Hemen ejderhaların yanına gittik . Zırhlarımızı kuşandık .
Görevin sonunda A+ almakla birlikte ailelerimizin bize bir sürprizi varmış onlarıda kazanacaktık . Merak etmiyorda değildim . Bu yüzden görevi en iyi şekilde bitirmeliydik . İlk eşya için Eclipse gölüne geldik ( tamamen uydurma isim ) Tam karşımızda uzak köşede mercan kayalıkları üzerinde ise on bin kadar istiridye vardı . Hawk ' hadi gidelim ' dedi . Hala ejderhanın üzerinde iken . Astoria ise eşderhası ile önünü kesti ve ' hayır öylece gidemeyiz istiridyeler denize dökülür ve işimiz zorlaşır . ' dedi . Haklıydıda kanatlardaki rüzgarla her şey denize dağılırdı .
Bir de Travis'in parşömenini okumuştuk ' üç kişi içindi az önceki görev şimdi ise kalanlar içindir bu parşömen derinlerde saklıdır gizli zehri ile kullanılır evde her alette her iksirde ' Dediklerine göre istiridyenin içinden 3 taş çıkacak ve Joy Astoria ve Travis'in olacaktı . Mercankayalıklara nasıl ulaşacağımızı düşünürken LingLing ' bir ipi okuma bağlarım ve karşıya ipin üstünde geçeriz ' dedi . Astoriada ' oldu sonrada incilerden birine ok deysin ve denge tamamiyle bozulsun . Bir de ipin üzerinden nasıl geçeceğiz ' dedi . Sonra Joy ' ben kurbağaya dönüşiyim ve mercanlığa gidiyim ' dedi . Astoriada ' olur ama tekrar insana dönüşebilecek misin ' dedi . Iyy o imayı gayet net anlamıştım ben . Joy da ' tabikide ' dedi . Astoria ' ama tek başına halledilemeyecek kadar çoklar ' dedi . Travis ise ' öfke sihrimle geçelim işte ' derken herkes aynanda ' hayır ' diye bağırdı . Travis ise şanssız çirkin diyerek başını sıvazladı . Hawk ise ' iştee oldu bitti . Kar sihrimle bir köprü yapacağım ve tamamdır ' dedi . Astoriada ' şaka mısınız siz ahh Notlarımm ' dedi . Hawk ' şaka mısınız derken ne varmış fikrimde ' diyerek sitem etti . Hemen aralarına girdim ' o zaman ben balkabağı teknesi yapıyım ve onun üzerinden hep birlikte geçelim ' dedi . Astoria ' ya patlarsa ya göle düşersek ' dedi . Hawk ta ' o zaman gölden çıkarız suda duracak halimiz yok ayrıca niye yüzmüyoruz ya da herkes kendince geçsin ' dedi . Shawn tekrar araya girip ' ama bu hiçte iyi bir takım ruhu değil ' dedi . Sonra Hawk ' o zaman herkes bir kişiye oy versin ve onun sihri ile geçelim . 'dedi . Herkes onaylayınca Hawk ' hadi Rose en iyisi tekne yapar isen karşıya geçeriz ' dedi . Bende asamı çıkararak çok iyi tasarımlı bir tekne yaptım . Herkes hayranlıkla bakarken ' o zaman buyurun bir de içine geçelim ' dedim . İlk defa Astorianın bir ödevde güldüğünü görüyorum . O da az önce . Herkes oturunca küreklere asıldık Travis ' otomatik olanı yok muydu ya ' diye sorunca Hawk ta ' otomatiklisini de sen yapsaydın ' dedi .
