...
En sonunda gün geçmişti ve bugün günlerden Salı idi . Hızla ayaklandım ve dolaba yöneldim . Artık dünyada yaşamadığıma göre okul kıyafetlerini kendim giymem gerekli . Hızla özel kıyafetlerimi üzerime geçirdim ve aşağı koşturdum . Merdivenler fazla mı dik ne az daha yuvarlanıyordum . Daha da yavaşlayarak merdivenlerden salına salına saçlarımı savura savura indim . Bu seferde prenses gibi olmuştum ama ne de güzel yakışıyordu bana bu prenseslik . Büyükannem aşağıda beni süzüyordu . Onu görünce hemen normal halime dönüp merdivenleri indim . O da sonra bana ' ne oldu kızım ne de güzel iniyordun beni görünce ne değişti ' dedi . Bende ' okula gitmem lazım o yüzden acele ettim ' diyerek yanından geçtim ama o beni durdurdu . ' Rose kendini nasıl görüyorsun bilmiyorum ama kimseyi dinleme bir tanem sen gerçekten güzel bir prensessin . Aynı zamanda da bir prensle büyüyünce evleneceksin . Bu durumlara alışsan aslında hiç fena olmaz ' diyerek kendi benim yanımdan geçti gitti mutfaktan tarafa . Prensle evlenmek . Ayh bana bir şeyler oluyor . Bir ayıldım , bayıldım durumu söz konusu şuan .
Her neyse bitti , gitti koşar adım dışarı fırladım okula giden arabaya atlayarak regal akademiye doğru gittim . Evet doğru evlenmek zorunlu ama büyükannemin de bu yaşımda bunu söylemesi de ayrı bir garip . Alt tarafı olmuşum 17 yaşında . ( Lise 3. sınıf bu yüzden de yaşı normal olarak 17 olmuş oluyor ! )
Ben bunları düşünür iken çoktan regal akademinin önündeydik . Arabanın kapısını açacakken çoktan şoför tarafından kapım açıldı . Ovv çok saçma ötesii . Yavaşça indim ve okul binasına doğru yürüdüm . Yolda ise Ashley ve Bill dikkatimi çekti . Bir köşede oturuyorlar ve konuşuyorlardı . Onlara baka baka yürürken takıldım , kocaman taşı bile görmemiştim . Sonrada birinin sırtına doğru düştüm . Ah tam sırasıydı . 'Af edersin ! ' diyerek başımı kaldırdım ama hiç özüre gerek olmadığını anlamam bir saniye mi aldı . Hawk imiş çarptığım . Beni refleksi ile tutmuş olacak ki az önce ellerini çekti . Sonra ' demek erkencisin ! ' dedi . Bende ' uzun süre okula gitmeyince erken kalkma beyni devreye girdi . Yarın görürsün kim geç kalıyor . ' dedim . Sonra oda bana bir soru sordu . Şuan konuştuğumuz konudan baya alakasız ' ee yaptın mı bakalım resim ödevini söyle ' Bir anda yüzüm değişti . Eyvah ! ' Ben onu dünya da öffffff ' diyebildim sadece . Sonra Hawk ' sakin ol Pr. Güzel durumu biliyor sonuçta . Yarın falan getirirsin hadi gel sınıfa geçelim biz ' dedi . Bende inat edip ' gidip alırım 2 dakikamı alır ' dedim . O da kolumdan tuttu ve ' sınıfa gidiyoruz Rose ' dedi . Biz bu halde iken yanımıza Travis gülerek geldi ' aa merhaba aşk ... ' derken Hawk ' sanada merhaba aşk Travis , nerede aşkın ' dedi . Bir şeyler oldu ve bitti ama çözemedim . Travis de elini başına koyarak ' şey bilmem gelir ya da aha işte geliyorr ' diyerek LingLing'i gösterdi . ' Selam arkadaşlar ne duruyoruz burada hadi girelim içeri zaten Astoria ve Joy çoktan sınıfa gitmişler bile ' dedi .
Sonra da Hawk ' evet hadi girelim o zaman ' diyerek önden önden gitmeye başladı . Sonrada yanında Travis gitti . LingLingle biz baş başa kaldık bende arkalarından gidecekken kolunu omzuma attı ve ' daha derse var Rose gel biraz şu erkekleri çekiştirelim ne dersin ' diyerek beni oturaklara çekiştirdi . Yan yana oturduk ve konuştuk .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Regal Academy 3 - HaSe Snowwhite
FanfictionArkadaşlıktan doğan bir sevgiydi onlarınki . Kurtarıcılıktan maceraya yan yana omuz omuza peki birden bu takım bozulursa . İŞTE REGAL AKADEMİ'NİN 3. SEZONU (KENDİ KURGUMDUR ARKADAŞIM İLE YAPTIĞIM . ) Hawk , Astoria , Ling Ling , Shawn , Joy , Trav...