Hakim Bakış Açısı ile Rose Sınavda iken Olanlar
Rose dengede durmaya çabalıyordu ve koç saymaya başladı 21 22 23 o sırada Rose biraz heyecanlanmıştı . Vicky de kazanmasından nefret ettiği için ejderhaya uyku sihri yaptı ama sihir ejderhaya ulaşamadan Kar sihri ile durduruldu . Vicky daha çok sinir küpü olmuşken koç devam da ediyordu saymaya 25 26 27 ve son 3 saniye idi . Bu sefer Vicky ile Cyrus aynanda yaptı sihri . Biri öfke sihri diğeride yelpaze sihri tarafından durduruldu . Tam Koç 29 derken Vicky çığlık attı ' aghhhhhh ' (sinirden) Rose korkarak dengesini kaybetti ve yere kapaklandı . Peki ya ne olmuştu Rose geçti mi kaldı mı ?
Rose düştüğü yerden kalkıp koça bakmaya başladı . Dokunsalar ağlayacak gibiydi bir saniye ile yenilmeyi istemiyordu çünkü ve koç en sonunda söyledi . ' Başarılı ! ' Rose sevinçten havalara uçtu . Sonra Koç ekledi ' ama sana son bir zorlu görev vereceğiz kahraman olmalısın eğer kahraman olursan asan senindir . İstediğin kişiyi istediğin şeyle kurtarabilirsin ister sihrinle ister kendin . ' diyerekten . Rose kahramanlık sözünü duyunca asasını çıkardı . Asanın ucu top şeklinde minik bir açıklık vardı . Asanın sapı ise gri renkteydi acaba sihir yapmaya çalışsa ne olurdu . Daha sonra Sindirella bağırdı ' herkes dağılabilir Rose bizzat öğretmenler tarafından gözlemlenecek '
Rose Ağzından Anlatım
Ohh geçmiştim işte bu o Vicky yüzüne az daha kalacaktım ama biricik arkadaşlarım beni savundu . Onların yanına gidip hepsine birden sıkıca sarıldım . Travis kurtulmaya çalışırken ' bu kadar sıkı sarılma ve duygu sömürüsü yeter ' dedi . Hawk ta onun sözünü tamamlarmış gibi ' kahraman olma zamanı ' dedi . Evet ama nasıl ? Kim yardım istiyor ki yardım ediyim ? Böyle düşünürken Hawk ' burada en çok prensesler yardım ister bilerek ya da gerçek . ' dedi . Sonrada ' bence kütüphaneye gidelim balina kardeş etrafı falan yıkarsa temizlersin kimseye zarar gelmemesini sağlarsın ve finish görev tamam yeni sindirella asa sende ' dedi . Akla yatıyordu aslında . Ona uyarak ' başka fikri olan yoksa hadi gidelim . Varsa da gidelim ' dedim .
Kütüphanedeydik . Etraf çok sessizdi . Kimisi kitap arayışında kimisi uyumakta kimiside okumak ile meşguldü . Sessizce bir masaya geçtik oturduk . Hawk birazcık doğru tahmin yapmıştı . Balina burada . Sonra Astoria bize doğru eğilerek bizide yanına çağırdı ' hey gizlendiklerini sanıyorlar ama öğretmenler seni izliyor Rose ' dedi . Sonrada ' acaba biz mi olay çıkarsak ' diye devam etti . Peki nasıl olacaktı ?
Hakim Bakış Açılı Anlatım
Onlar bu soruyu düşüne dursunlar aniden kütüphane birden alev aldı . Rose ve arkadaşları içlerinden Ne oluyordu burada .Neden alev alıyordu kütüphane gibi şeyler düşünürler daha sonrada herkes gibi Hemen dışarı çıktılar ve etrafa baktılar . Hawk gelip kar sihri yapacakken rose ,hayır dur hawk, dedi . Hawk da şaşkın bir şekilde boş boş baktı Rose 'a. 'Neden rose ' dedi. Rose 'da 'kahraman olmam gerekiyor ve bu benim için bir fırsat bunu ben yapabilirim' dedi. Tam nasıl söndürebilirim diye düşünürken bayan sindirella geldi ve ' neler oluyor burda rose 'dedi .
Bayan sindirella olayı anladı ve sihir yaptı ve alevler sönmüştü . Sönmüştü sönmesine de neydi bu kargaşa neydi bu olayın sebebi. Şimdilik tehlikeyi atlattıklarını sansalar da daha her şey yeni başlıyordu. Acaba kimdi bunu yapan . Bayan sindirella 'tehlike geçti endişelenmeyin , panik yapmadan herkes okula gitsin derhal 'dedi. 'Rose sindirella derhal odama gel ' dedi . (kaşını kaldırarak,ciddi bir şekilde...) Sonra astorya 'seninle gelmemizi ister misin' dedi Rose 'a . Hawk da araya girerek. 'Evet istersen seninle gelebiliriz 'dedi. Rose'da 'Sağolun çocuklar ama kendim halletmeliyim' dedi
. Arkadaşlarına aynı anda sarılıp bayan sindirella 'nın odasına gitti. (Kapıyı açarak.) 'Büyükannee ' dedi sırıtarak . Bayan sindirella 'da 'gel otur Rose ' dedi. Rose kapıyı kapattı ve oturdu. Bayan sindirella ' Neler oldu orada' diye sordu . Rose 'sadece alevleri söndürmek istemiştim büyükanne ' dedi . Bayan sindirella 'ondan hiç şüphem yok ' dedi . (Ve söze devam eder.) 'Ben alevlerin nasıl ortaya çıktığını merak ediyorum . Kimin yaptığını gördünüz mü ? 'diye sordu .
Rose cevap olarak . 'Hayır görmedik 'dedi ve sonra düşünmeye başladı . (Acaba kim yaptı?) Sindrella Rose'a peki güzelim annen bu arada aşağıda yanına git istersen . dedi . Rose koşarak aşağı indi . Annesi kapıdaydı . Onun yanına gitti gelmişsin vuhu gerçi gelmende gerek öğretmensin sonuçta ayrıca biz niye uyuyakaldık anne diye üst üste sorular sormaya başladı . Annesi de soruları geçiştirip kütüphane yanmış bir yerine bir şey olan yok değil mi ? dedi . Rose herkesin iyi olduğunu söyledi annesi de Rose'a bugünlük buradayız desi . Rose sevinçten havalara uçarak ' olley olley şatoda bir gece süppperrr havalııı ! ' dedi . Daha sonrada yanlarına Rose'nin arkadaşları geldi . Peki alev nasıl çıktı ? İşte cevabı :
Ashley ve Bill ormandan çıkıp regal akademinin yolunu tuttular . Regal akademideki askerleri görünce anında oyunculuklarını sergilediler . Güya Ashley yaralıdır Bill de onun abisidir . Böylelikle içeri girebilmişlerdi . Askerler onları revire bırakıp görev yerine geri döndüler . Ashley ve Bill de planı uygulamaya başladılar . Vicky'i bulup plan yaptılar . Herkes arenada iken Ashley ve Bill müdire odasına gidip gizli asalarını aradılar . En sonunda bulduklarında çok sevindiler . Müdire Sindrella asaları özel güç ile kitli bir yerde tutuyordu ama nasıl onu kıracaklardı ? Sihirli bir anahtar bularak hızla dolabı açtılar ve asalarını ellerine aldılar . Kendilerini artık süper güçlü hissediyorlardı ve regal akademiyi ciddi bir tehlike içinde bırakacaklardı . Bakalım bu durum karşısında Rose ve arkadaşları neler yapacaklar .
Rose'un Ağzından Anlatım
Vuhhuuu süpper havalııı şatoda bir gece harika olacak . Da acaba alevi kim neden veya nasıl çıktı ya da çıkardı . Bunu düşünürken arkadaşlarım ile sınıfa gittim yeni ders zamanıydı çünkü . Pr . Güzel ile sanat yapacaktık ne hoş . Tam ders başlayacaktı ki dışarıda büyük bir gürültü koptu . Sanki akademi duvarlarını biri kırmaya çalışıyor gibiydi . Sonrada tüm öğretmenler sınıfa geldi ' çocuklar sakin olun sakinliğinizi koruyun . Her şey kontrol altında şimdi güvenliğiniz için KAÇINN ! ' Herkes kalkıp koşuştururken Hawk ' kahramanlık zamanı ! ' diyerek sese doğru koştu . Aslında kaçma tarafındaydım ama arkadaşlarımı bensiz bırakacak halim yoktu .
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Regal Academy 3 - HaSe Snowwhite
FanfictionArkadaşlıktan doğan bir sevgiydi onlarınki . Kurtarıcılıktan maceraya yan yana omuz omuza peki birden bu takım bozulursa . İŞTE REGAL AKADEMİ'NİN 3. SEZONU (KENDİ KURGUMDUR ARKADAŞIM İLE YAPTIĞIM . ) Hawk , Astoria , Ling Ling , Shawn , Joy , Trav...