Prolog

1.3K 38 8
                                    

Nazywam się Susannah Taylor. Przyszłam na świat 4. października roku 1998. Urodziłam się w Polsce i tu mieszkam, mam mamę Polkę i tatę Amerykanina stąd to moje imię i nazwisko. Z wyglądu przypominam swoją mamę, mam brązowe włosy do ramion, niebieskie oczy, kolczyka w nosie. Jeśli chodzi o moją rodzinę jest to trochę śmieszna sytuacja, ponieważ moja babcia od strony taty mieszka w Polsce i od dziecka kolegowała się z babcią Gustava, ale zaraz ? Kto to Gustav? Gustav Elijah Åhr  (tak zwany Lil Peep) urodził się 1. listopada roku 1996, był ode mnie starszy o rok , na początku z tego powodu czułam do niego mały respekt ale z czasem przeszło. Z racji że nasze babcię się znały, poznały też nas ze sobą. Babcia uczyła mnie od dziecka mówić płynnie i biegle w języku angielskim za co jestem jej bardzo wdzięczna, bo mogę dogadać się ze swoim przyjacielem. Odkąd pamiętam zawsze się razem bawiliśmy, co roku jeździłam do USA na wakacje, do rodziny mojego ojca, lecz  jeździłam tam tylko do Gusa, nieraz nawet udawało mi się namówić rodziców żebym nocowała u niego co bardzo mnie cieszyło, jeśli chodzi o Gusa to starał się przyjeżdżać co roku, ale nie zawsze to wychodziło. Oboje uważaliśmy, że gdybyśmy się nie poznali nasze życia nie miały by sensu. Jak to się potoczy dalej?

Życzę miłego czytania dalszych części :*


"Ty I Gustav" ~Lil Peep~Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz