' Çünkü biz kendimiz yapacağız o gösteriyi ' dedi . Astoria anlamışçasına ' Sindirellalar aşka bayılırr ' dedi . LingLingte ' o zaman seninle birlikte Hawk'ıda hallederiz . Oldu bitti . ' dedi . Bir anda kıpkırmızı kesildim sonra LingLing kendini düzeltti ' yani prenses beklenmeden iyi ' dedi . Haklı . Astoria ' gerimiz ne olacak ' dedi . Bende hepsine görevlerini verdim .
Shawn ve Travis Sanat galerisi açsın .
LingLing Dövüş ile ilgili bir gösteri hazırlasın .
Joy : Kurbağaları ile ilgili bir şeyler yapsaa .
Astoria sende ...
Derken Astoria ' tamam ben kendimi hallederim o zaman iş bitti . Çok güzel olacak . Rose dünyaya gitmezsen yarıyıl tatilinde buluşur bir üzerinden geçeriz hazırlanırız ' dedi . Bir anda doğum günümü hatırladım . Yarı yıl tatilindeydi . ( Yarıyıl tatili Regal akademide gerçek tatil ile alakasız olsun . ) Astoria orada mısın diye seslenince ' evet evet olur bakarız ' dedim . O sırada Ashley yanımıza geldi . Tabii yaa onu unuttuk o ne gösterisi yapacak ki . Erakliyon prensesi miydi o . Adınıda unuttum . LingLing ' Tamamen unutmuşuz Ashley de benim gösterime katılsın hallolur o zaman her şey ' dedi . Bende ona hak verdim ' evet sonuçta kılıç vb . şeyler ilgi alanı ' dedim . Tabi kendimi açıklayamamıştım doğru düzgün ama olsun . Ashleyde ' neden bahsediyorsunuz anlamadım ama olur . Bu arada iyisin değil mi ' dedi . Bende kafa salaldım . O sırada Shawn'ın abuk sabuk suratına rastladım . O Ashley'in taklidini mi yapıyordu . Usulca gülerken beni fark etti ve kendini düzeltti . Sonrada beni yanına çağırdı . Shawn ve Astoria bize engel olmaya çalışmıştı ama nedenini anlamış değildim . Onunla birlikte gittim . Astoria Shawn ve diğerleride peşimizden gelmiş ve bunun farkında idim .
Ashley : Sana bir şey söylemeliyim .
- Dinliyorum .
Ashley : Ben bir şey yaptım .
- Ne yaptın söyle dolandırma .
Ashley : Direk mi söyliyeyim .
- Evet .
Ashley : Herkesi kandırdım .
- Ne nasıl neden kimi .
Ashley : Her şeyi en baştan anlatmama izin ver .
- Dinliyorum .
Ashley : Bloom ve Sky'ın kızı ben varya ben . Annemin güçlerine sahibim ama babamında geni olduğundan peri olmasamda güçlerim va r. Bu güçelr beni güçlü yapabilirler ve karlar kraliçesini yenebilirim . Aynı zamanda bu güçleri kullandığımda ya insan olacağım ya da güçlerim azalacak . Şimdilik burası önemsiz bilmeni istediğim şey aslında ...
- Dur dur durr kanatsız peri olduğunu söylemedin banaa .
Ashley : Sus beni dinle önemli diyeceklerim .
- Sustum .
Ashley : Ben Bill'e yalan söyledim .
- Ne ne zaman ?
Ashley : Daha dün yeni .
- Ne yalanı .
Ashley : Beni ajan sanıyor. Seni iyileştirmesi için söyledim her şeyi . Bu arada birileri her defasında benim ne yapıp ettiğimi gözlemliyor orası ayrı .
O sırada bende arkamı döndüm . Küçük bir of çekerek ' bilmez miyim onları ' dedim . Sonra Ashley kulağıma fısıldadı . ' Shawn beni Bill ile konuşurken dinledi . Kendisi benim Bill ile işbirliği içinde olduğumu sanıyor . Bunu Astoriayada söyledi . Onları gördüm demek istediğim kime inanırsın bilmiyorum ama gerçekten üzgünüm ' Bende ' sorun değil . Yeter ki arkamızdan iş çevirme ' dedim . Oda sıkı sıkı bana sarıldı ve ' huhu arkadakiler boşuna saklanmayın en başından beri biliyorum orada olduğunuzu ' diye bağırdı . Daha sonra Hawk Astoria ve diğerleri ( Yazmaya üşenen ben :D ) Astoria ' neler oluyor Rose ' diyerek direk konuya girdi . Shawnda ' o güvenilmez ' dedi . Ashley umursamazca Rose2nin arkasında dururken Hawk olayı en sonunda fark etti ve ' Ya senn , ya sana bu kurnazlıklar kimden kaldı ' dedi . Herkes ona şaşkınca bakarken bende ' yaa akıllı olan anlıyor ' dedim . Astoriada ' yani bu Bill'e çok kolay bir şekilde bir oyun oynadı ve Bill armut gibi inandı öyle mi ? ' diyerek güldü . Herkes gülerken Bill geldi ve ' nedir bu komik olan ' dedi . Hemen Ashley ile arkamızı döndük . Bill sinirle bizi süzerken bir iki adım geri gittim . O sırada arkamda olan Hawkta çıkarak önümde durdu . ' uww yemedik sevgilini ' diyerek Bill konuştu . Ashley ise ' ne oluyor Bill ne söylemeye geldin ' dedi . Bill ise şöyle cevap verdi ' Hani yarın anlatacaktın ne oldu . Seni yanlış anlamıştım . Gel de konuşalım ' diyerek . Ashley de güldü ve ' canım sen beni cidden yanlış anlamışsın . Benim senin gibi bir aptal ile ne işim olabilir ki sen git Vicky ile takıl . ' dedi egolu bir tavır ile . Bill dahada sinirlenmişken ' Hepsi asıl oyunun bir parçasıydı değil mii ? beni ve onları kandırıp herkese iyi kız muamelesi yapacaktın ve herkesten intikam alacaktın . ' dedi .
Ashley güldü ve ' evet bir yerde haklısın . Seni kandırdım . Bunu gördüğün gibi kolayca başardım . Daha intikamım yeni başlıyor . Eskisinden farklı olarak sadece beni oyuna getirenlerden intikam alıyorum . ' dedi . Bill sinirle onu itmek için elini kaldırırken Ashley elinden yakaladı ve ' sen beni anlamadın galiba. Anlatayım Ben Ashley Fire . Ateş gücünün varisi aynı zamanda Bloomun ona benzeyen öz be öz kızıyım . O şekil şukulların bana işlemez . Şimdi git işine uzak dur buradan . ' diyerek sertçe çıkıştı . Billde ' oh arkandakilere güvendin değil mi ? Bütün egon bu yüzden ' dedi . Sonrada ' her neyse zaten sen benim umurumda değildim . İstediğim şey sadece güç benim ' diyerek arkasını dönüp çekip gitti . Bende rahat bir nefes aldım . Ashleyde bize önünü döndü ve aramızdan geçerek yoluna devam etti . Tabi kırık kalbini buradan bile fark edebiliyordum . Astoria ' ne oldu burada şimdi ' dedi . Bende ' sevgili tartışması . Ayrılık sanırım ' diye cevap verdim . Shawnda ' biz şimdi Ashleye güveniyor muyuz hala anlamış değilim ' dedi . Bizde hep bir ağızdan ona ' off Shawnn ' diyerek karşılık verdik . Shawn ' nee ' diye tepki gösterince gülmeye başladım . Sonra ' Ashley iyi ve sevimli Bill karşısında ise öfkeli kısacası bir küçük BLOOM ' dedim . Shawnda ' çok iyi çözmüşsün aferin . ' dedi . Bende kendimi şakadan alkışladım . Sonra Hawk ' gidelim o zaman ne duruyoruz ' dedi . Bencede burada durmanın bir anlamı yoktu . ' hadi gidelim ' dedim ve oradan ayrıldık .
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ashley'in bir iyi ve bir kötü olmasını nasıl değerlendiriyorsunuz .
Sizce Ashley gerçekte kim v nasıl biri ?
Bu soruların cevaplarını yorumda bekliyor olacağım .
UMARIM BÖLÜMÜ BEĞENMİŞSİNİZDİR .
Yeni bölümlerde görüşmek üzeree .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Regal Academy 3 - HaSe Snowwhite
FanfictionArkadaşlıktan doğan bir sevgiydi onlarınki . Kurtarıcılıktan maceraya yan yana omuz omuza peki birden bu takım bozulursa . İŞTE REGAL AKADEMİ'NİN 3. SEZONU (KENDİ KURGUMDUR ARKADAŞIM İLE YAPTIĞIM . ) Hawk , Astoria , Ling Ling , Shawn , Joy , Trav...