Bölüm 29 : Müzikalde

263 12 12
                                    

♡♡ Yeni bölüm canlarr :))
Ön spoiler olarak ise
Şarkıda çok güzel bir anlam varr ;)
O zaman geçelim yeni bölümümüze.
------------------------**&&&&&**---------------

Roseden Anlatım 

Şuan sabahtı ve günlerden cumaydı . Perşembe nereye uçtu diye sorarsınız evet okuldaydım ama anlatmaya üşendim . Ashleyle hiç görüşmedik . Pr. Pamuk Prenses 2 kişinin sahneye çıkması yeter dedi ve farklı enstrüman ile evet bu sefer söylemeyi öğrendim .  Bu arada okulun kapanış eğlencesi gibi olacakmış ama biraz erken gibi . Her neyse ödev işte . Verecek ödev bulamamışlardır kesin . 

Bunları bir kenara bırakarak masanın üstündeki gitarı kılıfa koydum  Yanına ise notalar ve sözlerin yazılı olduğu kağıdı . Sonrada okul kıyafetlerimi giyip yavaş yavaş aşağı indim . Büyükannem ortalıkta geziniyordu . Bende ' bugün daha iyi misin umarım güzel torunun gösterisini kaçırmayacaksın ' dedim .O da bana hafif gülümseyerek tebessüm etti ve ' bakıyorumda çok gülen çok saf ve çok hayran bir kız olmamaya başlamışsın Rose . Biliyor musun böyle davranmak sana daha da çok yakışıyor ' dedi . Bunları söylemesen olmazdı zaten . Her neyse annem ben büyükannem bindik arabaya ve yollara düştük bugün akşam dünyaya dönüyorduk babam fena sıkılmış buradan çünkü . Evet ya böyle hiç olmuyor . Ona da katılıyorum evde otur otur nereye kadar ama keşke ben kalsaydım bari burada . Belkide kalabilirdim orası hiç belli olmazdı yani . 

Okulda stresli bir gündü çünkü herkes ortalıkta koşuşturuyordu sanırım ödev her şeyi alt üst etmiş . Ben hızla annemlerden ayrılıp arkadaşlarla buluşacağım yere gittim . Hawk gitardan başka bir şey çalamıyormuş ki bende gitar öğrenmiştim . İkimizden birisi sahneye çıkmamalıydı . Astoria karar vermekte çok zorlanıyordu . Birimizin sesi muhteşem bir diğerimizin ise enstrümanı . En sonunda Astoria kararını verdi . ' Hawk Rose ikiniz arasında seçim gerçekten zor bu yüzden birer parça söyler misiniz ' dedi . Bende ' ne ama benimki sürprizz . ' diye çıkıştım . Astoria ' en istemediğin yeri söylersin olur biter ya da dur sesini zaten biliyoruz sadece gitarı çalsana ' dedi . Evet bu daha güzel olmuştu . Bankta oturan Travis Joy ve Astoria kalktı . Bende banka oturdum ve gitarı çıkardım . Yavaş yavaş notaları ve çalış tarzımı aklımdan geçirdikten sonrada biraz çaldım .  Asotoria iyice bir süzdükten sonra ' idare eder . Hawk söyle şarkını ' dedi . Şaşkınca bakarken ' daha sesimi ayarlamadım . Miii Faaa mi do ' dedi . Gülmemek elde değildi . Sonra da bir parça söyledi . '

I don't care
What they do
I just wanna
Be with you
And I don't mind
All the times
We will fight
Just to get through (yeah)( Çok yakında sürpriz bir bölümde Türkçe ve bütün sözleri ile gelecek . :) )

Daha sonra Astoria kararını verdi . ' Pekii tamam Rose çıksın üff ama daha az puan alacağımızı biliyorum ' dedi . Bende ' nee o zaman niye seçiyorsun ' dedi . Hawk ise ' ben zaten söyleyemezdim iyi ettin . ' dedi . Evett ben çıkıyordum heyecanım en üst seviyede . Off sözler aşk itirafı gibi ama idare edeceğiz artık . 

Öğlene doğru müzikal başladı . Gruplar sıra ile kuliste çalışıyor sonra sahnede sunuyordu . Bizim sıramız gelmişti . Kuliste çalışıyorduk . Bu sefer aramızda fazladan biri vardı o kişide Ashley . Yarı somurtkan yarı mutlu . Bir anda yanlış notaya basınca herkes bana döndü . Astoria ' sakınaa ' diye seslendi . Hawk ise ' ya şu notaya basmayacak mısın G5 işte ' dedi . O sırada aklıma geceye kadar konuşmamız ve benim bilekliğimin açık kaldığı aklıma geldi . Bir anda bilekliğime bakınca Hawkta fark etti . ' Ahh ahh ne büyük trajedi ' diyerek yerine geçti . Yerin dibindeyim ben şimdi nasıl çalacağım . Ashley'i fark ettiğimde dışında hafif bir tebessüm vardı . Kesin içi gülmekten yere yatmıştır . Ben onla sonra konuşucağım ama . 

Regal Academy 3 - HaSe SnowwhiteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin