Bölüm 31 : Bill ile Laf Dalaşı

248 11 5
                                    


Ashley bir anda kafasını kaldırıp bana baktı . Bende guru ile sırıttı . Hawk ise aynı zamanda ' benim sorun yoktu zaten ' dedi . Tabikide yok çünkü ben neyi seçiyorsam hep kabul edersin sen zaten . Diğerlerlerine döndüğümde Astoria ellerini kavuşturmuş istemiyor gibiydi . Sonra LingLing ' gözüm üzerinde olacak ' dedi . Shawn da ' ha varmış ha yokmuş ' diyerek Astoriaya döndü . Astoriada ' bir yanlışını görürsem elimden alamazlar seni . ' dedi . Bende ' sakinnn . ' dedi . Herkesten onay aldığımıza göre Joy da tabiki buna dahil . Ashley artık arkadaşımızdı ve Vicky'in düşmanı ama bu düşmanlık Bill'e de yansıyabilecek miydi ? İşte onu çok yakında görecektik . 

İkinci ders için sınıfa girmek zorunda kaldık . Hemen bizim  ardımızdanda koç çirkin gelerek dersi başlattı . Bir şeyler konuştuktan sonra direk arenaya gittik . İkişerli grup olacakmışız .Yapmamız gereken ise ejderha üzerinde hem dene hemde hedef vurma olacaktı . Grup arkadaşları şöyle oldu . ' Vicky , Bill ' Ashley Joy ' LingLing Travis 'Shawn Astoria  ' ve Hawk ile bendim . Tabiki daha çok kişi daha eşlenmişti ama saymakta zorlanmamak adına bunları söyledim . Cyrusta Odetleydi . 

Her neyse yapmamız gereken anlatıldı .

1.) Ejderhayı seç .

2 . ) Atış yapacak kişiyi seç .

3 . ) Hedefi gösterecek kişiyi seç . 

Anladığım kadarı ile gözler bağlı olacak . Takım arkadaşı hedefi sağ sol diyerek veya kendisi tutarak belirtecek . Gözü kapalı arkadaş ise atışı yapacaktı . Burada en çok gözü kapalı arkadaş tecrübeli olmalı bence . Bunun  nedeni ise hem gözün kapalı olacak hemde dengede durmam gerekecek buda epey bir zor . Uzun konuşmalar ardından Hawk ile orta yolu bulduk . Onun ejderhasında atışı ben yapacaktım o da bana yardım edecekti . 

Koçun ıslığı ile ejderhalara bindik . İkinci eşlere bandana dağıtıldı . Hawkta benim gözümü arkadan bağladı . Koçun sesini duydum . ' eşleri sımsıkı tutun şimdi . Ejderhalar komutumla kalkacak ' Bir anda düdük çaldı ve bir havalanma sezdim . Hawkta belimden tutmuştu beni . Sonra elimde bir yay hissettim onu sıkıca tuttum . Atış zamanı geliyorduu . 

Hawktan Anlatım 

Rose'nin gözlerini bağlamıştım . Sonrada havalandık . Şimdi atış sırasıydı bu yüzden Rose'yi kendi haline bıraktım ve eline yayı verdim . Diğer elinede oku tutuşturdum . Ok ve yayı bulmaya çalışırken en sonunda takmıştı . Bende yayı gererken ona yardım ettim . İlk hedef yaklaşıyordu . Sağ 2 yönündeydi ama bunu Rose'ye nasıl açıklamalıydım .' Rose sağ tarafında saat 2 yönünde yani güneş bulut falan ' dedim . Elini yukarı kaldırdı . Ahh ne alaka güneş . Elini tutarak hedeften yana çevirdim . ' Tam burası ' dedim . ' Eee yani ' diye söylendi . Bende ' sıksana Rose ' dedim . Tabi o sırada aşağıdan bir şey patladı . Ne zor bir sınavdı bu . Ejderha kaçarken tabi dengelerimizde alt üst olmuştu . Rose düşmeden onu tuttum . Sıktığı ok ise LingLinglerin ejderhaya gelmişti . Gözü kapalı kişi ise Travisti . Onlarında dengesi bozulmuştu . İşler işte bu kadar hızlı sarpa sarabiliyordu . Kendimi ve Roseyi hızlı bir şekilde toparlayarak ' ikinci hedef geliyor bu sefer bırak diyince tereddüt etmeden yapıştır ' dedim . Cevap olarak bana ' Pekii ' demişti . İkinci hedefe doğru sağ sol 2 biri sağ derken en sonunda hedefi buldu . Bende birazcık ayarlama yapınca ' bırak ' dedim . Anında oku tam 12ye çaktı . Hedefimiz bu 3 hedeften birini vurabilmekti başardığımız için gözünü açtım . Ejderhada aşağı doğru iniyordu . Rose gözlerini ovuştururken ejderha bir anda durdu ve Rose üstüme fırladı . Aşağıdanda ejderhanın sesini duyduk ' pardon ' Çakala bak .   Yavaşça indik . Koç ' tebrikler A+ veriyorum ' dedi . İşte bu kadar kolaydı ve buz gibi havalı . (Süper)

