~20~

5.3K 131 37
                                    

(*Pozn.au.- Prosím všechny, kteří příběh čtou, aby si dole přečetli otázku a zodpověděli na ni. Jde o vývoj dalších kapitol. Děkuji:* )

Začala jsem pomalu couvat dozadu, až jsem narazila na kuchyňskou linku.

Na sucho jsem polkla a nespustila oči z Erica, který se ke mně blížil. Šklebil se, já se snažila racionálně myslet a přijít na nápad, jak z toho vybruslit ven.

,,Jaká byla porada?"vyhrkla jsem ze sebe a Eric se zasmál. Sama jsem se v duchu pořádně propleskla, byla to pitomost a jeho to jenom pobavilo.

Sunul se dál, krok schválně prodlužoval a tím mi, i když asi nechtěně, dával trochu času na přemýšlení.

Nemůžu skončit. Zemřu stejnou rukou jako mí bratři... Bratři! To je ono.

,,Jde o kokain?"snaha o kamenný výraz se mi povedl. Eric se na chvíli zarazil, než se ke mně rozešel. Tentokrát rychleji.

,,Co ty o tom víš?"pronesl kousavě a hodil po mně ošklivý pohled. ,,Já... Nic."prohodila jsem rameny, test ohně a Eric znovu bouchl.

Udeřila jsem hřebík do hlavičky, dvěma kroky byl u mě a držel mě za vlasy. Syčel, ať mu to hned vyklopím.

Když jsem byla menší, často jsem byla hlídána Henrym, který zrovna doma pracoval a měl tam spoustu složek. Hodně telefonoval, mě kousala nuda a tak jsem mu složky kradla a četla si je. Moc jsem tomu nerozuměla, ale jedno jméno jsem si dobře pamatovala.

,,Mohamed Barkat. Překupník zbraní v Africe a Asii, posledních devět let měl i zájem o drogy v Evropě. Většina drogových kartelů byla zničena Barkatem, možná-možná máte s ním i vy teď problém."vysoukala jsem ze sebe a překotně dýchala.

Eric mě pevně držel, než se na mě znovu podíval a pustil mě.

,,Jak to víš?!"štěkl po mně. ,,Bratr Henry ve své práci byl dost dobrý."řekla jsem a on kývl. ,,To byl. Je ho škoda."odpověděl a já se ironicky uchechtla.

,,Vždyť jste ho zabil!"založila jsem si ruce na hrudi a snažila se uklidnit. ,,Jak jsem ho mohl zabít?! V té době vládl ještě otec. Ne, já ho nezabil... To můj otec."zavrčel a já se nadechla, abych k tomu něco řekla, ale byla jsem přerušena.

,,Přísaháš smrt bossovi... Víš, že by s tebou mohl být okamžitě konec?" ,,Vím." ,,Tak proč jsi to říkala?" ,,Vy víte. Víte, že vás nemůžu zabít. Nejde to... Jen jsem o vás něco chtěla vědět. O smrti mých bratrů..."přiznala jsem sklesle a on se usmál.

Už dávno tu nešlo o pomstu. Teď tu jde o můj život.

,,O Mohamedovi už jsem slyšel. Víš o něm ještě něco?"dlouho bylo ticho, než znovu promluvil. ,,Nic moc... Jen, že má podřízenou už půlku Afriky."zamumlala jsem a on přikývl.

,,No, tak já půjdu..."řekla jsem, dostalo se mi souhlasné zamručení a já se rozešla.

,,Penelope? Vrať se."řekl najednou rázným hlasem, mé srdce vynechalo úder a strnula jsem na místě.

Pomalu jsem se otočila a čelila jeho výrazu. Nedokázala jsem nic vyčíst, měla jsem strach... Ví to?! Ne... To ne. Co když ano?!

,,Co se děje?"klepal se mi hlas, i když jsem se ho snažila koordinovat.

,,Nechtěla jsi to kafe?"zeptal se a já na něj nejdřív vyjeveně koukala, než jsem úlevně vydechla. Ani jsem nevěděla, že jsem dech zadržovala.

,,Oh, ano... Samozřejmě."vypálila jsem, když čekal na mou odpověď.

Zbrkle jsem si zalila kafe, Eric mě zamyšleně pozoroval a nedůvěřivě se mračil. Sama jsem si přiznala, že jsem se chovala až moc podezřele a tak jsem se snažila o důvěryhodnější výstup.

,,Dobrou noc, Penelope."zamumlal se zvláštním tónem v hlase a já přikývla. ,,Dobrou noc."čapla jsem hrneček a vyběhla nahoru.

                             ~~~~~~
Q: ČauČau, hele, za pár kapitol (to fakt nevím kdy) by měla být Penelope s Ericem... V takovém... Menším stavu. Víte, co tím myslím, ne? Jak to slušně říct? Měli by se milovat fyzicky... Je to divný, takhle to popisovat, ale teď k věci - kdo je pro, abych tuhle fázi nepřeskakovala, abych ji sem napsala a kdo je naopak proti?
Já na tom mám sama menší názor:
Na jednu stranu víme všichni, že to k životu patří a je to úplně normální, takže by se to přirozeně nemělo přeskakovat.
Na tu druhou zase vím, že někdo na to není a sama jsem o tom ještě nic nepsala.

Nevím, jak bych se měla rozhodnout, proto to nechávám na Vás, jak vy se rozhodnete, ale když se to budete snažit přeskočit, přijde mi, že tomu kousek části příběhu bude chybět.

No nic, nechávám to na Vás a uvidíme :)

MafiaKde žijí příběhy. Začni objevovat