Bölüm 33 : Uyandırma Uğraşaları

275 10 11
                                    

En son Hawk Rose'Yi bulmuştu . Traviste bilezikten diğerlerini kapının önüne çağırdı . Herkes buluştuğunda tabikide Ashley'e şaşırıyorlardı . Astoria ' ne oluyor ' diye sordu . Hawk ise ' Ashley yardım edecek ' dedi . Travis ise ' evet çünkü o Bill'i tanıyor . ' dedi . Herkes onaylayınca Ashley ' yaptığı şeyi çok iyi biliyorum fakat bunun bir bozma yöntemi yok ' dedi . Herkes şaşkınca ona bakar iken LingLing ' nasıl olmaz ' diyerek söylendi .  Ashleyde açıkladı . ' Bill onu zehirledi ama bu normal bir zehir değil . Geçmesini sağlayan ne bir iksir ne de bir sihri vardır ' diyerek . Astoria da ' nerden biliyorsun peki sen bunu ' diyerek çıkıştı . Ashleyde ' Bill'in en güçlü sihri budur çünkü . Uyandırmak için ne yaparsanız dahada çok kötüleşir sihir uygulandıktan 3 saat sonrada ... ' diyerek durdu . Sonrada devam etti ' ölür ' . Hawkta ' ama ama zaten 1.5 2 saat geçti .  ' dedi . Ashley ise ' Bill sihrini geri alacak . ' dedi . Hawk şaşkınca ona bakarken LingLingte ' o nasıl olacakmış ' dedi . Ashley de ' iyilikle olmazsa ... ' derken Astoria tamamladı ' zorla ' Shawn ise ' o halde onu bir an önce bulalım ' dedi . 

Daha sonrada ayrılarak etrafta Bill'i aradılar . LingLing Astoria ve Joy içeriye baktılar . Shawn Ashley ve Travis dışarıda her yeri aradılar . Hawk ise dış kapıyı (okulun giriş çıkış kapısı ' gözetliyordu . Rose'nin başından ayrılmıyordu . 

En sonunda Bill bir çalılığın arkasından çıktı . Ashley'in yanına vardı . Ashley onu görünce ' sonunda çıktın ortalığa . Ne yaptığını sandın sen ' dedi . Bill ise ' o kız çok kıymetli ise tabikide sihrimi geri alırım ama bu iyilik karşılıksız kalamaz ' diyerek güldü .   Ashley ' iyi git onu iyileştir ' dedi . Bill ' daha dinlemeden pişman olacağın kararlar vermekten korkmuyor musun ' dedi . Ashley ise içinden ' daha sen beni tanıyamamışsın ki ben istemediğim bir şeyi asla yapmam ' dedi . Sonra Bill'e dönüp ' ne istediğin inan umrumda değil zaten ne isteyebilirsin ki ' dedi . Bill ise ' kraliçeye yardım edeceğiz sen ise benim içerideki ajanım olacaksın ' dedi . Ashley ise gülerek ' sen şaka mı yapıyorsun ' dedi . Bill ise ' ben gerçekten ciddiyim ' diyerek cevap verdi . Ashley ise ' sen benim davranışlarımı yanlış anlamışsın . ' dedi .  Bill şaşkınca ona bakarken Shawn ise yanlarından tarafa döndü . Onların o konuşmasını görür görmez hemen duvarın arkasına tekrar saklandı . Ashley ' ne sanıyorsun sana cidden düşmanlık beslediğimi mi ' dedi . Bill dahada şaşırırken ' o kızı iyileştir sonra ne dediğimi anlarsın ' dedi . Bill cevap beklerken Ashley ' ilk önce sen ' dedi .Bill de ' iyi arkadaşınız 10 dakika sonra ölsün . ' diyerek arkasını dönüp gitti . Hemen Ashley onu tuttu ve ' aptal o ölünce kraliçe sana ne yapacak düşünmedin mi ' dedi . Bill de ' Sen beni neden düşünüyorsun ki ' diye cevap verdi .  Ashley de gülerek ' sen beni gerçekten yanlış anlamışsın bir kere az önce birileri bizi dinlediği için sana karşı çıktım . İkincisi diğer sana laf sokmalarım ise ya yanımızda birileri oluyordu ya da seninde inanmanı istememdi . Şimdi yaptığını düzelt yakında her şey bizim açımızdan çok güzel olacak ' dedi . Shawn duyduklarına inanamamıştı . Tam gidecekken yanına Travis geldi ' olum ne bekliyorsun burada arasana şu Bill denen çocuğu ' diye söylenerek . Shawn hemen onu susturdu . Sonrada Ashley ve Bill'i işaret etti . Travis ise 2 bende dinledim boşver bir şey çıkmadı kız fena pataklamıştı Bill'i ' diyerek onlardan tarafa yürüdü . Shawnda arkasından geldi . Ashley onlara dönerek ' Sonunda . Zamanımız daralmıştı iyice ' dedi . Shawn pis pis bakarken Ashley ' gidelim mi artık ' dedi . Bill yanında bir şey olmamış gibi yürürken arada sırıtıyordu . Travis ne sırıttığını sorunca ' kraliçenin beni hırpalayacağını unutmuşum ' dedi . 

Rose'nin yanına vardıklarında Travis ' eğer bir yanlışlık ... ' dedi . Bill ise ' anladık anladık meraklı değildim sapşal sarışınınızı öldürmeyi ' diyerek sözünü kesti . Ashley dik dik bakarken Astoria arkadan gelip ' seni öldürürüm bak ne diyorsun sen ' dedi . Shawn hemen onu tuttu o sıradada ' kurtarsın sonra önemli bir şey söylemeliyim ' dedi . Astoria sakinleşip bekledi . Bill de asayı çıkarıp bir sihir yaptı . Sonrada uzaklaşmaya başladı . Travis onu tutup ' ne oldu şimdi ' dedi . Bill ise ' aldım işte sihrimi ' diyerek onu ittirip uzaklaştı . O sıradada Rose gözlerini açtı . Kimse Bill'i takmazken Ashley'e ' söyle şimdi ' dedi . Ashleyde ' daha sonra ' diyerek onu yolladı . Hawk hızla Rose'yi sarıldı . Sonra birlikte ayağa kalktılar ama Rose tekrar bayıldı . Herkes Bill'e bakarken Ashley ' normal bir şey o dinlenmeli . ' dedi . Astoriada Shawna dönerek ' ne oldu '  diye sordu . Shawn da ' Ashley güvenilir değil ' dedi . Astoria açıklamasını beklerken Shawn ' Konuşurlarken duydum . Kraliçeyi bahsediyorlardı . Ashleyde sürekli sen beni yanlış anlamışsın diyip duruyordu . ' dedi . Astoria ' yani ' diyince en sonunda Shawn ' yani hala Bill ile ortak ve bizim aramızda ajan . Tüm davranışları ise tamamen yapmacık . ' diye sesini hafiften yükseltti . O sırada Ashley onlara dönmüştü . Astoria ' tamam sakin ben ona gününü ... ' derken Shawn ' hayır sonra . İlk önce takibe alalım ' dedi . Ejderhalara atlayarak Sindrella şatosuna doğru gittiler . Ashley Joy ileydi . Hala neden onlarla gelmişti bunu kimse bilmiyordu ama .

1 saat sonra Rose odasında gözlerini açtı başında tüm arkadaşları ve ailesi vardı . Büyükannesi ona sarılarak ' çok endişelendim ' dedi . Rose bir şey olmadığını söyleyerek ona sarıldı . Nedir Rosenin bu çektiği anlaşılmış değil . Arkadaşları yavaş yavaş evi terk ederken Hawk kendisine verdiği sözü hatırladı . 

FLASHBACK 

Hawktan; Lütfen aç gözünü . Eğer açarsan gerçekten her şeyi söylerim sana . Dayanamıyorum daha fazla . Tutamıyorum içimde . Söz veriyorum uyanırsan seni ne kadar çok sevdiğimi haykıracağım . Yeter ki uyan . Yeter ki aç o güzel mavi gözlerini .

Flashback Son 

Hawk elini alnına koyarak içinden ' şimdi bittin işte ' dedi . Tabi böyle şeylerin itirafı zordu . Bakalım bunu başarabilecek miydi ? Bakalım söylemeye dili varabilecek miydi ? 

İşte şimdi görecektik ...

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

Yine MÜQQ bir yerde kesti yazarınız hikayeyi :D

Şu son bölümler hep ilk yazardandı bunun sebebi ise ikinci yazarın yorucu ödev ve derslerinden kaynaklıdır . Yakında dönecek ve bölümleri yazmaya başlayacaktır . Yeni bölümler için takipte kalın .

Bölümü beğendiyseniz de oylamayı sakına unutmayın .

Yeni bölümde görüşmek üzere :)

Regal Academy 3 - HaSe SnowwhiteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin