Başlıktanda anlaşıldığı gibi işte o sürpriz bölüm geliyor ama sadece bir kısmıı :(
Hazır mısınız ARE YOU READY? ( Are They Ready ? )
O zaman bölüm ilk yazardan sunar .
-----------------------------------------------
Yolda Astoria ' büyükannem ile görüşmem var gitmem lazım çoktan geciktim bile ' diyerek yanımızdan el sallayarak uzaklaştı . Joy da arkasından ' biraz atıştırsam iyi olacak ' diyerek ayrıldı . Shawn ' büyükannem benimle bir şeyler konuşacak ' dedi . Travis ise ' ne oldu yine ne yaptın kızdıracak ' diye sordu . Shawn giderken o da yanında gitmişti ve bizde 3 kişi kalmıştık LingLing ben ve Hawk ama LingLing'in bizi yalnız bırakmak için gideceğini adım gibi biliyordum . Dediğimde oldu . LingLing ' çocuklar iki dakika beklesenize hemen geleceğim . ' diyerek ortalıktan uzaklaştı . Etrafta neler çeviriyor diye ona bakınırken vazgeçerek Hawk'a döndüm . Sonrada ' senin şarkın noldu ' dedim . O da hemen 2 ne ne olmuş benim şarkıma ' diyerek tepki verdi . Hafif gülerek ' bende onu diyorum hiç söylemedin . ' dedim . O da ' söyledim ya hani ... ' derken onu böldüm ve ' o hiçbir kısmıydı ben tamamını istiyorum ' dedim . Hawk biraz düşündü sonrada gözleri parladı ve ' maalesef gitarsız olmaz ' dedi . Bende balkabağı sihrimle birgitar yaptım . Hawk şaşkınca bakarak sonrasında pufladı . ' peki o halde 5 dakika hazırlık sürem olsun ' dedi . Söylemesini beklerken bir anda da ortalığa göz atıyordum . Sonra Hawk'ın sesini duydum bir anda ' başlayayım mı ? ' diye . Bende kafamı olumlu şekilde eğdim . Daha sonra oda şarkıyı söylemeye başladı .
I don't care
What they do
I just wanna
Be with you
And I don't mind
All the times
We will fight
Just to get through (yeah)Yeah, 'cause all these empty faces
They got nothin' on yours
They got nothin' on yours
They got nothin' on yours, and yeah
All the brightest places
They turn dark when you're gone
They turn dark when you're gone
They turn dark when you're goneYou got that hometown smile
You got that look in your eyes
That says "Oh, every-thing will one day be alright"
You got that hometown smile
You got that look in your eyes
And I'll do anything just to keep you by my sideAll through my life (life)
I finally realized
That home is not (not)
Where you go (where you go)
'Cause now I need (now I need)
Only you and me (you and me)
And wherever we'll be ('ever we'll be)
We'll never get lost
Nah-nah-nah-nah-nah-naYeah, 'cause all these empty faces
They got nothin' on yours (they got nothin' on yours)
They got nothin' on yours (they got nothin' on yours)
They got nothin' on yours
They can keep on talkin' baby
You're the beat through the noise
You're the beat through the noise
You're my beat through just noiseYou got that hometown smile
You got that look in your eyes
That says "Oh, everything will one day be alright"
You got that hometown smile
You got that look in your eyes
And I'll do anything just to keep you by my side
By my sideYou got that hometown smile
You got that look in your eyes
That says "Oh, everything will one day be alright"
You got that hometown smile
You got that look in your eyes (look in your eyes)
And I'll do anything just to keep you by my sideEverything will one day
Everything will one day
Everything will one day be alright
Everything will one day
Everything will one day
Everything will one day be alright
Ben ona şaşkınca bakarken o da bitirerek güldü . ' enerji patlaması ' dedi sonrada . Onun bu sözüne bende gülmüştüm . Sözler çok güzeldi ama gerçek miydi ?
( Türkçesi başka bir bölümde gelecek lütfen o bölüme kadar araştırmayın plss :) Çok büyük bir spoiler kaçırırsınızz . )
Hawk bir hışımda yanıma kadar geldi . Sonrada ' sana bir şey söylemeliyim ' diyerek sözlerine devam etti . Ben onu tüm sessizliğim ile dinlerken en sonunda konuştu . ' Sözlerimin her yeri her ayrıntısı gerçek ve kalpten Rose . ' diyerek . Ben ona şaşkınca bakmaya devam ederken ' acaba benimle ödev dışında da ... ' dedi ama sözleri arkadaşlarımızın bir anda gelmesi ile kesildi . Hawk üzgünce bakarken bende onlara dönmüştüm . Astoria ' çok kötü bu çok kötüü . ' dedi . Neler olduğunu sorduğumda ise LingLing ' Kraliçee ' diyerek bağırdı . Dur bir saniye ama bugün okul en sakin gününde .
Öğretmenler ve dersler az . Aile ejderhalarının da yarısı şatolarımızda . Koruyucu kimse yok . Ayrıca bizde hiç hazırlıklı değilizzz .
Astoria ' büyükannem bana bir kaç şey öğretti . Ben onla güçlerimi geliştiriyordum . ' dedi . Bende neyden bahsettiğini sorduğumda ' büyük bir güç biliyorum . Onu sonsuza dek yok edebilecek . ' dedi . O sıradada kraliçe yanında Bill ve Vıcky ile yere indi . Astoriada fısıltı ile ' bana güvenin . ' dedi .
Savaş mı Barış mı ?
Kraliçe : Ah çocuklar merhaba bugün daha daha nasılsınız . Umarım iyisinizdir çünkü sizi kötü yapmak için geldim . (büyük bir kahkaha atarak )
Astoria : Çok komiksin
Kraliçe : Evet her neyse bugünün basit bir gün olduğunu duydum ve acaba neden olmasın niye zarar vermek için orada bulunmayayım diye düşündüm .
Travis : Çok iyi etmişsin bizde tam seni yenme hayalleri kuruyorduk .
LingLing : Tekrar .
Kraliçe gülerek : Çocuklar beni güldürüyorsunuz .
Hawk : Bu son gülüşün olacak .
Kraliçe : Ahahaha evet Roseden anlaşılıyor zaten .
Ben mi ? O bana laf mı attı . Sonra Bill ' yeter mi bu kadar ön söz . ' dedi . Vicky de ' evet bu kadar yeter intikam vaktiii . ' dedi . Kraliçe de hepimizin üstüne sihrini yaptı . Hepimiz bir tarafa kaçışırken büyükannelerimizde geldi .
Sindrella : Ne oluyor burada .
Kraliçe : Ahh çocukların yok oluşunu ön koltuktan izleme fırsatına kavuştunuz .
Diyerek onun boynundan aşağısını dondurdu . Büyükanne diye bağırdıktan sonra kraliçeye döndüm ve ' seni bir kez daha ama bu sefer ebediyen yeneceğim. ' dedim .
Kraliçe tabiki bu sözlerime gülmüştü ama her şey yeni başlıyor ve çok hızlı bir şekilde bitecekti . Ya kraliçe ya da bizden biri artık savaş kaçınılmaz . Kaçış bir son değil . Ya şimdi ya da hiç bir zaman .
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bölümü nasıl buldunuz ?
Her zamanki gibi Hawk'ın uğursuzlukları bugünde başında .
Yb de görüşmek üzere
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Regal Academy 3 - HaSe Snowwhite
FanfictionArkadaşlıktan doğan bir sevgiydi onlarınki . Kurtarıcılıktan maceraya yan yana omuz omuza peki birden bu takım bozulursa . İŞTE REGAL AKADEMİ'NİN 3. SEZONU (KENDİ KURGUMDUR ARKADAŞIM İLE YAPTIĞIM . ) Hawk , Astoria , Ling Ling , Shawn , Joy , Trav...