Ders bittiğinde aynı yerde toplanmıştık LingLing ' off bu şansız çirkin bir düzgün atış yapamadı ' dedi . Traviste ' ben mi yapamadım sen düzgün aldırsaydın hedefimi ' dedi . Bunlar birbirleri ile kavga ederken Astoria ' B verdi inanabiliyor musunuz B ! ' dedi . Shawn ' ne olmuş geçtik işte ' dedi . Onlarda kendi aralarında kavga ederken ' bizede C verdi Siyah noktayı vurabilmişiz ' dedi . Sonrada ' ee Rose siz hangi notu aldınız ' Rose ee lerken bende ' Bizim düşük alma ihtimalimiz mi vardı sanki ' dedin . Rosede ' evet aynen o . ' dedi . Astoria 2 kaç ' diye sorunca Bende ' A+ ' dedim . Hepsi bir ağızdan Nee ! diye bağırırken Rose ' şanstır o şans ' dedi . bende ' yoo gayette birlik işiydi ' dedim . Joyda ' sizden iyi anlaşan bir çift yok galiba takımda ' dedi . O sırada beni kuru bir öksürük tutmasın mıı ? Herkes gülerken Rose kafasını dibime kadar sokmuş ' iyi misin Hawk ' diyordu şaşkınca . Ahh şapşik kekim benim . Ayy ne diyorsun salak . ' iyiyim ' diyerek cevap verdim ve arkama yaslandım .

Roseden  

Çok sıkıcı ama bol ödevli bir gün olmuştu . Aile şatomuza giden arabaya tam 12 bavulumu yerleştirdim arabada ise yer kalmamıştı . Onlara bavulları götürmelerini ve odama yerleştirmelerini sonra okul çıkışında beni almalarını emretmiştim . Şuan okul çıkışıydı ama ne gelen nede giden yoktu öylece arabayı bekliyordum . O sırada birinin beni izlediğini fark ettim . Bu kişi Bill idi ve bana gözünü dikmiş bakıyordu . Bende yanına gitmekten hiç çekinmedim .

- Ne bakıyorsun öyle dik dik . Ne istiyorsun ?

Bill : Ah güldürme beni . Ashley'e yaptıkların için bir ceza istiyorum .

- Maalesef bunu kendi istedi .

Bill : Bunu kendi falan istemedi . Onu zorladın hatta manipüle ettin .

- Çok saçma ben kimim senin ''eski kız arkadaşını '' manipüle edeceğim .

Bill : Sana öyle bir şey yapacağım ki . Dönüşü olmayacak . Kimse istesede kurtaramayacak . İksirlerde çaresiz kalacak . 

- Ne diyorsun sen ya . 

Bill : Diyorum ki ( Asasını çıkararak ) Zehrim vücuduna işleyecek çıkamayacak hiç bir türlü ne iksir ne sihir öldürecek bu bedende seni . 

- N-ne yapıyorsun .

Bill : İyi uykular Sindirella 

Ve oradan sonrası uzun bir karanlıktı .

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

İştee bu yerlere bayılıyorum . En heyecanlı yerde bitirme gibi bir alışkanlığım var söylemiş miydim :D 

Neyse yeni bölüm için bol yorum ve bol oy istiyorum . Bakalım olacakları ne kadar merak ediyorsunuz . GÖRELİM ! 


Sonlara doğru saçmalık içersede iyi bir bölüm oldu :D

Diğer bölümlerde görüşmek üzeree

Regal Academy 3 - HaSe SnowwhiteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin