06 : Rose'a Surprise Sınav

357 14 2
                                    

Hâkim Bakış Açısı Olayları bir de yazardan dinleyin .

Rose'un çarptığı kişi çok önemli olacak bir şeyin habercisiydi adı ise Bill Staffler idi kendi ise zehir gibi bir çocuktu Bu yüzden gücüde insanları zehirleyebilme idi .

Kendisi arkadaşı ile Regal akademi'de okuyordu ama bilinmeyen nedenden ötürü kovuldular ve güçleri alındı kızın adı ise Ashley Fire idi onun gücü de Hawkın tam aksine Ateş idi ateş ile istediğini yapabilirdi Tabii gücü alınmış olmasaydı intikam için Regal akademi'ye giriş kolluyorlardı Eğer Regal akademi'ye girebilirlerse güçlerine kavuşabileceklerdi Vickyi tanıyorlardı Vicky onlara yardım edecekti Bu asalar konusunda . Bill o anahtarı görünce İntikam vaktinin geldiğini anladı zaten kız da saf bir şeye benziyordu arkasından geçide girseler ruhu duymazdı Bill Roseye çarpışın ardından Ashley'in yanına gitti planı da yapmışlardı Rose geçitten geçer geçmez arkasından onlarda geçecekti ve bom Regal Akademideydiler . Bir gün Rosenin geç kaldığı gün anında geçitten geçmişti hiç kontrol dahi etmeden  zaten asası da pek asa görevinde değildi Hawk onu geçidin tam yanında bekliyordu Rose'un sözleri söylemeden geçide gireceğini de biliyordu Rose düşerken yanına gitti İkisi de birbirleri ile meşgulken Bill ve Ashleyi kimse farketmedi Bill ve Ashley ormana çakıldılar en azından iyilerdi Tek sorun bu Ormandan çıkıp Regal akademi'ye ulaşmak biraz zaman alacaktı . En sonunda Akademiye ulaşmak için yola çıktılar Regal akademi'de ise her şeyden habersiz bir şekilde eğitim veriliyordu Ders arasında artı alan öğrencilere asalar verilecekti Tabii bu sürprizden Rose men edilmişti tarağı düşürdüğü için o tarağı ise ormanda gezinen Ashley ve Bill buldu Bill tarağı Ashleyin saçına taktı sonra görünen ormanın çıkışına doğru yürüdüler acaba Regal akademiyi neler bekliyordu Rose ne kaçırmıştı asası olmadan Regal akademi'de bir gün sağ kalabilecek miydi Bir de kendi sakarlıkları varken .

Rose'nin Anlatımı ile

Dersten sonra dışarı çıktık ve konuştuk Joy ' Siz niye geç kaldınız' diye sordu Hawk ile Birbirimize bakıp aynı anda konuştuk 'uyuyakalmışım ' Joy Hawk'a bakıp ' ama seni gördüm boş boş geziniyordun dışarılarda ' dedi . Herkes Hawk'a dönmüşken dikkatimizi bir şey çekti Profesör bayan Pamuk Prensesdi bu ' evet çocuklar hepiniz buradasınız madem ben de o zaman bir açıklama yapacağım ' dedi . Sonrada 'sürpriz yepyeni asalar ' dedi. Herkes şaşkınca bakarken tekrar konuştu ' grupta kalan öğrenciler sınavdan geçecek ve grup arkadaşları ile eşit mi kontrol edilecek sınavı geçemeyenler daha düşük bir gruba geçecek şu kişiler... sınavda bulunacak bu kişilere başarılar dilerim ' dedi sonra da ' Ha unutmadan söyleyeyim Rose Sindirella Sen de bunlardan birisin asa için yarışacaksın ama sen ' dedi . Evet evet evet işte bu bir şans daha verdiler bu şansı çok iyi kullanmak zorundayım . Mutluluktan havalara uçacakken arkadaşlarım başıma geldi ve Travis ' Başaracaksın Rose ' Joy 'Evet ' LingLing ' Bizzat ben öğretmen olacağım ' dediler . Hawk ise 'herkese hepsine katılıyorum Ayrıca kimmiş sana asanı vermeyecek hem sen ilk gelişe göre Travisten daha iyi bir iş çıkarmıştın ' dedi . Sonra herkes Travesli olan kısma güldü Ben de dahil sınav bugün yapılacakmış ve ne zaman çalışacağımı ve ne çıkacağını bilmiyorum Astorya ' gel Seni Akıl küpü yapmadan bırakmayacağız ' dedi ve kütüphaneye gittik önüme İki düzine kitap koyduktan Sonra işte bunlardan sorulabilir dedi yok artık sınava gireceğim ve ben bu  kitapları  okuyacağım . 

