En sonunda Astoria pes edip ıslık çaldı ' öyle olsun Rose ' dedi . Peşindende Travis ile Hawk . Daha sonrada ejderhalar üzerimizde idi ama ağaçlardan gelemiyorlardı . Herkes sıra sıra ejderhaya binme yolunu buldu . Joy kurbağa gibi ağaçtan ağaça atlayarak , Ling ling okuna takılı ipten , Astoria ve Shawn Astorianın o upuzun saçlarından . Son üçümüz kalmışken Traviste öfke sihrini yaparak kendini fırlattı . Tam tekrar düşüyordu ki ejderhası onu yakaladı . Sonra Hawk ' ee Rose ' dedi . Bende ' ee Hawk ' diyerek karşılık verdim . En sonunda birimizin kafası çalışmıştı . Hawk ikimizinde altına geniş bir buz oluşturdu ve onu yükseğe kadar çıkardı . Ben tabi o sırada denge kanunu çiğniyordum . En sonunda ejderham yanımıza geldi . Tam binecekken Hawk ' dur düşmeden ' dedi . Binmeme bizzat kendisi yardımcı oldu . Sonrada kendi ejderhasına atladı . Yola çıktık . Son 45 dakikamız vardı .
Ormanı geçtik ve okula yöneldik . Her şey iyi gidiyordu taki bir anda ejderhadan düşene kadar . Evet gerçektende düşüyordum baş aşağı . Asamı bir yandan ararken diğer yandanda Joy'a seslenmiştim çünkü bana yakın kişi oydu . Daha Joy dönüp bakamadan biri beni kurtarmıştı . Bu kişi Hawk idi . ' neden Joy, burada koskoca kahramanın dururken ' dedi . Sonrada yanımıza Astoria geldi . ' iyi misiniz kesin Vicky buralarda bir yerde off biliyordum ' dedi . Bende ' kesin geçememiz için uğraşıyor ' dedim . O anda Vicky kahkahası ile meydana çıktı . Haha ' rose sindrella bir ejderhayıda uçuramıyorsan niye varsın ki sen ' dedi . Astoria ' ne oldu ' diye sorunca bende ' bir anda ejderha beni üstünden attı anlamadım ki ' dedim . Sonra elini uzattı . ' ayrılmak yok tamam mı hiçbir şey olmadan notumuzu alacağız ' dedi . Onun arkasına oturdum ve yükseldik . Vicky bizi görüp bize sihrini kullandı ama Astoria manevra ile kurtuldu . Sonrada ejderham bize gelmeye başladı ' Vicky onu kontrol mü ediyor ' dedim . Sonrada ' evet benim yanımdan geçerken ejderhamı büyülemiş olmalı ' dedim . Daha sonra Astoria ' ejderhayı sıkı tut ' diyerek koltuğundan kalktı sonra bende sürücü yerine oturup ejderhayı düz ve sıkı bir şekilde tuttum . Hemen bize gelen Cyrus'un önüne kule sihrini yapıp onun düşmesine neden oldu . Buna sinirlenen Vicky ' alın size ' diyerek bizim ejderhanın üzerine başka bir sihir yolladı . Ben kurtulmak için manevra yapınca bu seferde Astoria dengesi bozulup ejderhadan düşmüştü . Daha o düşmeden onu tuttum ve yukarı çekmeye başladım ama maalesef o sırada deniz kızının tarağını aşağımızdaki ormana düşürdüm . ' olamaz ' diye bağırınca tarağın düşüşünü Astoria da gördü . Sonra bana ' beni yukarı çek merak etme şundan kurtulunca eve gider koleksiyonundaki şu şeyi alırız ' dedi . Onu çekmeye başlarken Astoria ' dikkat et ! ' diyerek bağırdı . Dönüp baktığımda bize doğru Vicky'in kötü sihirlerinden birinin geldiğini gördüm . Tam bize isabet edecekken Hawk'ın sesini duydum . ' rüyalarımın peri masalı ayna kalkan hazır olmalı ' Daha sonrada ejderhası ile önümüzde durup gelen sihri püskürttü . Kendi sihri Vicky'e çarpınca ' ezikler nasıl olsa geçemiyeceksiniz hadi görüşürüz sinsirella aman sindirella bozuntusu ' dedi . Bende Astoria'yı yukarı çektim sonrada ejderhamın kendine geldiğini gördüm . Hemen kendi ejderhama geçtim ve ' geçide gidiyoruz ' dedim . Kalamam kalmamam lazımdı . Hadi ejderham biraz daha hızlı . Acaba pamuk prenses ne diyecekti getirdiğimiz borazana .
