Bölüm 47 : Yeni Aşklara

307 8 3
                                    

Hatırlamıştım ve bu yüzden kıpkırmızı kesilmiştim . ' Hawk ' diyip sustum . Sonra o bana şaşkın şaşkın bakmaya başlayınca ' hatırladım ' dedim sakince . Hawk benim gibi sakin değildi ama . Birden ortalığı inletebilecek bir şekilde ' NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE . NASILLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL NE ZAMANNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN NE HATIRLADINNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN ROSE SÖYLESENEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE . ' Diye bağırdı bende ' SUSARSAN SÖYLEYECEĞİMMMMMMMMMM . ' Diyerek karşılık verdim ve sırıttım . Birden sustu ve ben de ' doğum günümü hatırladım ' diyerek başımı hızla eğdim .  Bu arada doğruymuş Hawk bana aşıkmış ve o beni ... 

Öpmüş demeye kalmadan aynı şekilde az önce de öpülmüştüm . Benim başımı eğmemi fırsat bilmiş yaklaşmış ve sonra da öpmüştü . Ne yani hatırlamamı mı beklemişti yaniii . Bir anda onu ittim ve bu halime bende şaşırmıştım . O ise şaşkınca bakmıştı . Ben de ' dinlenmem lazım lütfen daha fazla şey hatırlayabilirim belki . ' dedim . 

Umarım onu itmeme kırılmamıştır çünkü olanları hazmedene kadar hiç bir şey yapmamalıydım . Hawk anlayarak gitmişti ve ben de odada yalnız başıma kalmıştım . Sanki bu elma kolye bir şeyler yapmıştı bana . Belki de hatırlamamı sağlamıştı ama bu kolye tam ikimizin de güldüğü an parlamıştı . Sanki ...

Bunu anlatabileceğimi sanmıyorum . 

Her şeyi daha iyi anlayabilmek için dinlenmeye karar verdim ve uykuya daldım . 

Uyandığımda gece vaktiydi çünkü hava karanlık  gibiydi . Ben ise dipdiri ve capcanlıydım . Hemen yatağımdan  kalktım ve üzerime bir şey geçirerek aşağı indim . Ortada kimsecikler yok gibiydi hmmmm acaba vaktimi ne ile geçirsem . Kolye ile oynarken aklıma doğum günüm geldi . Acaba pasta kalmış mıdır ? Ufak bir fare operasyonundan hiç zarar gelmez aslında . Yavaş adımlarla mutfağa gittim ve dolabı açtım . İşte pastam oradaydı . Ne de nefis gözüküyordu . Hızla 3 dilim alarak masaya oturdum evet doğru duydunuz 3 dilim  2 dilim yetmiyor çünkü .  

Yerken bir anda içeri uykulu  annem giriverdi . Beni görür görmezde çığlık atmıştı . Bende ondan korkarak yutkununca pastalar bir bir boğazıma takılmıştı . Öksürmeye başlarken annem  ' iyi misin ne yapıyorsun gecenin bir yarısı burada böyle ' diyordu . Ben de ' ahh pasta yiyordum anne bu baya lezzetli ' dedim . O da ' neyse iyi oldu . Yarın okula gitmeyeceksin erken kalkmaya da gerek yok . Yarın seni akşam dünyaya götüreceğim . Bir daha buraya dönmeyeceğiz Regal Akademi burada bitti ' dedi . Ben ' nee ' diyerek bağırdım . Sonrada ' bu yüzden değil miii bu yüzden hafızamı yitirdim . Beni buradan ayıramazsın . Beni zaten 14 yıldır ayırmışsın bari bırak o 14 yılın yokluğu böyle tamamlansın . ' dedim . O da üzülerek ' Ama Rose burası senin için çok tehlikeli ' dedi .   Ben de ' o zaman tehlikelerin üstesinden beraber geliriz ' dedim . Bana sıkıca sarıldı ve ' bunu düşüneceğim tatlım ' dedi . 

-----------

Sabah olmuş ve mutsuzdum her zamanki gibi . Dün o haberi almasam mutlu olabilirdim . Umarım annem kararını değiştirmiştir ve umarım burada kalırdım . 

Kapı çaldı ve annem geldi . Ben tam da onu bekliyordum . Hemen yatağımdan doğruldum ve ' ne düşündün anne kalıyor muyuz ' dedim . O da olumsuzca ' Biliyorum burayı çok seviyorsun ama burası senin için hala tehlikeli ' dedim . Bende mutsuzca ' ama amaaa hayırr şimdi olmazz hemen olmaz veda etmeden olmaz 1 dönem beklesekk lütfen okulu şimdi bırakamam ' diye yalvardım . Annem de ' her şey senin iyiliğin için Rose ' dedi . Ben de onu itip ' hep öyle diyorsunuz ama asla her şey benim iyiliğim için olmuyor anne. ' diyerek merdivenlere gittim . Merdivenlerin başında iken başım dönmüştü ve yanlışlıkla boşluğa basmıştım . Tam düşecekken zar zor korkuluklara tutundum . O sırada annem hızla yanıma gelip beni merdivenlerin oradan uzaklaştırmıştı . ' İyi misin Rose cevap ver bir şey oldu mu ' diye sıralayıp durmuştu . Bende korku ile ' i-iyim bir şeyim yok ' dedim . 

Bana sımsıkı sarıldı ve ' Bir daha sakın kızma bize ' dedi . Ben de ' sakın bir daha buradan beni ayırmaya kalkmayın ' dedim . Annem ise ' ama ' diyerek durdu . Ben de hemen ' aması yok anne . Sen beni dünyaya götürsen de anahtarımı alsan da ben bir yolunu bulup buraya gelirim . ' dedim . Annem de ' Rose biliyorsun az daha seni kaybedecektik ' dedi . Ben de ' EVET biliyorum ama kaybetmedin ayrıca artık burada düşman yok değil mii ? Bitti her şey gitmedi mi tüm kötüler yendik hepsini sonunda . Hem sen de gel burada kal babamda kalır ' dedim . O da zoraki gülümseyerek ' o buraya gelemez ' dedi . Nedenini sorunca cevabı şu oldu . ' Baban bir dünyalı ve çalışmaya ihtiyacı var . Burada boş boş vakit geçirmeyi sevmiyor ve zaten haklı da'  Sonra da devam etti . ' Ayrıca burada tek de kalamazsın seni çok merak ederiz ' dedi . Daha sonra da kararının  verdi . ' Sanırım burada okumaya devam edeceksin ama şatoda yaşamayacaksın ' 

Ne gerçekten mii inanamıyorum kabul ettiiii .Ama nerede yaşayacaktım kii?

Ona tekrar sarıldım ve teşekkür ettim . Daha sonra da ' sanırım buna alışabilirim ' dedim . Hızla onu öperek odama koştum . Bekle Regal Akademi Rose Sindrella geliyorrrr . 

Hızla üstümü giyinip dışarı fırladım . Okula ne ile gidecektim ki ben . Tam o sırada bir araba durdu ve ' Prensesimiz buyurun aracınız hazır ' dedi biri . Ben daha bir şey diyemeden kapı açılmıştı ve binmem gerekiyordu . Aaa hatırladım bu bizim sarayın aracı idi ve bizi doğrudan Regal Akademiye götürecekti . 

Hızla bindim ve doğruca Regal Akademiye gittik . En sonunda varmıştık ve ben hızla kapıyı açıp inmiştim . Tabi o sırada kapımı açmaya gelen adam ben kapıyı açınca kafasını vurmuş ve yere düşmüştü . O tarafa bakarak el salladım ve 'aoww özür dilerim ' diyerek kocaman gülümsedim . 

Tam önüme dönüyordum ki birden çok sert bir şekilde bir şeye çarptım .    Tam kafamı kaldırdığımda ise masmavi gözlerle karşılaştım . Gözlerinden tanımıştım . Zaten tanımamak elde değildi . Birden yanımıza Astoria geldi ve ' ne de güzel bakışmalar onlar öylee ' dedi . Bir anda hala ona baktığımı ve onunda bana baktığını anlayıp gözlerimi ondan çekip kendimi topladım . Sonra da ' merhaba Astoria ' dedim . Astoria da ' duyduğuma göre siz ikiniz . ' diyerek sustu . Arkamdan Hawk sus işareti yapıyordu çünkü . Astoria daha sonra ' kabul etmedin mi yanii ' diye sordu . Ben de ' Ben 3. seneye ait hiçbir şey hatırlamıyorum sadece doğum günü ki onu da dün yeni yaşadım. ' dedim .

Astoria şaşırdı ve ne olduğunu sordu . Ben de ' streslendim ve bayıldım sonra bir kalkmışım hiç bir şey hatırlamıyorum ama olsun geçici imiş siz bana her şeyi tekrar hatırlatırsınız bu aradaa ben dünyaya gideceğim . ' dedim .

Astoria ve Hawk şaşkınca bana baka kaldı ben de ' okuldan ayrılmayacağım sadece eskisi gibi orada yaşayacağım aslında şu an hatırladıklarıma göre pek de farklı olmayacak 'dedim . İkisi de rahat bir nefes aldı ve Astoria ' bir an görüşemeyeceğiz diye çok korktum ' dedi . Sonra bende ikisini yanıma çekerek sarıldım . 

---------------------------------------------------takipte kalll<3<3----------------------------------------------

BEĞENDİYSENİZ YORUMLARA YAZIN !

Yeni bölümler için takipte kalmayı unutmayın sakın<3<3<3

Şimdilik hoşça kalın ...



Regal Academy 3 - HaSe SnowwhiteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin