Bölüm 25 : Ashley

232 11 25
                                    

Yerime oturunca direk biri yanıma gelip ' neden gelmedin yanıma? ' diye sordu . Bu kişi LingLing'ti . Ben de büyükannemin taklidini yapmaya başladım ' prensler prensesleri sever etrafta koşan kızları değill . Prensesler dakiktir hızlı olmazlarrr . Prensesler selam vermeyene selam vermezlerr . Off ' LingLing arkama bakarken , arkamdan gülme sesi geldi ' yapma yaa öyle miymiş ' diye . Arkamı döndüğümde Hawk'a rastladım .   Sonra da ' yalnız ben prenseslerden hoşlanmıyorum ' dedi .  Ben de LingLing ile ellerimizi alnımıza koyduk . LingLing de arkadan ' Konu sen misin ?'  diye çıkıştı . Hawk bir anda köpek yavrusuna dönerek  ' ne dedim ki ben şimdi  ' diyerek cevap verdi . Ben gülerken LingLing yerine oturdu ben de yanına . Sonra Hawk'ta LingLing'in yanına oturdu kii Travis gelir gelmez kalkmak zorunda kaldı .  Sonra da boş olan benim yanıma oturdu . Ders Pamuk Prensesindi . Uzun zaman sonunda ders sona erdi ve ben de kendimi bahçeye attım . Ashley ile konuşmak için . Sonra aklıma dank etti . Prensesler ortalık yerde koşuşturmaz . Ahh büyükanne neye dönüştürdün beni . Başımı iki yana sallayarak kendime geldim ve yürümeye devam ettim . Hızım biraz düşük olsa da kaplumbağa da değildim . Ashley'i Bill ile otururken buldum . Buldum bulmasına da Bill varken nasıl yapacağım o işi . Ashleyden korkmam da Bill sanki biraz korkutucu gibiydi . Şöyle bir bakınca . 

Öylece dururken Hawk yanımda durmuş iki elini bağlayarak ' ee gitmeyecek miyiz ' dedi . Bende ' tam da seni bekliyordum dedektif . O zaman gidebiliriz ' dedim . Hawk'la onların yanına giderken Bill çoktan bizi fark etti ve ' oo kimler de gelirmiş . ' diyerek Ashley'in dikkatini bize yöneltti . Ashley ' ne işiniz var yine sizin bizim yanımızda . Yoksa bir şeyler yapmıyoruz diye mi sıkıldınız ' diyerek karşılık verdi . Ben onu konuşmak için çağıracakken Hawk benim yerime ' biliyorsundur ki aynı takımdayız ve senin bizimle takılma zorunluluğun var . Şimdi geleceksin ve geleceksin işte ' dedi . Ashley de üfleyerek kalktı ve yanımıza yöneldi . Onun bu hareketine Bill ' Ashley nereye ? Napıyorsun? ' diye karşılık verdi . Ashley ise ' Bekle işte geliyorum iki dakikaya ' dedi . Ashley bizimle yürürken Bill kötü kötü bakıyordu . En sonunda bir yerde durduk ve Ashley ' ne oldu konuşun şimdi ' dedi . 

- Sana soracaklarımı doğru bir şekilde cevaplayacaksın . 

Ashley : Cevaplamazsam ne yaparsın . 

- Hiç . Yardım edemem o kadar

Ashley bunu şaşkın bir şekilde karşılamıştı bende sordum .

- Neden saati çalmaya kalktınız .

Ashley : Bundan sana ne sindirella 

- Sorunun bu cevabı değil ama gerçekten kötü isen seni ve sevgilini kovmak için elimizden geleni yaparız . 

Ashley : Biliyor musun söylesem bile inanmazsın .

Hawk : Buna Rose karar verir . 

Ben ve Ashley aynı anda ' buna sen karışma! ' diyerek çıkıştık . Hawk iki elini havaya kaldırıp ' ben şuralarda bir yerde olacağım ' dedi ve uzaklaştı . 

Ashley : İnanmazsın ama Bloom Fire'ın kızı olan ben aslında senin gibi kahramanlık peşinde idim . Ruby ise düşmanımdı . Ruby'e yardım eden biri daha vardı ama kim olduğunu bilmiyoruz . 

- Ben söyleyebilirim ama . Ve o kişi Vicky . 

Ashley : (Gülerek) çok komiksin Rose . Yaptığın şakalar biraz bayat kaçtı . 

- Doğruyu söylüyorum . Sizin yakalanmanızı sağlayan kişi kim sanıyorsunuz ?

Ashley : Tabii ki de Ruby'e yataklık yapan bir kız veya erkek . Bizi oyuna getirdiler . Ruby saati çalar gibi yaptı . Biz onu fark edip saati ondan alınca kaçtı . Tam yerine bırakacakken de müdire sindirella daha doğrusu büyükannen bizi yakaladı ve bizi yargılamadan direk güçlerimizi elimizden alarak dünyaya sürdüler . 

-Bunu biliyorum .

Ashley : Neden soruyorsun o zaman .

- Bir de senden duymak istedim olayları .

Ashley : Mutlu musun şimdi .

- Hayır çünkü hala senin için yanlış tarafta olduğunu düşünüyorum .

Ashley : Sen beni düşünebilecek biri değilsin . 

- Sen iyi birisin bundan adım kadar eminim seni ne değiştirdi orasını bilemem ama düzeliceksin . Senin bu kişi olmadığının gayet farkındayım .

Ashley : Gayette buyum .

- Değilsin .

Ashley : Sindirella ! Fazla oluyorsun sen . Vicky bize yardım ediyor be .

- Ahaha Vicky mi ? Sana Ruby'e yaptıklarını anlatsam ... 

Ashley : Ne yapmış .

- Zamanı geldiğinde size yapacaklarını .

Ashley : Yani .

- Ruby Vicky'le bir ekipti . Vicky ise onla kötü planlar yapıp akademiyi ele geçirmeye çalıştı . Biz tabii ki onları durdurduk ama Vicky olaydan sıyrıldı . Sebebi de Vicky'in ağlayarak ' ben yapmadım beni kontrol ediyorlardı ' diyerek ağlayışıydı . Ruby de sürgün edildi . Tabii yine durmadı ve nasıl olduysa akademiye geldi . Kraliçe ile iş birliği yapıp tekrar saldırdı . 

Ashley : Ah ne de hata etmişim Ruby ile ekip olmalıymışız .  Vicky ile ekip olduğumuzu kim söyledi Rose . Ben sadece Bill ileyim . 

- yapma ne olur . 

Ashley : Ne istiyorsun benden?

- Arkadaşlık 

Ashley : Ben senin arkadaşlığını istemiyorum aptal mısın herkes kötü biri olabilir ve bende kötüyüm amacım akademiye geri dönmekti başardım şimdi ise atılmamak için elimden geleni yaparım . Buna da kimse engel olamaz özellikle sen çakma kahraman bozuntusu Sindirella '

Bunları diyerek gitmişti . Ben de arkasından baka kalmıştım . Ashley'in iyi biri olduğunu düşündüğüm için hata etmiştim . O her kötü gibiydi . Hemen arkamı dönüp koşarak uzaklaştım . Sözleri biraz ağırdı . Çakma kahraman bozuntusunun altında bir de çakma prenses de yatıyordu . Oradan uzaklaşınca hemen bir yer bulup oturdum . Off aptal Rose . Seni kurtaran biri için çok uğraşıyorsun ama o sana bakmıyor bile . Tek isteği akademi hiç bir şey umurunda değil . Kendini kötü sanan bir kızın teki . 

Tek başıma düşünüyorken Astoria gelmişti . ' İyi misin ' diyerek . Ben de sadece ' Ah.. sanırım.. ' diyerek yanıt vermiştim . Ne olduğunu sorduğunda ise ' hiç ' dedim . Astoria ' bir şey olmuş hadi söyle ' diyince cevap vermedim . Sonra da konuştum 'Ah pekala.. Ashley'in iyi biri olduğuna emindim ama artık değil ' dedim . Astoria ' ne oldu ' diye sordu ben de olayları baştan anlattım . ' Ruby ve Vicky onlara oyun oynamış . Ruby saati çalar gibi yapmış Ashley ve Bill durdurmak isterken yakalanmışlar . Suçlu durumuna onlar düşmüş . Ashley Vicky'in yalancı bir pislik olduğunun farkında ama değişmiyor ' dedim . Astoria ise ' Rose kimseyi gerçekleri yüzüne vurarak değiştiremezsin . O değişmek isteseydi şuan burada olurdu ve herhalde senden özür dilerdi . ' dedi . 

Bana destekler manasında sarılırken bir anda önümüzde iki kişi belirdi . Biri Hawk bir diğeri ise ... idi . 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Yb geldiii .
İyi okumalar dileriz .
Başka bir bölümde görüşmek dileği ile .









Regal Academy 3 - HaSe SnowwhiteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin