Birinci Anlatıcıdan (Yazardan)
Hâkim Bakış Açısı ile anlatım
Artık içeri giriş için hiç bir engel kalmamıştı . Askerlerin yanından geçerek Akademinin kapısına kadar yürüdüler . Vicky onları orada bekliyordu. Çarptığı kişi ise onları görüp çığlık attı ama kraliçe anında onu bir küreye hapsederek işini bitirdi . Okulun olmadığı bir günü bulmak çok deliceydi ama en azından bir kaç kişi avlayabilirlerdi . Bu sıradada kraliçe güçlenir ve hükmetmeye gelirdi . İlk önce ana binaya girdiler. Okulda öğrenci varsa mutlaka bahçede olurdu . Evet gerçektende bir kaç kişi vardı . Kraliçe anında çıkıp etrafı buz ile kapladı. Kimisini dondurdu kimisinide kar küresine alarak kendini güçlendirdi . Rose onu çok bitkin bırakmıştı ama oda intikam olarak aynı şeyi Rose'a yapacaktı .
Bir öğrenci Karlar Kraliçesi'nin döndüğünü görerek anında içeri koştu öğretmenlere söylemeye gitti öğretmenler bu işin üstesinden gelmeliydi yoksa herkes ve her yer donacaktı ve Karlar Kraliçesi'nin bölgesi haline gelecekti ama kimse bunun olmasını istemezdi değil mi ?Öğretmenler kraliçenin dönüş haberini alır almaz bahçeye koştular. Evet Karlar Kraliçesi oradaydı her yeri donduruyordu ve kar kürelerine insan hapsediyordu .
Pamuk Prenses hemen Kar Kraliçesi'nin üstüne kar sihri yaptı. Ne alaka ise sonra kraliçe dönüp ufak bir kahkaha attı anında asası ile sihri geri çevirdi Sonra onun ardından Sindirella bir sihir yaptı onun yanında bir de Rapunzel Sarmaşık sihri ile kraliçeyi tutmaya çalıştı ikisi de başarılı olamamıştı en sonunda 7 Peri masalının büyük kahramanları artı rose'un annesi Clara sihirlerini birleştirdi Karlar Kraliçesi hepsini büyük kar sihri ile Geri çevirmeye çalıştı ama gücü yetersiz olduğundan başaramadığı bu yüzden olaya Ashley müdahale ederek ateş kalkanı ile hepsini geri püskürmüştü ama nasıl ? Nasıl bu kadar güçlü olabilirdi ki .
Ama maalesef gücü fazla geldi ve bir anda yere yığıldı Karlar Kraliçesi onun Bu cesaretine ve güçlüğüne hayretle baktı ve öğretmenlere dönerek yakında güçlenince görüşeceğiz çocuklarınıza sahip çıkın diyerek gelen Ejderhalar ile Uzaklaştılar.Geride kalan öğretmenler kraliçenin sözlerini düşünüyorlardı . Sonra güçlerini kullanarak kraliçenin dondurup bıraktığı öğrencileri çözdüler . İşte Kraliçe tekrar düş ülkesine bela olmaya gelmişti ve kahramanlarımızın başı da bir hayli kalabalık ve de tehlikeliydi . Düşman sayısı 3 ten bir anda 5'e fırlamıştı çünkü . Vicky, Bill ,Ashley, Kira ve Karlar Kraliçesi .
Öğretmenler tüm çocukları bir sonraki saldırı olabilme olasılığına karşı saraylarına gönderdi . Kendileri de saraylarına koştular . Pamuk Prenses şatosunda ;
Rose'den Anlatım
derken bir sesleniş ile o tarafa döndük . ' burada ne oluyor . Rose ? ' Pamuk Prenses tam önümüzdeydi . Sonra Pamuk Prenses ' burada olmamalısın evine dön Sindirella ve Clara seni arıyorlar hadi hadi dikkatlice hatta dur sen Hawkla git ' dedi . Hawkla benn ! Bunu söyleyende SENN . Sanırım Pamuk Prensese meteor falan çarpmış olmalıydı ama tabi sakarlıklarım olmasa oda beni seviyor yani . Hawk ile birbirimize bakarken Fala ' sorun ne büyükanne ' diye sordu . Pamuk Prenses ise ' Karlar Kraliçesi , Geri döndü ! (Come Back) Ama ama nasıl olur o benim evde kar küresinde . Tam bir şey diyecekken Pamuk Prenses ' Rose sus ve eve gidin eğer burada olmuyor olsaydın suçlu olacaktın biliyorsun ki ama yinede onu koruman gerekliydi . ' dedi . Kısık bir ses ile ' dünyada tehlikeli ' diyerek söylendi . Sonrada ' hadi hadi ne duruyorsunuz gidin ! ' dedi . Sonrada Hawk ile bahçeden çıktık . Hawk ' hava yolu ve kara yolu ' diyerek bir soru yöneltti . Bende ' aslında tercihim hava yolu olurdu ama minik bir arabacık iş görür ' dedim . Evet uçmak tehlikeliydi ya saldırırsa ya bizi havada görürse ya bizi dondurursa ya küreye hapis olursak . Bla bla her neyse şuan Pamuk Prenses şatosunun arabasının içindeyiz ve bizim saraya doğru gidiyoruz . Yol en sonunda bitti ve ben arabadan indim . Hawk da el salladı sonra kendisi de geri dönüp gitti . Ben de direk saraya girdim bakalım neler olup bitmişti şimdi anlayacaktım .
Ben içeri girer girmez annem ve büyükannem bana döndüler ikiside gelerek sarıldılar . Annem ' nerelerdeydin çok merak ettik sana bir şey oldu sandık ' dedi . Bende ' ne oldu Karlar Kraliçesi geri dönmüş benim suçum mu? ' dedim . Onlarda sarılmayı bırakıp bana döndüler. Büyükannem de ' anahtarın nerede ' diye sordu . Bende cebimden değil tabii ki de boynumdan çıkararak gösterdim . Sindirella da ' o zaman ' dedi ve benim aklıma bir kişi geldi . Travis ! Sindirella sinir ile ' bir anahtara nasıl sahip çıkamaz ' dedi . Bende ' o her zaman yanında taşır onu ve hiç ayırmaz ki yanından ' dedim . Annem de ' boşver Rose hadi gidiyoruz ' dedi . Ben nereye gittiğimizi sorunca annem' dünyaya' dedi . Hani akşama kadar burada idik . Sonra büyükannem ' şimdi olmaz hava iyice kararınca gidin ' dedi . Annem ikna olup ' peki ' dedi . Sonra bana dönüp ' nedenini soruyor olabilirsin ama güvenliğin için en iyisi bu . Kraliçe dünyada seni bulamaz ' dedi . Kraliçe beni mi arıyordu . ' kraliçe beni mi arıyor tabi ya benden intikam alacak . Ya herkese zarar verirse ' dedim . Annemde düzelterek ' seni değil kızım sadece güvende ol diye ' dedi . Bende ' hayır inanmıyorum hem ben bu şatodada güvende olabilirim ya da dünyada da burada olduğum gibi tehlikede olabilirim ' dedim .
Büyükannem de ' bunu biz çözmeliyiz evet güçlü ve kahramansınız ama hala çocuksunuz ve bizim çocuklarımızsınız ' dedi . Çocuk olmaktan nefret ediyorum . Büyük bireyler olsaydık burada durabilirdim tabii ki . Ben kraliçeden korkmuyorum geleceği varsa bizden çekeceği de vardır elbette ! Sonra döndüm ve dedim ki ' ben ondan korkmuyorum bize bir şey yapamazlar hem biz artık bu işe bulaştık dönüşü yok . Öyle korkmuş gibi çekip gidemeyiz hem ne olabilir ki alt tarafı bir küre veya alt tarafı bir ölüm . Saniyelik bir şey . Korkmuyorum ! ' dedim . Annem ve büyükannem cesaretimi onayladı ve büyükannem ' gideceksin ve pazartesi geri döneceksin o zaman içinde de dinlenip güçlenecek dünyaya bağlanacaksın ' dedi . Ona sarıldım ve bu zamanda sorulacak en salakça şeyi sordum ' O bilezik neyin nesiydi ? '
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bitirmek istediğim yer tamda orasıydı :D
Umarım bölümü beğenmişsinizdir ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Regal Academy 3 - HaSe Snowwhite
FanfictionArkadaşlıktan doğan bir sevgiydi onlarınki . Kurtarıcılıktan maceraya yan yana omuz omuza peki birden bu takım bozulursa . İŞTE REGAL AKADEMİ'NİN 3. SEZONU (KENDİ KURGUMDUR ARKADAŞIM İLE YAPTIĞIM . ) Hawk , Astoria , Ling Ling , Shawn , Joy , Trav...