Ben bunları hayatta bir saatte okuyamam sonra LingLing   'Tabii ki de okumayacaksın Biz seni çalıştıracağız ' dedi  . Astoria okumaya başladı . LingLing ise olası sınavları söyledi ejderha uçurma Kılıç denge ok atma Cam ayakkabı koşusu parkur Belki de sihir kontrol gibi . kütüphaneden çıkıp Arenaya gittik LingLing aile yayını önüme tuttu nasıl tutulacağını da gösterdi oku yayda olması gereken yerine koydu sonra Elim ile gerdi arkama geçerek hedefe  baktı elimle sağa ve sola ayarladı sonra ellerini çekip bırak dedi Tabii ben Nişancı olamadığımdan elim bir sağa bir sola kaydı 12'den vuramadım Ama onun altındaki mavi yerden vurdum LingLing  Çok iyiydi şimdi bensiz yap ' dedi . LingLinge  İhtiyaç duymadan oku zar zor yaya taktım sonra geriye gerdim bildiğim tek bir şey varsa oda yayı iyice  germem gerektiğiydi hedefi de ayarladıktan sonra atışı yaptım . En azından tahtayı vurabilmiştim  siyah noktadan olsa bile Astoria 'İşte bu kadar ' dedi . Sonra da denge için bir şeyin üzerine çıkardılar beni oynayan bir şeyin . Ayrıca yetmezmiş gibi kollarıma su dolu kovaları takıp kafama da 3 tane kitap koydular bu kadar gereklimiydi dedim Astoria ise ' Konuşma yoksa Dengen Bozulur . ' diyerek beni susturdu . Tam her şey iyi gidiyor dengem yerinde derken bir anda dengem bozuluverdi ve dengede durmaya çalışırken çoktan yere kapaklandım . Üzerim ıslanmış kitaplarda kafama gelmişti bu hiç olmadı diyerek yere uzandım . Astoria ' ovv iyi misin ' dedi . Astoria ve  Hawkın kollarından tutarak kalktım ben de ' Hawk senin bizden gizlediğin bir ikizin  mi vardı ? ' diye sordum . O da ' benim gibi birinden nasıl 2 tane olabilir ' dedi . Ling Ling ise ' o zaman sihirli kurutma ' diyerek Rüzgar sihrini  Ben de kullanıp üstümü anında kuruttu .

 Ben de ,teşekkürler, diyip gülümsedim. Lingling , rica ederim , dedi . Sonra sınav için çalışmaya devam ettik . Hep birlikte beni ejderhaların yanına götürdüler . Lingling ,evet sırada ejderhaları kontrol etmeyi öğrenmen gerekiyor, dedi . Ben de , bunu biliyorum ben ,dedim heyecanlı bir şekilde. Astorya , evet ama sadece uçurmakla bitmiyor ihtiyacın olduğunda ejderhanı  çağırmayı ve hangi yöne uçması gerektiğini de bilmelisin , dedi . Ama ben onlara kulak asmayıp her zamanki gibi ejderhama çoktan binmiştim . Astorya ,  ah kime anlatıyorum ki ,diyip  iç çekti. (Sonra herkes  ejderhasına biner.) ben ise ejderhayla uçarken ejderhamı kontrol etmeyi  bildiğimi onlara kanıtlamak için  seslendim . Bana bakııın (ahahaha) ne güzel sürüyorum değil mi ama , dedim . Bu çok eğlenceli , diyerek ejderhamı deli gibi sürüyordum . Sonra  dengemi kaybedip kontrolden çıktım . Eğlencem kısa sürdü . Hawk bana , rose dikkat et, diye bağırdı. Önüme baktım ve travisle  çarpıştık. Ve sonra ne olsa beğenirsiniz . İkimizde yere düştük ,ejderhalar havada kaldı. Joy geldi yanımıza ejderhasıyla birlikte. Ve bizee iyi olup olmadğımızı sordu . Ben de ,iyiyim merak etmeyin dedim ve kocaman gülümsedim . Lingling geldi ve travisi kaldırdı  ve merakla sordu , iyisin değil mi , dedi . Travis de ,ah evet iyiyim rose şunu öğrense daha da iyi olacağım , dedi ve kafasını kaşıdı Lingling de güldü . Astorya , herkes iyiyse devam edelim, dedi .Sonra anladım ve  , haklıymışsınız ejderhamı kontrol etmeyi öğrenmem gerekiyor , dedim . Joy  da, o zaman ne duruyoruz, diyip tuttu kolumdan ve ejderhaların yanına koştuk . Diğerleri de arkamızdan seslendi , hey yavaş olun biraz...

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bu bölümde bu kadardı hatalarımızı mazur görün lütfen

bu bölümü arkadaşım ile yazdık kimi satırlar bana ait kimiside ona .

Regal Academy 3 - HaSe SnowwhiteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin