Rose kendini iyi hisseder hissetmez kuleden ayrıldılar . Her zamanki gibi Hawk'ın ejderhasındaydı . Sonra okula vardıktan sonra geçide gittiler . Şimdi de eve Travis ile gidecekti . Artık Rose'u isteselerde yalnız bırakamazlardı . Rose ile Travis dünyaya gittiler ve Rose'un evine doğru yola koyuldular yolda ise biraz konuşacak vakit bulmuşlardı .
İkinci Yazardan
Travis de en az Rose kadar meraklıydı . Bunu Rose da anlamıştı bu yolda geçen konuşmaları sayesinde ... Zaten yorgunluktan bitkin düşmüş vaziyetteydi . Bir de Travis 'in soruları ... Ah her neyse ne konuştular merak ediyorum doğrusu .Rose: Travis teşekkür ederim benimle geldiğin için ( kocaman gülümser )
Travis : Ah sorun değil Rose . Sana neler oldu? Başından geçenleri anlatsana . Kraliçe seni nasıl buldu ? Nerede karşılaştınız ? Ayağın şuan daha iyi öyle değil mi ? ...(ve daha biir sürü soru )
Rose : Tamam Travis sakin ol hepsini anlatacağım.
...
Büyükannem ve annem benim dünyada daha güvenli olacağımı ve kraliçe'nin beni orada bulamayacağını düşünüp dünyaya geri döneceğimizi söylediler . Ben hiç istemiyordum ama büyükannem çok ısrar etti . Annemle beraber dünyaya döndük . 2-3 gün burada kalacaktım sonra pazartesi geri gidecektim akademiye . Ve bugünü değerlendirmek istedim ayakkabı indirimi vardı aaooo olamaz ben ayakkabı indirimini kaçırdım bu bir kabus olmalı . (dedi üzüntüyle )
Travis : ( eliyle alnına vurarak ) Rose tek derdimiz bu mu gerçekten ?
Rose : Ama süüüpperr ayakkabıl..
( Travis sözünü kesti . )
-Rose anlat artık şunu
Rose : Ah tamam . Hızlıca kahvaltımı yapıp koşarak evden çıktım . Sanırım fazla hızlı koşuyordum ki birine çarptım . Kiraya . Sonra Kar Kraliçesi geldi . Ve kolumdan tuttular . Kaçmaya çalıştım hatta kaçıyordum ama bana herkesin içinde sihir kullanıp beni dondurdu Kötü Kraliçe . Ve ardından şatoya getirdiler beni . Saçma sapan şeyler söylediler bana . Sonra..
Travis : Evet sonra..
Rose : Sonrasını hatırlamıyorum . Astoria'nın söylediğine göre sayıklayıp duruyormuşum. Siz beni kurtardınız .
Travis : Ah tabii ki Rose biz bir ekibiz !
Rose'un evine gelirler . Rose Travis'e hoşçakal dedikten sonra el sallar . Travis " Pazartesi görüşürüz Rose " diyip el sallar. ( Travis gider . )
Rose eve girdiğinde annesi ve babası ona bakar ve hızla koşarlar . Aynı anda "ah iyi misin Rose " "Nerelerdeydin " al işte başlamıştı soru yağmurları .Rose da onlara sarılıp "ben iyiyim merak etmeyin "der .
Rose'un Anlatımı İle
Annem ve babam çok endişelenmiş olmalılar . Benim iyi olmamı istiyorlar ama sanırım akademiye gidersem daha güvende olacaktım . Zaten normal şartlar altında biz akademi de kalacaktık . Hepsi o Kar Kraliçesi yüzünden . Benden ne istedi ki ? Bunları düşünmeye fırsat bırakmayan aileme her şeyi en baştan anlattım ve annem hemen kristal giren ayağıma baktı . Tabii ki de şuan ayağım iyiydi kristali çıkartmıştık en azından hepimiz öyle zannediyorduk:(
"ah , ben iyiyim anne gerçekten bu kadar korkmana gerek yok "dedim . Annemde "Ne olur ne olmaz akademiye gidip büyükannene de haber vermeliyiz." dedi . " Nasıl yani hemen mi " dedim umutlu bir şekilde . Annem ise " Şimdilik çok geç oldu yarın gideriz "dedi . Ben de "her neyse tamam benim çok uykum geldi ben yatıyorum . İyi geceler anne . İyi geceler baba diyip onlara öpücük verdim . Nedense ayağımı hissetmiyordum hem de kristal saplanan ayağımı ...
Ertesi gün uyandığımda her şey normaldi taa ki bacağımı oynatamadığımı fark edene kadar ...
"Anneeee!! Babaaa!!" o sırada annem ve babam odama koşarak girdiler . Annem " Ne oldu Rose " diye telaşla sordu . Ve sol bacağımın yarısının buzla kaplı olduğunu gördüler . (Ağlamaya başladım ) "Aman tanrım bu korkunç bir şeyy " Annem de çok korktu . Daha kahvaltı bile edemeden hemen regal akademiye gittik . Tabi giderken kimseye gözükmemeye çalıştım zor yürüyordum doğrusu . Aynı bir penguen gibiydi yürüyüşüm . Ama normalde de pek düzgün yürüyebildiğim söylenemez doğrusu . Her neyse bacağımı kapatmak için uzun ve harika bir çizme giymiştim ya da bot mu demeliyim : )
Regal akademiye giriş yaptık sonunda . En azından orada saklamam gerekmeyecekti bacağımı . Tam o sırada anne ve babamla acil şatoya giriyorken feci bir acı hissettim sonra bacağıma tekrar baktım ve kristalin sihrinin yayıldığını gördüm . "Ah, lanet kristal fecii canım yanıyor" . O sırada büyükkannemin odasına girip içeride olmadığını fark edince bahçeye bakmaya karar verdik . Vee evet bahçedeydi . Peki ya Pr. güzel, rapunzel ve bay kurbağa nerelerdeydi ? Her neyse büyükannem neden geldiğimizi sordu . Annem de oda da konuşmamızın daha iyi olacağını söyledi . O hızla içeri gittik ama ben tabii hala penguen gibi yürüyordum ve kristal gittikçe yayılıyordu . Daha fazla yayılmadan çıkarmalıydık şu kristali ama önce sihrini bozmak zorundaydık . Büyükannemin odasına geçtik . Büyükannem önce bana neden böyle yürüdüğümü sordu . (gayet sakin bir şekilde). Ben de olan biten her şeyi anlattım . Büyükannem de endişelendi . Ve sonra annem ve babam söze girdiler . "Bu sihri çözmenin bir yolu var mı ?" dedi annem . Babam da "Acele etmeliyiz kristalin etkisi gittikçe yayılıyor . " dedi . Büyükannem tam düşünürken içeri Pr. güzel girdi ve bana " Sen iyi misin Rose?" dedi . Ama ama ama nasıl ?Nereden öğrenmişti bunu? Sanırım bunun cevabını asla öğrenemeyecektim .
Sonra büyükannem Pr. güzel'e bacağımın durumunu söyledi ve kristal ,kar ve benzeri şeylerin uzmanı Pr.güzel soyuydu . Pr. güzel hızla gidip elinde kalın mı kalın bir kitapla geri döndü . "Bakalım sorunun çözümünü burada bulabilecek miyiz ?" dedi. Ardından bir yer açtı kitaptan .
Büyükannem de "Yazıyor mu herhangi bir şey ?" diye sordu .
Pr . güzel konuştu . "Buldum işte burada . "
Yazardan; Kristal gittikçe yayılıyordu . Ya şimdi ne olacaktı ? Pr. Güzel ne bulmuştu ? Rose 'un bacağı düzelecek miydi ? Peki ya diğerleri nerelerdeydi ? Ve daha bir sürü sorular kurcalıyor aklımı . Ama şunu da söylemeden edemeyeceğim . Pr. Güzel Rose 'un ayağına kristal saplandığını nereden öğrenmişti ? Çook karmaşıktı her şey..
Hakim Bakış Açısı İle Olayları Bir De Yazardan Dinleyin!
Evvet sonunda Pr. Güzel bişey bulmuştu . Şimdi ise tek yapmak gereken uygulamaktı . AAAAAAAA ama bu sihri bozabilmek için ateş sihrine ihtiyaç varmışş . Pr. Güzel ve Bayan Sindrella fısıldaşırlar . Sürgün edilen ve akademinin yeni düşmanı olan Ashley'dir konuştukları kişi ,biliyorsunuz ki o çok güçlü ve neredeyse yenilmez diyebiliriz ve Rose'a neden yardım etsin ki !
Tabii bazen istisnalar olabilir ...
Sizce bu istisna burada da geçerli olur mu ?
Tabii ki bunu ilerleyen zamanda öğreneceğiz.
--------------------------------------------------takipte--kal-------------------------------------------------------
Umarım sevmişsinizdir :)
Yeni bölümler için takipte kalmayı unutmayın!
HOŞÇA KALIN...<3<3<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Regal Academy 3 - HaSe Snowwhite
FanfictionArkadaşlıktan doğan bir sevgiydi onlarınki . Kurtarıcılıktan maceraya yan yana omuz omuza peki birden bu takım bozulursa . İŞTE REGAL AKADEMİ'NİN 3. SEZONU (KENDİ KURGUMDUR ARKADAŞIM İLE YAPTIĞIM . ) Hawk , Astoria , Ling Ling , Shawn , Joy , Trav...