Roseden
Müzikalden sonra eve gelmiştik dünyada güzeldi internet ve ayakkabılar vardı ama peri masalı ülkesini şimdiden özlemiştim . Fikrim ise buradaki her şeyimi alıp şatoya yerleşmek . Tabi büyükannemin kurallarına uymam gerekecekti ama üstesinden gelirdim . Hızla 5 bavul hazırladım . Tabikide sadece kıyafetlerimdi . 7 Bavulda ayakkabılar etti . Bavul ne alaka ayakkabıya derseniz daha pratik çözüm varsa söyleyin . 327 ayakkabıyı sığdırmak için . Her neyse sonrada koleksiyonum için 1 bavul yaptım içine günlüğümü falan koydum . Laptopumu telefonlarını ve şarj aletlerini aldım artık hazırdım . Bekle beni düş ülkesi modern peri masalı prensesi Rose Sindrella geliyor .
Tabi pazartesi olacaktı bu çünkü şuan hafta sonu tatilindeydim . Bu arada sanırım bu ayakkabılar sığmayacak ben en iyisi bir kaç bavul satın alıyım . Yoksa ayakkabısız kalırım orada . Hızla aşağı inip dışarı çıktım . Yolda ayakkabı dükkanınada uğradım ve 2 çift daha ayakkabı aldım . Bu ayakkabı hasretim hiç bitmeyecek . Sonunda 24 bavul ile hazırdım . Hazır olmasına hazırdım da ben bunları nasıl taşıyacağımmm . Neyse artık 4 er dörder götürürüm .
2 Gün sonra Günlerden Pazartesi
Bugün pazartesiydi . Travisi bizim eve çağırdım ki şu bavullarda yardım etsin . Çirkin sonuçta 24 bavul taşıyamıyorsa güçlü olmasının önemi ne değil mi ? Annem ile birlikte kahvaltımı yaptık ve çıktık . Annem tabikide bavullarımın yarısından fazlasını evde bıraktırdı . O hali ile bile 8 bavul vardı . 2 sini ben aldım . 2 sini annem aldı . Kalan 4 ünüde Travise verdim ama gözüm bir bavulda çok takılmıştı . Hemen 4 bavul daha aldım yanına . İkisini ben taşıdım ikisinide Travise fırlattım . Daha sonrada başladık regal akademiye girişin olduğu sokağa doğru yürümeye .
En sonunda varmıştık ve gördüğüme göre Travis'in canı çıkmıştı . Kolay değil bir Sindrella ailesi ile başa çıkmak tabi . Hemen anahtarımı deliğe yerleştirip doğru yöne çevirdim . Çevirirkende sözleri söylemeyi unutmadım . ( Bu arada sözleri unuttuk :D Bilen varsa yorumlaraa . ) Daha sonrada kapıdan geçtik . Tabikide kapının önünde Shawn ve Hawk bizi daha doğrusu beni bekliyorlardı . Sebebide tabiki benim onları acil durum var diyerek buraya çağırmamdı . Ne kadarda sinsice . Buna katılıyorum ama napalım bu işler böyle . Hemen annemin 4 bavulunu alıp Shawn'ın ellerine tutuşturdum . Elimdeki 2 bavuluda Hawka verdim . İkiside şaşkınca bakarken bende ' ee ne duruyoruz ders başlayacak birazdan ' dedim ve gülerek arkamdanda bavulları çekerek sınıfa doğru yürüdüm . Bu 12 bavula nasıl hakim olacağımı hiç bilmiyordum . Annem ise bavulları bir odaya kilitlemeyi önermişti ki güzel bir öneri idi . Hızla malzeme odasına doğru gittik . Bizi görenler ise şaşkın şaşkın bakmaktaydı . Hayır hiç mi bavul taşıyan erkekler görmediniz . Bir de kız .
En sonunda odaya vardığımızda büyük bir neşe ile ohladım . Annem ise ' oldu mu Rose başımın etini yememe deydi mi . Hayır yani bende Sindirellayım ama senin şu ayakkabı merakını anlayamıyorum 329 çift ayakkabı nedir . Bir de ayağındakilerle 330 cam ayakkabılar ile 331 ' dedi . O sırada Hawk hariç kalan ikisi ' YUH ! ' diyerek bağırdı . Bende gülerek ' aslında bu 12 bavulun 2 sinde koleksiyonum 2 sinde araç gereçlerim 5 inde ayakkabılarım 3 ündede kıyafet var kii daha evde 12 bavul daha taşınacak bekliyor ' dedim . Shawnda anında ' Semt değiştiriyorsun galiba ya da orduya geçeceksin . ' dedi . Bende gülerek ' çok komik neyse sizi bulmam iyi oldu . Yarında bir yardımınızı rica ederim artık ' dedim . Travis ise ' hayatta olmaz ! ' diyerek karşı çıktı . Nedenini sorduğumdada ' ben senin bavullarını taşıyayım diye çirkin doğmadım ' dedi . Bende ' doğsaymışsın hem bavullarımı taşımak onur vermeliydi ' diyerek egolu prenses havamı attım . Benim hal ve hareketlerim onları güldürünce annem ' sallanmayın daha derse gideceksiniz . Kış kışş ' dedi . Bizde hemen sınıfın yolunu tuttuk . Arkamdanda annem kapıyı kilitledi .
Biz derste iken Astoria Shawn'a '' Nerelerdeydin kapının önünde 12.5 dakikadır seni bekliyordum '' dedi . Shawkda '' Sormaa '' diyerek cevap verdi . Aynı şey LingLing içinde geçerliydi . ' asıl sen neredeysin Travis ' dedi . Traviste ' ne olacak hanımefendi bavulları bize taşıttı gelemedim ' dedi . Astoria Joy ve LingLing şaşkınca bana bakarken benim yanımda ama onlara baktığımdan şuan arkamda kalmış olan Hawk ise (Nasıl bir betimlemeyse ) '' Benim soranımda yok vah vah '' dedi . Ona döndüm ve ' sen neredeydin ' dedim . Herkes bana şaşkınca bakarken Hawkta ' yanında ' dedi . Bende ' oldu mu sordum bittii . ' dedim . Herkesi bir gülme tutuncada konu burada kapandı .
Ders sonrası bahçede toplandık . Biraz uzağımızdan Ashley yürüyerek geçiyordu . O sıradada Hawk konuşuyordu . ' neler yapıcaksınız şu balo denen şeyde . ' dedi . Astoriada ' aman beee . Baloyada puan verilmez ama ' dedi . LingLing ' tekrar Travise ders kursu vermek gerekecek ' dedi . Traviste ' haha ' diyerek karşılık verdi . Tabi ben onlardan bağımsız bir şekilde Ashley'i izlemekteydim . Hawk ' tatil sıkıcı geçeceğe benziyor ' dedi . Shawnda ' sen ne düşünüyorsun Rose ' diye sorunca ayağa kalktım ve oradan uzaklaştım . Hepsinin arkamdan şaşkınca baktığının farkında idim .
Ashley beni görünce çok şaşırdı ve ' senin arkadaşlarının yanında olman gerekmiyor muydu ? ' diye sordu . Bende ' zaten öyleyim ' diyerek cevap verdim . Dahada çok şaşırmışken ona ' suçluluk hissetmen gereken kişi sen değilsin . Hem sen beni tam 2 kere kurtardın kötü olmak imkansız olmalı ' dedim . O ise ' şartlar ' diyebildi sadece . Bende ' Yemişim şartlarını gel bakalım buraya ' diyerek kolundan tutup bizim ekibe doğru çekiştirdim . Yolda Ashley ' dur yapma gidesim yok ' dedi . Bende ' istesende istemesende büyükannem seni bizim ekibe transfer etti ' diyerek çekiştirdim . Tam onların yanında iken kolunu benden çekti . Bende ' sen Bloom Fire'nin kızı değil misin ? ' diye sordum . O da ' öyleyim ' dedi . Bende ' peki neden saklıyorsun ' diye sordum . O da ' Saklamıyordum . Sakladım her şey geçmişte kaldı ne olmuşş ' dedi . Bende ' yaptıklarında geçmişte kaldı . ' diyerek çektim ve herkesin ortasına onu oturttum . Herkes şaşkınca Ashleye bakarken Ashley'inde başı önünde eğikti . En sorunda araya ben girdim . ' Ashley hepimizden özür diliyor . Umarım kabul etmişsinizdir çünkü artık takımız ' dedim .
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dengeler bozuldu . Peki bu olaya ne diyorsunuz ?
Yeni bölümler çok yakında .
Görüşmek üzere iyi okumalar iyi eğlenceler :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Regal Academy 3 - HaSe Snowwhite
FanfictionArkadaşlıktan doğan bir sevgiydi onlarınki . Kurtarıcılıktan maceraya yan yana omuz omuza peki birden bu takım bozulursa . İŞTE REGAL AKADEMİ'NİN 3. SEZONU (KENDİ KURGUMDUR ARKADAŞIM İLE YAPTIĞIM . ) Hawk , Astoria , Ling Ling , Shawn , Joy , Trav...