Rose : Nasıl yaparsın bunu anne . Sen sen bilmiyor musun burayı ne kadar sevdiğimi .
Clara : Karar verildi Rose . Bugün o bavullar geldiği gibi eve geri dönecek ve sende . Kaçış yok . Burada güvende değilsin . Az daha seni kaybedecektim . Bunu bir daha göze alamam . Bu yüzden yarın gideceğiz ve seni dünyadaki okula kayıt edeceğiz .
Rose : Hayır gelmem .
Clara : Bizimle geleceksin dediysem geleceksin Rose !
Rose : İstemiyorum gelmem işte istemiyorum . ( Diyerek odadan koşar adım çıkar )
Merdivenlerin başında büyükannesi ile karşılaşır ama ona hiç bir şey demeden doğruca bahçeye koşar . Büyükannesi onun bu haline şaşırır ama hiç bir şey yapmaz . Clarada Rose'nin odasından çıkıp aşağı iner . Sonrada Rose'nin arkasından koşar . O sırada Rose çoktan bahçeden kaçmış ve askerlere görünmeden okuldan tarafa doğru koşmaktadır . Şimdi ne olacaktı . Rose okulu bırakacak mıydı ?
Uzun uzun koştu . Yorulduğunu hissedebiliyordu ama hiç durmadı ve durmadan koştu . Bir yandanda gözünden yaşlar akıyordu . En sonunda kendini yere dizlerinin üstüne bıraktı ve yolun ortasında öylece durmaya başladı . O sırada Hawk esneyerek bahçeye çıkmış ve hava almaktaydı . Gözlerini açar açmaz Roseyi görmeyi beklemiyordu . Hızla bahçeden çıkıp yola doğru koştu . Rose'yi yerde görünce korkmuştu ama sonra ağladığını fark edince ona bir şey olmadığı için sevinmiş ama ağladığından da üzgündü . Hawk hızla yanına oturdu ve Rose onu fark etti . Hawk'a bakmaya başlayınca Hawk ' ne oldu Rose neden ağlıyorsun ' diye sordu . Rose ise sadece ' senin burada ne işin var ' diyebilmişti . Hawkta şatoyu işaret ederek ' sen bizim evin oralardasın ' dedi. Rose bunu duyarak hızla ayaklandı . ' Demek uzaklaşamamışım . Hawk gitmem lazım benim ' dedi . Daha sonrada yoluna devam etmeye başladı ama Hawk ona engel olmuştu . ' ne oldu nereye gidiyorsun bir şeyler söyle ' dedi . Rose kolunu çekmeye çalışırken Hawk ise onlara doğru gelen atlı arabasını gördü . Sindirella şatosuna aitti .Rose Hawktan kolunu alıp biraz geriye doğru adım attı . O sırada arabayı daha yeni fark etmiş ve arabada hızla ona doğru gelmekteydi .
Hawk bir anda onun kolunu yakalayıp onu yoldan kendi tarafına doğru çekti . Sindirella şato arabasıda hemen önlerinde durdu . Hawk ise Rose'ye '' ne yapıyorsun Rose delirdin mi ' dedi . Arabadan hızla Clara inip yanlarına geldi . ' Rose ne yaptığını sanıyorsun sen . Doğru benimle eve geleceksin dedim . ' dedi . Sesini de yükseltmişti . Tam o sıradada bahçede başka bir ses duyuldu . ' N'oluyor burada ' diye . Bu ses Bayan Pamuk Prensese ait idi . Clara da ' özür dileriz . Tamda gidiyorduk ' dedi . Roseyi Hawk'ın yanında almaya çalıştı ama Rose bir adım geri attı .Daha sonrada kafasını olumsuz bir şekilde salladı . Zaten tam o sıradada olaylar yüzünden bayılmıştı .
Hawk hemen onu tuttu ve ' ne oluyor Rosee Rose uyan aç gözünü . Rose iyi misin ne oldu ? ' dedi . Clarada ' arabaya , arabaya bindir . ' dedi . Hawk Roseyi kucaklayıp doğrudan şato arabasına atladı . Büyükannesine de ' bir iki saate dönerim ' diye bağırdı . Yolda Rose'yi uyandırmaya çalışıyorlardı ama nafileydi .
En sonunda şatoya vardılar ve araban indiler . Rose'nin odasına kadar Hawk Roseyi taşıdı . Onları gören Sindirellada hemen yanlarına gidip neler olduğunu sordu . Clarada durumu açıkladı . ' Ben ona dünyaya döneceğimizi söyledim . ' diyerek . O sırada Hawk ve Bayan Sindirella ' nee ' diye bağırmışlardı . Daha sonra Sindirella ' nasıl yaparsın o buraya ait onu buradan koparmayı nasıl düşünürsün ' dedi . Clarada ' onun annesi BENİM ! Onun en iyi kararları ben veririm . Burada kalmaya devam ettikçe dahada kötüleşecek . Bir kişi bile ona göz kulak olamadı . ' Dedi . Sindirellada ' uzatmayalım tamam ben doktoru çağıracağım ' dedi ve gitti . Hawkta kara kara düşünüyordu .
Doktor gelince Roseyi muayene etti ve şöyle dedi . ' Size demiştimki neşeli olsun . ' Daha sonrada devam etti . ' Stres yüzüne bayılmış ayrıca uyandığında büyük ihtimalle eski hasarlar oluşacak ' Clara anlamayarak ' anlamadım ne dediniz ' dedi . Doktorda tekrarladı . ' Hiç bir şey olmadan gözlerini açmıştı değil mi şimdi ise uyandığında etkilerini göreceğiz . ' dedi . Hawkta içinden ' ya uyanmaz ise ' diyerek geçirdi .
Uzun süreler sonucunda Rose uyanmıştı . Gözlerini açınca ' ahhhhhh başım ne olduu bana ' dedi . Herkes ona dönünce Sindrella ' iyi misin güzelim ' diye sordu . Rosede ' üstümden tır geçmiş gibi . Ne oldu kraliçe hala kürede mi ' dedi . Herkes şaşkınca ona bakarken Hawk ' nasıl yani ? ' diye sordu . Rosede ' ya hani biz kraliçeyi yenip küreye hapsettik ya onu diyorum işe ' dedi . Hawkda ' Rose öyle bişi olmadı ' dedi . Sindrellada ' hayır oldu tam 1 yıl önce oldu ' dedi . Herkes şaşkın iken Clara ' Roose bugün günlerden ne ' diye sordu . Rosede ' Tabiki 8 Ocak 2019 ' diye cevap verdi . Hawk şaşkınca onu izlerken Rose boynunda bir şey fark etti ve ' bu nereden geldi ' diye sordu . Bu Hawk'ın hediye ettiği kolye idi . Resmen Hawk'ın başının altından kaynar sular dökülmüştü . Sindrella ise ' doktor koşş Rose hiç iyi değil ' diye bağırdı . Rose ise ' nerem iyi değilmiş benim ' diye cevap verdi . Clarada ' aa şu kolye sizin değil miydi Hawk ' dedi . Sindirella kolyeyi daha yeni görmüş ve ' Hawkk ! ' dedi . Hawkta elini kafasının arkasına götürüp ' aaa evet olabilir belkii ' diye cevap verdi . Sindrellada ' oldu bu iş ' diye sevindi . Rose ise ' Huhuu ben hala buradayım olan ne ve bu kolye Hawklarınsa bende ne işi var ' dedi . O sıradada doktor içeri girmişti . Ardından da söylenmeye başladı . ' Size stresten uzak durmasını söylemiştim ama merak etmeyin bu sadece geçici bir hafıza kaybı ona geçmişleri anlatırsanız yavaş yavaş hatırlayacaklar şimdi şu ilaçları günde 2 defa alsın ' diyerek . Sonrasında da Sindrellanın uğurlaması ile şehre dönmüştü .
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Allah seni alsın be Claraa . Rose'nin beynini deldin :D sdkhskjhfkahfka
bölümü umarım beğenmişsinizdir . Bu arada bir kaç bölüm sonra final olacağını söylemeliyiz :)))
Yeni bölümlerde görüşmek üzereeee !!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Regal Academy 3 - HaSe Snowwhite
FanfictionArkadaşlıktan doğan bir sevgiydi onlarınki . Kurtarıcılıktan maceraya yan yana omuz omuza peki birden bu takım bozulursa . İŞTE REGAL AKADEMİ'NİN 3. SEZONU (KENDİ KURGUMDUR ARKADAŞIM İLE YAPTIĞIM . ) Hawk , Astoria , Ling Ling , Shawn , Joy , Trav...