~36~

4.7K 136 59
                                    

!! Upozornění: Je to tady :D. Dočkali jste see a já se jdu skvěle ztrapnit, protože tohle bude mazec. Takže Veselé Vánoce, tady máte část 15+ ode mě k Vánocům :D. Užívejte ❤️!!

Když nás po tom masakru ve dvanáct hodin odpoledne oddávali, už jsem se ničemu nedivila.

Pouze jsem stála v bílých šatech po boku Erica, v ruském jazyce pronesla manželský slib a zcela ,,dobrovolně" jsem vstoupila do svazu manželského.

Eric se usmíval, se stále krvavou košilí u oltáře a nandával mi na prsteníček zlatý prsten s jeho iniciály.

Ale já byla duchem nepřítomna. Pořád jsem myslela na ty prasárny, co před zraky stovek lidí provedli. A myslela jsem na toho malého chlapce, jestli mu je dobře, jestli mu neubližují... Věděla jsem, že ano. A tak moc mě to bolelo...

Když se tedy k večeru sešla vybraná skupina do Ericova malého zasedacího sálu, měla jsem pár hodin pro sebe.

Oni tam řešili převoz zbraní, obchody a válku, kterou s Barkatem začli vést. U toho jsem být nemusela, seděla jsem na naší posteli a potichu si zpívala zamilované písničky na uklidněnou.

Chyběla mi hudba, chyběl mi můj starý život, ale věděla jsem, že jsem se dostala do takových sraček, ze kterých už se nevymotám. Pomohl by jedině zázrak... Ale i možná ten by byl na Erica krátký a slabý.

Bylo už hodně pozdě, když jsem byla zavolána dolů do zasedacího sálu, kam mě nechal přivézt Eric.

Strachy jsem se ani nehýbala, stála jsem u velkého krbu vedle velké, kožené, černé otáčecí židle, kde seděl Eric a v ruce držel skleničku whiskey s ledem.

,,Penelepo... Zlato. Proč jsi pořád tak nervózní, co? Pověz nám to."uchechtl se na celý sál, byla tam spousta mužů, kteří popíjeli nebo si dávali slušnou dávku... A jak jsem si později mohla všimnout, Eric měl rozšířené zorničky.

,,Jen mluv! Za celou tu dobu, co tu seš se chováš jako němá kráva. Sedni si mi na klín. Dělej!"rozkřikl se a já sebou škubla.

,,Jen všem ukaž, jaká jsi děvka."zavrčel a mně po tváři stekla první slza strachu a bolesti.

,,Tak bude to?!"zařval a hodil skleničkou do ohně, kde se roztříštila o kamennou zeď a oheň zaplápolal mnohem silněji.

Nakonec mě chytl za ruku a stáhl si mě na svůj klín, hladil mě po odhaleném stehně a šeptal mi do ucha, ať ho o před těmito váženými pány neztrapnuji.

Když mi opilecky začal rozepínat šaty, studem a potupou jsem se rozplakala, ale vzlyky jsem v sobě musela dusit. Chtělo se mi řvát, chtělo se mi mlátit kolem sebe, ale jediné, na co jsem se zmohla, bylo slzavé údolí. Tady prostě nešlo nic dělat... On měl moc nad mým životem, nad mým osudem a všechno řídil. Až tady jsem poznala, jaké to je být ovládaná.

,,Je čas..."zašeptal, když se podíval na masivní pozlacené hodinky a muži nás museli opustit. Nikdo nechtěl, ale Eric je jedním pohledem vyhnal.

,,Nezasloužíš si ošukat tě na posteli, to dělají jen čuráčci. Já šukám u krbu, na kožešině z ledního medvěda."při představě milování se s touhle nestvůrou na mrtvém zvířeti se mi udělalo zle, ale když mi vysvětlil, že je tohle rituál na početí syna, už jsem se přestala všemu divit.

Jednou rukou bloudil pod mé šaty, hladil mě na vnitřní straně stehen a ta druhá rozepla mé šaty do půlky, než je následně roztrhl, protože se zasekl zip.

Jen co látku hodil do krbu, odhalil se mu můj hrudník. Civěl na něj, já mu plakala do rtů, když mě začal líbat a laskat má prsa. Vzal je do dlaní a pevně zmáčkl, bolestivě jsem mu vykřikla do úst a zaplakala, jenže on tohle všechno zvládl tlumit svými ústy.

Křičela jsem mu do rtů, plakala a zvlykala, kdežto on začal vzdychat. ,,Svlékni mě."rozkázal a já své roztřesené ruce položila na jeho ramena a pak sjela ke knoflíčkům od košile.

,,Dělej."zavrčel a já si pospíšila. ,,Mám neschopnou ženu."zamumlal, odtrhl moje ruce od knoflíků a sám svou košili roztrhl na pár cárů, které skončily na zemi.

,,Lehni si na tu kožešinu."další rozkaz, já se z něj zvedla a uviděla, jak moc vzrušený je.

Kožešina ležela u krbu, nelíbila se mi ta představa, ale pořád lepší, než kdyby si mě vzal někde ve sklepě.

Sám už zbaven kalhot si lehal na mě. Hrozně jsem se třásla, skrývala své nahé tělo - bohužel jsem neměla žádné spodní prádlo - a když jsem uslyšela rozepínaní pásku, stiskla jsem nohy k sobě.

,,Roztáhni nohy."zachraptěl hlas probarvený touhou. Když jsem tak neučinila, sám je násilnicky rozevřel a vtěsnal se mezi ně.

,,Mám tu zbraň. Mám tě tu hned teď popravit, nebo konečně začneš spolupracovat?!" ,,A-ano, začnu."vysoukala jsem ze sebe okamžitě a zavřela oči, když si začal stahovat i tu poslední látku, která mě dělila od zatím nejhoršího zážitku mého života.

,,Tvé poprvé?"ani nečekal na mou odpověď a rovnou strčil ruku mezi mé nohy. ,,Ale připravená jsi, takže... To by šlo."hodnotil mě jako nějakou rybu, kterou si chtěl koupit.

Chtěla jsem mu flusnout do obličeje, jenže jsem nemohla... Bála jsem se.

Na nic nečekal, prostě jsem cítila silný tlak v oblasti podbřišku, opravdu to bolelo a musela jsem si přitisknout dlaň na tvář, aby mě nebylo slyšet až někde venku.

A já věděla, že to teď přišlo. Že se má noční můra vyplňuje, všechno se teď dělo... Myslela jsem, že se tomu nějak vyhnu a přitom... Právě mě tu trhal fyzicky i psychicky.

Vzdychl, když se konečně pohl a chytl mě za rameno, aby se mohl dostat ještě víc do hloubky.

Začal přiřážet pánví proti mé, začal hned ze surova a ja začala znovu plakat. Bylo to špatné, opravdu mě to bolelo a přišlo mi, že mi ubližuje... A že mi opravdu ublíží.

Přirážel hlouběji, silněji, rychleji i pomaleji... Ale všechno mě tak bolelo. Opravdu všechno.

Když jsem ucítila něco teplého, jak se rozlévá v podbřišku, usoudila jsem, že mé utrpení je u konce a já konečně můžu všechno skončit a jít spát... Zapomenout, že se tohle stalo.

Jenže on pokračoval po další své dávce kokainu ještě dvakrát. Dvakrát mě málem rozerval na kusy, opravdu se choval jako zvíře a já mu pod rukama málem omdlela.

A pak byl konečně konec. Oblékl si věci, běžel nahoru do sprchy a vrátil se. Našel mě tam ve stejné pozici, v jaké mě tu nechal - nahá, ubrečená, zkroucená a velmi ponížená.

,,Podle tradice by si měla spát s nohami nahoře."já ti seru na nějakou tradici. Debile.

,,Takže si opři nohy u zdi a já ti přikryji hrudník. Teď se modli za dítě, jinak se těším na pokračování. Dobrou noc."stihl ještě zamumlat, než na mě hodil deku a utekl do pokračování oslav svátku.

To sand nemyslí vážně...
                           
                                  ~~~~~

Hele, já vím :D... Žádný zázrak, tohle byla má první sexuální scéna a katastrofa :D. Omlouvám se, víc ze sebe přes svůj stud nezvládnu :D. Přání jsem vyplnila a zde máte vánoční dáreček v podobě vážně divné kapitoly... Tohle je fakt nejdivnější věc, co jste kdy k Vánocům dostali, že? Násilnický sex psaný amatérskou holkou, která vlastně sleduje animáky :D. Boha jeho... Se teď stydím :D

Tak snad se líbilo :)

VESELÉ VÁNOCE A ŠŤASTNÝ NOVÝ ROK 2021 JEŠTĚ JEDNOU!! ❤️💜💙. MÁM VÁS VŠECHNY MOC RÁDA A PŘÍŠTÍ ROK BUDE TŘEBA MÉ VYDÁVÁNÍ MNOHEM LEPŠÍ :D

Love you

MafiaKde žijí příběhy. Začni objevovat