu an 2 yaşındalar ve annemin dediğine göre ikisi de sayemde insan olacakmış çünkü annemin tüm sihir genini ben devraldım . Doğarken bile kötüymüşüm . Bu yaşanılanlara gülerken annemin yıllar önce bana verdiği sihirli taşı çıkardım . Daha çok ayna görevi görüyordu . Onu hayal edince benle iletişime geçebiliyordu . Onla konuşmaya şu an çok ihtiyacım vardı . Birden bir ağlama sesi duyuldu ahh Luisa ağlıyordu kıyamam ben onaa . Annemin arkadan sesi geldi ' ne oldu güzelim sorun ne bak bunlarla ilgilenmem lazım ayrıca sen o saçlarını ne zamandır boyuyorsun öyle o ne pembiş pembiş senin sarı saçların gayet güzeldi . ' dedi . Ben de ' merak etme anne yakında değişir renkleri sana söylemem gerekenler var . ' dedim . Annem de ' bebekleri doyurmam ve uyutmam gerek benim de ' dedi . İşinin yoğun olduğunun farkındaydım ama bu konuşmayı yapmalıydım . ' İçi iyilikle dolu biri nasıl kötü yola düşer ' dedim . Her şeyi elinden bırakıp birden sustu . Sonra da ' çevresi ve yaşadıkları ' dedi . Baş düşmanının kast ettiğini anlamıştım . Sonra annem ' bak gerçekten işlerim var ve senin ne demek istediğini anladım . Sen kendi yolundan sapma değişmene izin verme seni sevenlerle ol ve yanlarındayken iyi hissedeceğin arkadaşlarını seç . İçinde ne varsa sen osun kendini asla değiştirme ve güle güle yıl sonu geliriz artık seni görmeye ' diyerek kapadı . 

Ah gerçekten de işleri vardı . Hemen elimdekini cebime koydum . Geçmişte yanlış bir anlaşılma olmuştu bunu düzeltecektim . Elimden geleni yapacaktım anneme ihanet edemezdim . Onun yasalarını çiğneyemezdim ve en önemlisi olmadığım biri gibi görünemezdim ... 

---------------------------------------------takipte kall :)--------------------------------------------------------

Bölüm bu kadardı <3

Bölümü nasıl buldunuz Pekiiii ?

Yeni bölüm çok yakında ...

Regal Academy 3 - HaSe SnowwhiteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin