...
Hawk'ın Anlatımı İle..
Olamaz Kim nasıl Rose evleniyor mu bu yaşta . Hawk yaşında ne varmış şurada 3 aycık kalmışş neeeeeee 3 ay sonra Rosenin doğum günü . Ahh ölüyorum . Az daha gerçekten düşecektim . Birinin omzuma dokunması ile kendime geldim . Hemen ona döndüm . Travisti bu . ' Kız evleniyor 2 dedim . Travis ise ' kim ' diye sordu . Bende ' yok mu şu şu işte aahh Rose ' dedim . Travis gülerken bende ' ne oldu ya ' dedim . O da ' LingLing bana söylemişti senin yanlış anlayacağını ' diyerek tekrar güldü . ' Neyi yanlış anlamışım ben ' dedim . O ise ' Rose ne evleniyor ne de Rose'nin sevgili var Hawk . Prenses sonuçta evlenecek biriyle ama acele et de o kişi sen ol ' diyerek bir gaz verdi bana . Kimmiş hem Hawk Pamuk Prensi reddedecek kişi . ' haklısın hem beni kimse reddedemez yakışıklıyım prensim vede pamuk prensesin torunuyum . ' dedi . Traviste ' Afferin öyle . ' dedi . Sonra Astoria yanımıza geldi ve ' duydunuz mu yeni ödev müzikalmiş her gruptan 3 kişi solo olarak bir müzik aleti ile kendi bestelediği bir şarkıyı söylemeliymiş ve ne kadar iyi güzel o kadar yüksek nott ' dedi . Bende ' ah şu notlar ' dedim . Daha sonra grubun yanına geri döndük şimdi kimin sahneye çıkması gerektiğini seçmeliydik o sırada Ashley somurta somurta geldi . Rose'nin önünde durdu ve ' neden senin grubundayım ve neden Bill ile farklı takımlardayız Sindirella ' dedi . Ben şaşkınca ona bakarken ' seni kurtardım ama karşılık bu of bir de müzikal imiş ' dedi . Rosede' ben mi seni kendi takımıma aldım ' dedi . Sonrada ' ben mi seni sevgilinden ayırdım ' dedi . O da ' tamam bırak bunları ' diyerek ayakta durmaya devam etti . Bende ' neyse ne ' diyerek gruba döndüm . Astoria ' bir kere Rose çıkıyor ' dedi . Rose ' neden neden ben hem ben enstriman of söyleyemiyorum bile çalmayı nerden biliyim . ' dedi . Ben o yanlış telaffuza gülerken bana baktı ve ' sen söyle şu enstrümantı ' dedi . Tekrar güldüm . O ise ' söyle söyle ' dedi. Bende ' enstrüman ' dedim . Astoriada ' her neyse Rose öğren bir şeyler bir de Hawk çıksın ' dedi . Ben ise ' tabikide alırım gitarımı söylerim şarkımı bir tek ben söylesem bile alırız A+ yı . ' Şuan içinden Rose'nin gıcık dediğine emindim hatta egosu tavan yapmış hödük . Ona gülünce bana ne var dercesine baktı . Ayh ben ona güldüm dimi . Yok bir eşy dercesine kafa salladım . Astoria ise ' LingLing sen ne çalabilirsin ' dedi . LingLing ise 2 pianoda müthişim ' dedi . ' Harika işte iş bu kadar olmadı Rose yerine enstrüman çalan biri varsa o çıkar ' dedi . Ashley o sırada ' bir de aptal gibi dinledim ya ' diyerek gitmeye başladı . Rosede arkasından koşturdu ne oluyordu . Bizde ekipçe arkalarından gidip dinledik .
Rose : Ashley Ashley dur huu duydun mu beklesene .
Ashley : Ne var Rose .
Rose : A şey diyecektim ki
Ashley : Deme bir şey senin ve arkadaşlarından uzak durmak istiyorum ailelerinizin hatalarını sizin üzerinizde görmezden gelmeye çalışıyorum ama olmuyor .
Rose : Ne hatası .
Ashley : Defol git başımdan aptal mısın
Rose : Değilim söyle bana geçmiştekiyi .
Ashley : Rose git başımdan .
Rose: Hadi .
Ashley : Ne var neeeeeeeee
Etrafında kıvılcımlar oluşmaya başladı . Tam gidecekken Astoria tuttu .
Rose : Sakin ol Ashley .
Ashley : Kontrolümü kaybedersem suçlu sen olursun RoseRose : Yani kendini tutuyorsun .
Ashley : Tekrar atılmayacağım .
Kendi içinde savaş verdiği belliydi .
Rose : Bir perinin kızısın bunu biliyorum .
Ashley : Umurumda değil .
Rose : Periler iyidir .
Ashley : Bilinmedik bir nedenden dolayı atıldıktan sonra insan iyi kalamıyor .
Diyerek Rose'u itti ve uzaklaştı .
Ben de Rose'a koşup onu yerden kaldırdım . Şaşkınca bana baktı ve yardımıma izin verdi . ' hepiniz mi buradasınız dinlediniz mi ' diye sordu . Olumluca kafa sallarken ' o iyi çok iyi bir kız ve kötü olduğunu düşünüyor . Bu işte bir şey var ' dedi . Ben ise ' her neyse iyi misin? ' dedim . O da ' iyiyim Hawk iyiyim sağol ' dedi ve uzaklaştı evet onu umursamadığım için şimdi bana tripliydi . Arkasından kimsenin gitmemesini söyleyerek kendim gittim . Rose ' ne geliyorsun arkamdan arkamdan ' diye sordu yürümeye devam ederken . Ben de ' tamam inanıyorum Ashley zamanında iyi biriymiş ama şuan görüyorsun ki kötülerde ' dedim . ' Değişebilir şans vermiyorsunuz ' diyerek bir anda bana döndü tabi ben yürümeye devam ettiğimden çok sertçe çakışmıştık . Sonra bana baktı ve ' unut gitsin ne söylersem söyleyeyim ön yargılar hep olacak ' dedi . Sonra da akademinin kapısından tarafa yürüdü . İyi marifetti Hawk . Hızla peşinden gittim . ' gelmesene ya ' diyerek bağırdı bana . Sonra bende ona ' sebep evlerimiz aynı yerde ha senin arabaya binmişim ha ejderha ile gitmişim ' dedim . Rose ise ' sinir bozucu şey seni . Ne oldu üzüldün mü beni üzdün diye ' dedi . Ben de ' özür dilerim ' dedim . Rose da ' evet ufak kuru bir özür ' diyerek yoluna devam etti . ' Benimle kavga etmeyeceksin değil mi Rose ' dedim . O ise ' evet etmeyeceğim tabii gitmeme izin verirsen ' dedi . Ben de onu tuttum ve ' benden bunu yapmamı isteme ama başka ne istersen isteyebilirsin onları yaparım ' dedim . Hafif duygulu ve şakacı bir tavırla . Sonra da Rose'un bir şey demesine engel olarak ' yarın bu olayın peşine düşüyoruz bakalım kim suçlu kim masum . ' dedim . Rose hafifçe güldü sonrada ' şimdi gidebilir miyim ' dedi . Ben de ' ee şey hayır bir şey daha var ' dedim . Ne dercesine sorunca ' özrümü kabul ettin mi sadece senin iyiliğini düşündüğümden söyledim onları ' dedim . O ise gülerek sarıldı ve ' özrün kabul edildi maviş ' dedi . Maviş ? Bir kız hatta bir Prensess bana MAVİŞŞ dedi ovv . Ölüyordum ki Rose sarılmayı bırakıp bana baktı . Ben de şaşkınlığımı bir kenara bırakıp tekrar sarıldım . Sonra o direkt arabasına doğru gitti . Bana da onu arkasından izlemek kaldı .
( Rose sarılırken Hawk'ın hali )
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bölüm nasıldı umarım beğenmişsinizdir. Yeni bölüm anca 22 de Ya da yarın gelir:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Regal Academy 3 - HaSe Snowwhite
FanfictionArkadaşlıktan doğan bir sevgiydi onlarınki . Kurtarıcılıktan maceraya yan yana omuz omuza peki birden bu takım bozulursa . İŞTE REGAL AKADEMİ'NİN 3. SEZONU (KENDİ KURGUMDUR ARKADAŞIM İLE YAPTIĞIM . ) Hawk , Astoria , Ling Ling , Shawn , Joy , Trav...