Mercan kayalığına vardık . Tekne sorunsuzca çalışmıştı . Sonra yavaşça inip hepsinin içine baktık boş olanlarıda denize fırlattık . En sonunda birbirinden renkli üç taş bulduk . Mor Yeşil ve turuncu . Astoria Joy ve Travis taşları aldı . Astoria mor Joy yeşil Travis ise turuncuyu . Tekneye tekrar binmek yerine ejderhaları çağırdık . Ejderhamın üstüne binince ' hadi devam edelim ' dedim . Astoria ise bir anda ' durunn ! ' dedi . Herkes ne olduğunu sorunca ' ya aradığımız dördüncü şey buradaysa ' dedi . Haklıydı olabilirdi . Hemen parşömene göz gezdirdik . Joy ' acaba suyun derinliklerinde mi bu şey ' dedi . Astoria ise ' herhangi bir şey olabilir bence parşömende gizli bir şeyler var ' dedi . Sonra da parşömene dikkatlice baktı . Traviste öylesine ' acaba gizli mürekkep falan mı var ' dedi . Astoria ' aklınla bin yaşa . Haklı olabilirsin Oh dios mio ama nasıl ? ' Nece konuştuğunu anlamaya çalışırken ' mor feneri olan var mı ' diye sordu Astoria . Çantamla cepleri karıştırırken olumcuzca başımı salladım ama mor şeffaf bir kartım vardı . Anahtarımı unutup kapıda kaldığım zamanlar kullandığım . Onu Astoriaya gösterince ' işte bu Rose da bu nereden çıktı ' dedi . Bende ' sakarlığım işte kapıda kaldığımda işe yarıyor ' dedim . Herkes güldükten sonra Astoria ' fener olmadığına göre güneşimiz var . Bir camı güneşe tutacağız yansıyan ışığın olduğu yere mor şeyi koyacağız ve bom artık her şey tamam ' dedi . Herkes onun dediğini yapmaya başladı bende geride durup izledim . Bir ses duyunca kendime geldim ' Rose gel okunmaya hazır bir yazımız var elimizde ' Sesin sahibi Travis idi . Yanlarına gittim ve okudum . ' bulunacak en derindeki mor bir bitki kurtaracak bir kişiyi dikkat edilmeli nadidedir teki ' Joy hemen ' ben hemen bulacağım onu ' dedi . Asası ile kendini kurbağaya çevirdi . Sonrada suya daldı . 10 dakika gibi bir süre geçmiş hala Joy bitkiyi bulamamıştı . En sonunda bir kurbağa su yüzeyine çıktı Sonra çok geçmeden insana yani Joy'a dönüştü ama bir terslik vardı . Olamaz bitki zehirliydi çünkü .
Onu kaldırarak yüzüne su serpiştirmeye başladık . Uyanınca keyifle soluklandık ama durma zamanı değildi sıra dördüncü bilmecede idi . Hawk ' hadi benim bilmeceye bir göz atalım ' diyerek onu okudu . ' Çözemediysen öncekiyi gizliyi bulmak ilk önceliği ama çözdüysen eğer yeni gizem üzerinde iki kişi bulacak bu gizliyi birlikte ' Ne alaka idi . Zaten biz gizliyi çözüp 4. objemizi aldık . Peki bu bilmecede ne anlatılıyordu . Çok geçmeden Astoria ' bulunabilecek bişi değil ki bu Rose parşömenini aç bakalım ne yazıyor ' dedi . Bende açarak okumaya başladım ' Bulunamadı değil mi bir önceki o zaman geçilmeli yenisine yenisinde gizli olan ise iki birbirine ait insan ve onları tamamlayan sevgileri . Bulunacak burada en kıymetlisi bilenecek bir efsane bu bilmecedeki gizli ' Ben okuduğumdan bir şey anlamazken bir yandanda ağzımdan kaçırdım ' birbirine ait iki kişi ' diyerek . Astoriada buna karşılık ' çiftli bir şey olmalı ' dedi Joy ise her zamanki gibi ' suda bir şeydir belki ' dedi . Ling Ling ' ahanda biliyorum . ' diyince herkesi ümitlendirdi benide . Herkes onu dinlerken o konuştu ' büyük annem ben savaş eğitimi alırken başımda oturmuş bu efsaneyi anlatıp dururdu ' Bende hemen ' ne efsanesi ' diye sordum . Böldüğüm için herkes bana bakarken ' devam ediyorum büyük annem bana iki kişinin efsanesini anlattı bu iki kişi gece ile gündüzü ayıran o zamanda hep bu mercankayalığına gelirmiş ve birbirleriyle kendilerini tamamlarmış ama bir beden olmak manasında değil aşk gibi . Sonra buraya bir denizkızı gelmiş evet burada denizkızının ne işi var değil mi ? Denizkızı zor durumdaymış bu çift her şeye rağmen ona yardım edip onu kurtarmış ' dedi . Bu sefer Hawk araya girdi ' işte şimdi gözüme girdiler ' diyerek .
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Yeni bölüm çok yakında geliyor beklemede kalın . Bölümü değerlendirir iseniz çok sevinir ve mutlu olurum .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Regal Academy 3 - HaSe Snowwhite
FanfictionArkadaşlıktan doğan bir sevgiydi onlarınki . Kurtarıcılıktan maceraya yan yana omuz omuza peki birden bu takım bozulursa . İŞTE REGAL AKADEMİ'NİN 3. SEZONU (KENDİ KURGUMDUR ARKADAŞIM İLE YAPTIĞIM . ) Hawk , Astoria , Ling Ling , Shawn , Joy , Trav...