Okula vardık ve hemen geçide koştuk ben geçidi açıp hemen geçtim sonrada caddelere falan hiç bakmadan eve koşturdum . Tabii az daha bir araba çarpıyordu ki benide arkamdan koşan Hawk kurtardı . ' demek dünyada da tehlike var . O zaman bende geleyim sana bir şey olmasın ' dedi şaka ile . Daha sonra hızla eve geldik son 7 dakikaydı . Biraz daha acele etmeliydim . Hawk ile odama çıktık ve her yerde o borozanı aradım . Bulamıyorken en sonunda ' ahh kafayı yiyeceğim ' dedim . Hawk ise ' neden burada 12 düzine ayakkabı var ' dedi . Bende ' sindirella olduğum için olailir mi ' dedim . Sonra hızla ' tabi ya sindrellayım ben ' diyerek cam ayakkabıları kullandım . O hızla hem odamı toplamış oldum hemde borozanı bulmuş oldum . Hızla aşağı inip geçide koştuk . Astorialar bizi bekliyordu . Geçidi kapayıp sınıfa yöneldik son 3 dakika . O üç dakikada da varabilmiştik sınıfa hatta son anda gelmiştik . Pamuk Prenseste saatine bakıp bizi bekliyordu . Bizi görünce ne kadarda dakiksiniz tamda sürenin bitimine 3 saniye kalmıştı dedi .
Acaba neler olacaktı . Of kesin kalacaktım ve sürpriz bana yaramayacaktı . Asla başarılı olamayacaktım . Neden bu kadar sakar olmalıydım ki nasıl düşürebildim ve nasıl Astoriayı unutarak manevra yaptım .
Pamuk prensesin yanına gittik ve bize ' evet Rose ve ekibi ya da Astoria mı demeli * dedi . Sonra Astoria ' fark etmiyor ' dedi . Pamuk Prenses ise ' şimdi neler yaptın anlatın bakalım Astoria . ' dedi . Astoriada her şeyi en başından anlattı . ' ilk parşömen benimki idi çünkü grubun ilk üyesi aynanın seçtiği kişi bendim . Benim parşömenimin cevabı su idi bunu Rose buldu . 2. parşömen Joy'unki ondada mercankayalığı yani eclipse gölü anlatılıyordu bunu da Shawn buldu . Diğeri Travisin onda da denizin derinliği anlatılıyordu bir de gizli bir şey yazıyordu görünmez mürekkep ile mürekkebi Travis suyun içinde olduğunu Joy buldu . Mor ışığı yapabilmemize Rose yardım etti işte bunla . Sonra Hawkda Rose için gerekli objeyi anlatıyordu onu atladık ve Rose'nin parşömene geçtik onda da bir efsana anlatılıyordu bu efsane olduğunu lng ling çözdü . Deniz kızından bir şey almamız gerekliydi . Son olarak ling lin ve shawna da kızıl ormanda yetişen bir bitki bilmecede verilmişti bunu da ling ling çözdü yani ekipçe bu bulmacaları çözdük herkes yardım etti . Rezine bitkisini Ling ling buldu ben ise ne aradığımızı . ' dedi ve sustu sonra pamuk prenses ' bu zekanız takdire şayan şimdi getirdiklerinizi bize uzatın ' dedi . Herkes sırası ile uzattı . Ben uzatmazken Astoria bana hadi manasında baktı . Bende önceki dönem bana verilen deniz kızı borazanını çıkardım . Pr Pamuk Prenses dik dik bakarken ' yani deniz kızı arayışına çıkmak yerine dünyaya gidip bu borozanı getirdiniz öyle mi ' dedi . Sonrada ' peki öyle olsun Rose C kalanlar A+ ve sürpriz tebrikler ' dedi . Başarısız mı olmuştum . Astoria ve Hawk itiraz ettiler . Astoria ' benim yüzüme deniz tarağını düşürdük aslında deniz tarağı getirecektik ' dedi . Hawk ise ' neden biz a + da o c onun suçu ne getirdik işte her şeyi ' dedi .
Pamuk Prenseste ' maalesef ona mükemmel asasını veremeyeceğiz ' diyerek gitti . Nee asamı bu asam zar zor çalışırken ahh şanssız çirkin tam bu sözler için .
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bu bölümde bu kadardı peki Pamuk Prensesin Roseye C vermesindeki amaç ne idi .
Yeni bölüm çok yakında .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Regal Academy 3 - HaSe Snowwhite
FanfictionArkadaşlıktan doğan bir sevgiydi onlarınki . Kurtarıcılıktan maceraya yan yana omuz omuza peki birden bu takım bozulursa . İŞTE REGAL AKADEMİ'NİN 3. SEZONU (KENDİ KURGUMDUR ARKADAŞIM İLE YAPTIĞIM . ) Hawk , Astoria , Ling Ling , Shawn , Joy , Trav...