Ashleyde tüm gücünü damlasına kadar kraliçeyi yenmek için harcamıştı . O sırada Rose de yerden kalkmıştı Kraliçe zaten onla ilgilenmiyordu fakat Rose'nin ayaklandığını görünce son anda aklına gelen fikir ile Roseyide yanında götürmeye karar verdi . Bir anda kendi gücünü bıraktı ve Ashley ve aile eşyalarının gücü hem Roseye hemde Kraliçeye isabet etmiş oldu . Böylelikle kraliçe ölmüş ama intikamını alarak Roseyide yanında götürmüştü . Yoksa götürmedi mi ?
Küçük bir sihir patlaması oluştu yani . Bu patlama sonucu Kraliçe bir daha geri dönememek kaydıyla yok olmuş onun yaptığı dondurma büyüsü yok olmuş ve öğretmenler serbest kalmıştı . Rose'nin arkadaşlarıda sarkıtlardan kurtulmuş ve serbest kalmışlardı . Vicky ve Bill bayılmış Ashleyde yerde uzanıyordu .
Herkes sevinçle eğlenirken Hawk Rose'yi fark etmiş ve hemen yanına koşmuştu . Pamuk Prenses askerleri çağırmış Vicky ve Bill'i hatta etrafı gözleyen Kirayı yakalatmıştı . Sindirellada hemen torununun yanına koştu . Onun baygın yatığını görünce hemen paniğe kapıldı . Onun bu korkusunu gören arkadaşlar ise Rose'nin yanına koştular hemen . Ashleyde kendini az da olsun toplamayı başarmış ve ayaklanmıştı . Yavaş yavaş diğerlerinin yanına gidiyordu . Roseye bir şey olduğunu anlamıştı . Anlamak zor değildi zaten .
Müdire Sindrella : Güzelim uyan hadi aç gözlerini Rosee
Astoria : Rose iyi misin uyann .
LingLing : Rose kendine gel .
Joy : Ama ama ne olduu .
Travis : Yaptığımız sihir onuda etkiledi .
Shawn : Bile bile onuda yanında götürmüşüz gibi .
Astoria : Kapayın çenenizi . Bir yolu vardır . Vardır değil mi ? (Sindrellaya bakarken )
Sindrella üzgünce : Revire götürelim onu . (Ayağa kalkarken )
Hemen onunla birlikte diğerleride ayağa kalktı . Hawk hemen Rose'yi kucakladı . Önden önden koşarak revirin yolunu tuttu . Bir yandanda Rose'yi kontrol ediyordu ' iyi misin Rose , Rose aç gözlerini lütfen . ' diyerek Roseden bir tepki almayı bekliyordu defalarca ama Rose bir tepki dahi vermiyordu . Öylece gözleri kapalı Hawk'ın kollarında baygınca duruyordu . Revire yaklaşırlarken ' şimdi gidemezsin hayır . Daha söylememe bile izin vermeden . ' diye sayıklıyordu Hawk .
Revirin kapısı birden açıldı ve doktor onları karşıladı . Herkes hızla içeri girdi .Roseyide yatağa bıraktılar . Doktor yavaş yavaş muayenesini yaparken herkesin içi içini kemiriyordu . En sonunda doktor konuştu . ' Çok sert bir darbe almış . Sağ çıkarsa mucize olur ki eğer kurtulsa bile her şey onun için eskisi gibi aynı olamayacak ' Herkes dediklerine şaşırırken Müdire Sindrella ' nasıl olamaz ne olmuş ona iyi değil mi ' diye sordu . Doktorda kısaca açıkladı . ' Başında büyük çaplı hasar oluşma ihtimali var . Bu da hafıza kaybı demektir ve sadece hafıza kaybı ile de bitmez . Daha kötü sonuçlar da doğurmuş olabilir ' diyerek . Astoria ' ne gibi ' diye sorunca da ' iç kanama unutkanlık belkide ' diyerek sustu . Hawk ' belkide ne ... ' diyince doktor bir şey demeden ' hepiniz burada çok fazlalıksınız lütfen dışarı ' dedi . Bu yüzdende kimisi çıkmak zorunda kaldı . Odada sadece büyükler yani müdire Sindrella ve Pr Pamuk Prenses kalmıştı . Doktorda konuştu ' benim yapabileceğim bir şey yok . Büyük bir hasar . Sadece bekleyebiliriz ' dedi . O sırada Astoria içeri daldı ' Benim gücümü kullanalım . Belki iyileştiririm onu ' diyerek . Doktor ise ' pek işe yarayacağını düşünmüyorum çünkü onu bayıltan güç senin iyileştirme gücünün yedi katı falan büyüklüğünde . Ama belki bir kaç sihir ile gücünü arttırabiliriz . Büyük bir güce küçük bir sihir . ' dedi . Astoriada ' peki ya bunun için ne yapmamız gerekiyor ' diye sordu .. Doktorda dışarı çıkmak için kapıya yöneldi . Kapıyı açtı ve herkese ' eve götürün dinlensin bu arada o iksiri hazırlamak için uğraşacağım eğer bir işe yaramaz ise çözüm sadece beklemek ile gelişecektir . '' diyerek uzaklaşmaya çalıştı . Sindrella ise ' hemen o iksiri bulup yapın . Acele edin ' dedi .
Ama çoktan doktor yanlarından kaçmıştı . Arkadaşları direk içeri girdi . Astoria ben yinede deniyeceğim ' diyerek asasını çıkardı . Gücünü denedi ama bir sonucu olmadı . Astoria Rose'nin alnına dokunup vücut sıcaklığına baktı . ' Bir sıcak bir soğuk nasıl bir şey bu ' dedi . O sırada ' bir sıcak bir soğuk dengelersiniz çarçabuk ' diye bir ses geldi arkalarından . Hepsi dönüp bakınca minik bir peri gördüler .Anındada yok olmuştu . Joy da ' baygın haliylede bize yardım ediyor ne kadarda iyi kalpli ' dedi . Astoria onun bu sözüne sinirle bakarak karşılık verdi . Zaten Joy bir dahada ağzını açamadı . Sonrada ' bilmece bilmece bilmece offf sıkıldım şu bilmecelerden . Okul başlar bilmece okul biter bilmece biri ölür bilmece biri kaybolur bilmece ... ' diyerek 2 saat konuştu .
Lingling : Biz bu eşyaları birleştirip yay yaptık .
Astoria : Eee
LingLing : İçinde tüm sihirler mevcut .
Travis : Eeee
LingLing : Soğuk
Hawk : Yani
LingLing : Soğuk sensin işte .
Astoria : Aaa
LingLing : Yaaaa
Astoria : O zaman .
Ashley : O zaman bende sıcağım .
Astoria : Hmmm . Sıcak ve soğuk dengelenecek çarçabuk .
Ashley : Ah şu bilmeceler .
Astoria : Buldum .
LingLing : Ne buldun .
Astoria : Bence bu ikisi güçlerini birleştirip denesin . (Ashley ve Hawk'ı göstererek )
Bunu denediler ama yine bir işe yaramadı . Sadece normal bir insan gibi bir sıcaklığa sahipti .
Astoria : Off off ama doğruydu . Acaba iksirle birlikte mi yapacağız ya da benim sihrim ile hadi deneyelim tekrar .
Hawk : Hiç bir şey olmadı .
Astoria : Evet olmadı nerede hata yapıyoruz .
Ashley : Onu anında iyileştirmeye çalışarak
Astoria : Nasıl
Ashley : Bence olaya çözüm odaklı baktık ama aslında yavaşça ilerleme kaydetmemiz gerekirdi . Bir sıcak bir soğuk diyor Rosede bir sıcak oluyor bir soğuk . Yani sıcak olursa soğuk müdahale soğuk olursa sıcak müdahale yaparız . Vücut ısısı dengede kalmış olur . Bu da bize sadece zaman kazandırmış olur ama en azından kraliçe gibi bir sonu olmamış olur .
Astoria : Yani diyorsun ki her gün siz ikiniz Rose'nin yanında duracak ve sihir uygulayacaksınız . İşe yaramaz .
Ashley : Evet bir işe yaramaz ölmesinden daha kötü hatta . (İroni)
Astoria : Ahh pekii tamam haklısın .
Travis : Eee siz niye böyle konuşuyorsunuz ben pek dediklerinizi anlamadım .
LingLing : Anlasan şaşırdım ama neyse dur bir daha ben sana anlatayım .
LingLing : Rose ölmeyecek ama uyanmayacakta . Şimdi anladın mı
Travis : Evet anladım aynı uyuyan güzel .
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sizce ne olacak .
Yb için çok çok çokk büyük bir oy topluluğu istiyoruz .
Eğer meraklı iseniz zaten atarsınız ve yb gelir :D
Sizce ne olacak .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Regal Academy 3 - HaSe Snowwhite
FanfictionArkadaşlıktan doğan bir sevgiydi onlarınki . Kurtarıcılıktan maceraya yan yana omuz omuza peki birden bu takım bozulursa . İŞTE REGAL AKADEMİ'NİN 3. SEZONU (KENDİ KURGUMDUR ARKADAŞIM İLE YAPTIĞIM . ) Hawk , Astoria , Ling Ling , Shawn , Joy , Trav...