Hakim Bakış Açısı İle Anlatım VE Bölüm BAŞLIYOR !
Kraliçe güçlenip daha sonrasında yaptığı intikam planı ile akademiye çoktan yola çıkmıştı . Şuan ise akademide Hawk ve Rose baş başa diğerleri de kendi hallerinde takılıyorlardı . Kraliçe biraz geç kalsa belki çok güzel şeyler filizlenecekti ama kader işte ne yaparsın . Kraliçe kızını evde bırakarak yolara düşmüştü . Bill'in dediğine göre en iyi saldırma günü tamda bugündü . Kira biraz annesi ile inatlaşsa da şatoda kalmak zorunda kaldı acaba gerçekten sözünü tutacak mıydı ? Tabi ki de hayır . Kira hemen annesinin arkasından şatodan ayrılmış ve onun peşine düşmüştü . Kraliçenin planı ise öncelikle Rose'yi ortadan kaldırmak daha sonrada diğer 6 peri masalı ailelerinin küçük çocuklarına miras bırakılmış o eşyaları ele geçirmekti . Rose'yi halletmek ona kolay lokma gibi görünüyordu çünkü elinde çok iyi bir plan vardı . Ne olursa olsan kendiside yok olmak zorunda kalsa bile Rose'yide yanında götürecekti .
Yeni ejderhaya alışmak biraz uzun sürse de kraliçe sonunda Regal Akademi sınırlarında idi ve kapıdaki bekçiler onu çoktan görmüş ve ateş açmıştı bile ama o hiçbirini umursamadan kapıların üstünden uçarak akademiye girmişti . Daha sonrada direk bahçeye ulaşarak Bill ve Vicky ile buluşmuştu . Vicky ve Bill birbirleri ile dipdipe bir şekilde kraliçeye gülüyorlardı . Kira ise tamda peşlerindeydi . Görülmemek için hızla bir tarafa saklanmıştı . O sıradada Astoriaya yakalanmış ve bu sayede Astoria kraliçenin varlığını anlayarak takım arkadaşlarının yanına koşmuştur .
Sonrasında birleşen bu 7 arkadaş kraliçe ile büük savaş vermeye artık hazır olmaya bırakılmışlardır . Kraliçe şuan onlar için akademideydi asla kaçma diye bir şans yoktu ellerinde . Sadece savaş savaş ve tekrar savaş . Hazırlıksız yakalanmalarına rağmen savaşmak şarttı . Hazır olsalar da olmasalar da .
Bill ve Vicky kraliçe ile planın üzerinden son kez geçmişler ve saldırıya başlamışlardır .
Kraliçe : Hep birlikte göreceğiz nasıl yok olduğunuzu .
Ashley arkalardan gelerek LingLing'i bulur ve ' ne oluyor burada ' der . LingLing de ' kraliçe serbest bıraktığınız kraliçe şuan bizi öldürmek için burada ' dedi . Ashley bunu duyunca en öne giderek Hawk ve Rose'nin arasına girdi ve Bill'e bakarak ' ne yaptığını sanıyorsun ' dedi . Billde gülerek ' senin küçük cesaretinin yetmediği şeyler ' dedi . Ashley sinir olmaya başlarken arka cebindeki asayı çıkardı ve sinirle ' bunu sen istedin . ' dedi . Bill'e bir ateş püskürttü ama kraliçe buz kalkanı ile Bill'i korudu . Ashley dahada sinir olarak ' ne yaniii Kraliçeye mi korutuyorsun kendini yazık ' dedi . Vicky'in ona doğru gelen sihrini o tarafa bile bakmayarak durdurmuşken . Vickyde tabi sinirle bakıyordu . Billde çok büyük bir hainlik ile Vicky'in yanına gidip Ashleye ' sen nasıl oluyorsunda Vicky'i umursamıyorsun ' dedi . Sonrada ' Benim senden bin kat güzel sevgilim Vicky . ' dedi . Ashley şaşkınca o tarafı izlerken dikkatinin bozulduğunu anlayan kraliçe hemen bir buz sihri yapar ama yanılmıştır Ashley'in dikkati dağılmamıştır aksine dikkati gayet de seri işliyordur . Öfkeyle asasını yere fırlatır . Açığa çıkan gücü ise vücuduna alır ve ' hoş geldiniz yeni güçler ' diyerek Bill'e donuk bir bakış atar . Gözlerinde öfke ve nefret ile birlikte bir de gözleri turuncu gibi bir renge bürünmüştür . Astoriada ' işte buu tam zamanı artık onları yenme gücüne sahibiz ' diyerek kendi planlarının başlama emrini verir .
Astoria : Rüyalarımın peri masalı ateş halkaları hazır olmalı
LingLing : Rüyalarımın peri masalı ay yayı hazır olmalı .
Travis : Rüyalarımın peri masalı çirkin maskesi hazır olmalı .
Ve aynanda kendi sihirlerini kraliçeye fırlatırlar ama kraliçe tek bir hamlede hepsini durdurur . LingLing ve Travis şaşkınca izlerken Astoria ' daha çok kişiii ' diye bağırdı . Kraliçe tabi o sırada gülmek ile meşguldü .
Ashley : Ben onları mahvedecem benim sihrimle .
Der , der amasına lakin çoktan kraliçe zaten harekete geçmiştir . Rose'nin üzerine buz sarkıtları fırlatmıştır . ( Şöyle düşünün büyük 2 3 tane . Rose onların ortasında kalmış daha doğrusu sıkışmış . ) ( İki sarkıt çapraz şekilde Rose'yi sıkıştırmış gibi ) Rose bunu beklemediğinden buz sarkıtları çoktan etrafını sarmış ve kapana kısılmıştır . Hawk bunu görüp kendi sihri ile sarkıtları kırmayı deneyecekken kraliçe bu seferde aynı şeylerden onada gönderir ve o da aynı Rose gibi kapana kısılmıştır asasıda başka bir taraflardadır . Astoria onları kurtarmak için gelirken Bill ona zehir sihri yapar . Astoria zehir sihrinden kaçarken Hawk ve Rose'yi kurtaramadı .
Rose : Off off nereden geldii .
Hawk : Rose hadi diyelim benim asam uzanamayacağım kadar uzağımda seninki nerede .
Rose : Imm Şey (etrafı yoklarken )
Hawk : Çürük elma ( buza kafa atarak )
Kraliçe aynı bu şekilde devam eder ve Ashley dışında herkesi buz sarkıtlarının arasına hapseder . Bill ve Vicky ise o sırada herkesin eşyalarını toplamaya başlamışlardır . Kraliçe de gülerek ' sonunuzun geldiğini söylemiştim bücür kahramanlar ' dedi . Tabi bu sırada müdire sindirella ve pamuk prenses okuldaydı ve hemen sesin geldiği yere yani bahçeye koşmuşlardır .
Sindirella : ROSEE
Pamuk Prenses : Hawkk
Diye bağırıp kraliçenin dikkatini dağıttılar . O sırada Ashley Rose'yi sarkıtların arasından çıkardı . Rose daha teşekkür edemeden Ashley ' dikkat et ' diyerek onu itti . Rose takılıp yere düşmüştü . Ashley'in tam önündende Bill'in zehri geçmişti . Rose yerden kalkmaya çalışırken kraliçe yavaş yavaş ona gelmişti ' vay vay vay ' diyerek . Sonrada ' küçük Sindirellamızda buradaymış ' diyerek sözüne ekleme yaptı . Daha sonrasındada büyükçe bir kahkaha . Tek bir hareket ile Rose'nin ve Hawk'ın büyük annesini dondurdu ve Rose'ye dönerek ' maalesef beni yok eden kişi sen olmamalıydın . ' diyerek asasını ona doğru uzattı . Tabi bunu gören arkadaşları hemen Rose diye bağırdılar . Ashley tam bir şeyler yapmaya çalışacakken bir anda arkasından biri onu tuttu . Bu kişi Vickydi . Ashley ' aptal bırak beni ' diye çekiştirmeye başlarken bir yandanda sinirleniyor ve kontrol edemeceği büyüklükte olan güçleri açığa çıkmaya başlıyordu . Astoriada ' aile eşyalarını çağırın başarabiliriz ' dedi . Kendi aile eşyası ile sarkıtlar arasından kurtuldu ve diğerlerinin güçleri ile eşyaları birleştirmeye başladı ' Bir dilek bir dilek Birleştirecek . Tepeden tırnağa birleşecek . ' ' Aile eşyalarını birleştiriyorum ' dedi . Bir anda kollarından bilezikler fırladı . Aynı şekilde LingLing'in yayı da kendinden gitti . Hawk'ın kalkanı parçalara ayrılıp LingLing'in yayını sardı . Travis ve Joy'un aile eşyaları Yaya rengini verdi . Shawn'ın kılıcındaki güç yaya işledi . Her eşya birleşince yay LingLinge ulaştı ve LingLingte anında oku kraliçeye fırlattı . Kraliçe Rose ile uğraşmak yerine aile eşyalarından çıkan gücü durdurmaya çalışırken Ashleyde en sonunda Vickyden kurtulup tüm gücünü kraliçe için harcadı .
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Veeeee bölüm bu kadardı .
Sizce diğer bölümde neler yaşanacak .
Kime ne oldu ?
Diğer bölüm biraz aşırı saçmalayacak ama idare edin . Her güzelin bir kurusu var elbet ;)
sjkdlsjfkldsjfkjdsjfkjdsjf
Yb de görüşmek üzere
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Regal Academy 3 - HaSe Snowwhite
FanfictionArkadaşlıktan doğan bir sevgiydi onlarınki . Kurtarıcılıktan maceraya yan yana omuz omuza peki birden bu takım bozulursa . İŞTE REGAL AKADEMİ'NİN 3. SEZONU (KENDİ KURGUMDUR ARKADAŞIM İLE YAPTIĞIM . ) Hawk , Astoria , Ling Ling , Shawn , Joy , Trav...