Všichni stáli kolem jeho rakve a mlčeli. Došlo jim, že ztratili nejdůležitějšího člena týmu.
Ztratili géniuse, parťáka, rodinu... Zemřel, aby zachránil ostatní. Zemřel jako hrdina.
,,mohu s vámi mluvit, slečno Bartonová?" promluvil na dvacetiletou dívku Nick Fury.
Už dlouho měl s Avengers plány. Jediný, kdo mu bránil je uskutečnit, byl Tony Stark. Teď už mu nic nebránilo.
Stefany přikývla a oddělila se od zbývajících členů pohřbu. Byla zvědavá.
Nikdy s ní nechtěl navázat rozhovor nikdo z S.H.I.E.L.D.u. Všechno řešil Tony.
Byl její učitel, vzor. Vzal ji pod svá geniální křídla, když doktoři zjistili, že využívá o dvacet procent mozku více než normální člověk.
Viděl v ní naději a svou následovnici. Pomáhala mu sestrojit jeho oblek, i obleky ostatních.
,,teď je to na vás, slečno. Musíte převzít Tonyho roli a vést Avengers" promluvil Fury.
Stefany se otřásla nad jeho chladným hlasem. Neprojevil žádné emoce.
Bylo známé, že se ti dva neměli rádi, ale řešit práci na pohřbu pana Starka bylo nevhodné.
,,oni nepotřebují vůdce. Jsou dospělí a můžou se rozhodovat sami za sebe" oponovala mu.
Nikdo nemohl zastoupit Tonyho místo. On byl u zrození Avengers. To místo patřilo jen jemu.
,,víte co je ve hře" Stefany se naštvaně zastavila před hřbitovem, kam stihli dojít.
Uvnitř sváděla boj, aby nezačala plakat nad tím, jak bezcitně mluvil o Tonym a její rodině.
,,naše životy? Ty byly ve hře i když Tony žil" vyjela na něj, i když se držela.
Byla naštvaná. Nebral ohled na její city. Mluvil o životě a smrti jako o běžných věcech.
,,Tonyho smrt byla zbytečná. Vy sama to víte. Žil by, kdyby si nechal ty střepy vyndat. Avengers potřebují chytrého vůdce" Tony byl chytrý.
Její otec, Clint Barton, znal Tonyho celý život a když od něj odešla žena, která mu nechala na starost Stef, se k němu také nastěhoval.
Byl pro ni jako druhý otec. Jeho smrt ji zasáhla tolik, jako nikoho jiného.
,,jeho smrt nebyla zbytečná. Zemřel, aby ostatní mohli žít. Obětoval se" odešla od něj.
Bylo to poprvé, co Furyho někdo utnul a odešel od konverzace s ním.
Stefany byla stejně drzá jako Tony. Nebála se vyjádřit svůj názor a tímhle ukazovala své pohrdání.
Už chápala, proč Furyho neměl nikdo rád. Zajímal se jen o sebe a všichni ostatní mu byli lhostejní.
Tony zemřel jako hrdina, oběť pro svou rodinu a pro celý svět. Měli by ho začít uctívat jako boha.
Na Zemi se objevil muž celý z magnetu. Chtěl ji ovládnout, jako každý druhý padouch.
Tony se k němu natiskl ve svém kovovém obleku, čímž střepy zkratovaly jeho srdce.
Zemřeli oba, nikdo neměl šanci je zachránit. Nejhůř z toho vyšla Pepper, jeho žena.
Nedávala to najevo, kvůli jejich dceři. Morgan byla malá, takže to ještě nechápala.
Všichni pociťovali Tonyho ztrátu. Z ničeho nic zmizel z jejich životů. A nikdy se nevrátí.
ČTEŠ
Nenahraditelná//CZ FF✔️
Fanfiction❗️nenech se zmást předsudky o dobrém konci❗️ ❗️2. díl 'zpět v akci' na profilu❗️