Bölüm 19 : Yardım Çırpınışı

289 14 12
                                    

...

Rose 'un ayağını kurtarmalıydılar . Bir an önce . Çünkü gittikçe tüm bedenine yayılıyordu . Pr . Güzel'in getirdiği kitapta ise sadece, ancak ateşin bunu eritebileceği yazıyordu . Tüm yolları denediler . Hatta Astoria'nın ateş halkalarını bile denediler . Ama bir türlü işe yaramıyordu .

Sonra Sindirella dayanamayıp Pr. Güzel'i odasına davet etti . Önemli bir şeymiş . Rose'un ayağıyla ilgili tabii ki . Sonra ikisi de odaya gittiler . Pr. Güzel konuştu . "Ne diyeceğini biliyorum ama olmaz bu çok tehlikeli akademi'nin başı derde girebilir ." Bayan Sindirella da "Lütfen konuşmama izin ver . Evet biliyorum sürgün edildi . Ama kapıdan çıkarken dediklerini hatırla . "

İkinci Yazardan...

(Evet Ashley'den bahsediyorlardı . Peki ya Bayan sindirella neden bahsediyordu ? Ne demek istiyordu ? Dediğine göre Ashley sürgün edildikten sonra akademiden atılırken bir şey demişti . Acaba ne demişti ? Hadi hep birlikte öğrenelim .)

Hakim Bakış Açısı İle...

Ashley çıkarken "ben suçlu değilim , ben masumum demişti . Belki de gerçekten masum , belki biri ona tuzak kurmuştur . "Dedi Bayan Sindirella . Pr. Güzel de buna cevap olarak"aah hadi ama o gün Vicky olmasa başımız derde girebilirdi . " Dedi . Bayan Sindirella "O zaman geriye tek seçenek kalıyor Vicky'den doğruları öğrenmeliyiz ." Pr. Güzel "Gerçekler :Ashley suçlu ve ceza olarak akademi'den atıldı . " diye ön yargılı bir şekilde bunları söyledi . Bayan Sindirella "Ama Rose 'un ayağı ne olacak ?" Dedi . Tam bunu derken Clara'nın sesi duyuldu . "Aaa yardım edin Rose , ROSE İYİ DEĞİLL!! " Herkesi bir korku kapladı . Bayan Sindirella hemen bahçeye gitti . O sırada ise Pr. Güzel onları pencereden izlemekteydi . O sırada aklına bir şey gelmişti ama pek emin değildi . Sonra Rose'un o baygın halini gördü ve hemen kitabı eline aldı az önce eline aldığı kitabı . Sonra aklına bir şey geldi ."Belki de.." dedi devamı yok . Hemen bir mor ışık saçan fener cinsi bir şey gördü Sindirella 'nın masasında . Hemen eline aldı onu . Tabii ya bunu nasıl düşünememişlerdi . Kocaman sayfada sadece ATEŞ yazmanın mantıklı olamayacağını kavradı vee mor ışığı sayfaya tuttu . Aman Allahım !! Bir sürü şey vardı boş yerlerde . Resim gibi bir şeyler . Sanırım çook eskiden çizildikleri için anlamını bilmek zordu gerçekten . Sadece bir kaç garip resim vardı . Durun bir dakikaa Pr. Güzel bir şey fark etti . Neydi bu?  Kağıdın köşesinde bir bilgi vardı . 
' Ya yapan kişi bu sihri geri alabilir ya da ateş sihri koruyucu olan kız gelip bu kişiyi kurtarabilir gerçek sevgiyle . 

İlk Yazardan ;

Şimdi işler daha da zorlaşmıştı . Ashley'in Rose'yi kurtarması için bir de Roseyi sevmesi gerekiyordu ya da bunu Kira düzeltmeliydi ama tabikide böyle bir şey yapmazdı . Pr. Güzel ' maalesef çok kötü bir şey var . ' diyerek söze girdi . Herkes ona döndüğünde  ' bunu düzeltebilecek tek şey ateş sihrinin varisi yani Ashley bunu severek yapmalıymış ' dedi .  Sindirella elini alnına koyarak ' ayy başım '! bir şeyler oluyor bana , kurtarın kızımıı . ' diyerek dengesini kaybedip bir yere zar zor tutundu . Hemen Clara yanına giderek onu tuttu ve sandalyeye oturdu ' anne Rose iyi olacak merak etme ' dedi . Daha sonrada ' çocuklara söyleyeceğim bulup getirsinler buraya ' diyerek dışarı koşturdu . Aile ejderhasını alarak Regal akademiye uçtu .  Çocuklar akademide bir haber bekliyor derslere bile dikkat edemiyorlardı ve bunlara Astoriada dahildi . O bilezikleri bir işe yaramadığından beni Rose'yi düşünüyordu . Clarayı görür görmez yanına koşturdular . Astoria hemen ' ne oldu iyi mi iyileşti mi iyileştiyse  nerede ? ' diyerek Clarayı soru yağmuruna tuttu . Clara ' sakin olun . Sadece bir sorun var ' dedi .  Astoria ' nedir o ? ' diye sordu . Diğerleride merakla Clara'nın diyeceklerini dinlemeye koyuldu .  Clarada hemen söze girdi . ' Bize bir kişi gerekli ki oda ... ' derken biri arkadan gelerek ' ben mi ? ' dedi .  Herkes o tarafa döndüğünde Ashley'i gördüler ve hızla savunmaya geçtiler . Clara onları durdurup ' durun doğru söylüyor bize tamda o lazım ateş gücünün varisi . ' dedi . Herkes şaşkınca bakarken Ashley ' sizede merhaba arkadaşlar . ' dedi . Sonra Claraya dönerek ' siz şimdi Rose için endişelenmişsinizdir ama merak etmeyin . Onun için ne gerekli olduğunu biliyor ve gerekli güçte bende . ' dedi . Clarada ' ne istiyorsun ' diye sordu lafı uzatmadan . Ashley de ' hakkım olanı . Akademide bir öğrenci olarak gözükmek ' dedi . Hawkta ' akademiye daha rahat saldırabilmek için mi ? ' diye sordu . Ashley de olumsuzca kafa sallayarak ' siz çok ön yargılısınız aynı aileleriniz gibi ' dedi yüzünü buruşturarak .  Clara hemen ' kabul gel benle ' diyerek ejderhaya bindi . Herkes şaşkınca bakarken yinede bunun tek yol olduğunuda biliyorlardı .  Clara ve Ashley sindirella şatosuna giderken arkalarındanda Rose'nin arkadaşları gidiyorlardı .  Hemen şatodan içeri girip Rose2nin oradaki odasına gittiler . Rose donmanın eşiğinde gözleri resmen kapalı gibi . Büyükannesi başında sürekli onunla ilgileniyor ve onu ısıtmaya çalışıyordu tabi bir işe yaramıyordu bunların hiçbiri .  Ashley ' lütfen uzaklaşın ki güzelce yapıyım ' dedi . Sindirella ise ' hele bir yanlış yap elimizden bu sefer kurtulamazsın küçük Fire . ' dedi . Ashlyde ' merak etmeyin iyi olacak gerçi ben bu sihri yapınca iyi olamasamda akademi için deyer . ' dedi . Sonra da ' ateş sihri ' dedi . Rose'nin tam kalbine isabet eden bu sihir yavaş yavaş etkisini gösterdi sonra Ashley ' alev sargısı ' diyerek ayağındaki buzu hedef aldı . Kristal hemen çıkarak havada parçalandı . Daha sonra Ashley asasını elinde döndürerek ' işte bu kadar ' dedi . Herkes şaşkınca bakarken güzel ' ama ama sevgi . Sevgi nolacak ' dedi . Ashley de ' sevmediğimi kim söyledi . ' diyerek cama yöneldi . Sonra atlarken ' yarın kaydım hazır olsun ' dedi .   Altındaki alev ile yavaşça yere indi ve yürüyerek yoluna devam etti . Herkes onu şaşkınca izlerken Rose ' ahh! ' diyerek uyandı . Hemen Clara ve büyükanne Sindirella yanına koşup ' her şey geçti güzelim ' diyerek ona sarıldılar . Rose olan biteni anlayınca ona bakan arkadaşlarına da gülümsedi . 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Yeni bölüm yarın öğlen ya da bu akşam gelir :)

Umarım bölümü beğenmişsinizdir .

Diğer bölümde görüşmek üzeree :) 

Regal Academy 3 - HaSe SnowwhiteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin